Přejít na obsah

Servis 3,6 V6 kombi


mariro

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Tusim, ze ty velke prohlidky jsou po 60-ti tisicich a ty mensi jsou ty mezi.

tzn. ve 150-ti by to melo byt podobne jak v 90-ti.

Jenom tak pro informaci, ve 120-ti mi menili motorovy olej, olejovy filtr, olej v prevodovce a olej v Haldexu plus jeste nejake drobnosti, ale nic zasadniho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

to cosby: můžeš trošku více popsat to hučení? Mě menily taky spojku a pořád mám problém s nepravidelným cukáním v nižších otáčkách a slyším taky nějaké houkaní ( podobný zvuk jako když houká tubro)...obojí je ale nepravidelné. Občas je i problém s chodem motoru, vibruje a ma nepravidelný chod. V servise jsem už skoro za blbce... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prostě když dojíždím se zařazeným kvaltem ke křižovatce tak převodovka hučí.není jak jinak to popsat.Klasika-ložisko v diferáku nebo ozubení.

S motorem problémy nemám žádné a to si servis-oleje a svíčky dělám sám.

Když jsem měl vadné spojky tak se to projevovalo nepatrným cukáním při rozjíždění bez plynu,jinak nijak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den,

originální svíčky od Škodovky pro 3.6 FSI jsou NGK - Iridium ( Japonsko ) Všech 6 se dá koupit za cca 1800 Kč - Servis si na to dá úplně jinou marži :)

 

Doporučuji všem se 4x4 nechte si vyměnit všechny náplně v převodovém ústrojí. Když nepočítám motor jsou pod autem 4 náplně ! Škoda servis Vám řeknou že se mění pouze DSG a Haldex. Nic jiného nemění a na nic jiného školení nejsou. Ale pod autem se ještě ukrývá Úhlová převodovka cc 1 ltr a Diferenciál také cca 1 ltr oleje.

Dohromady tedy 4 náplně, přijímací technici o tom často ani nevědí a mechanici také ne :) proč by že ? Když jsem měl najeto 90 000 km nechal jsem vyměnit všechny náplně. Podle mě žádný olej nevydrží věčně a Škodovka nemá zájem aby to vydrželo.

 

POZOR ! diferenciál a haldex nemají společnou náplň, setkal jsem se s tím, že mi to namlouvali. Jsou tam dva vypouštěcí šrouby a dva napouštěcí ten jeden napouštěcí je špatně vidět musí se hledat.

 

Takže najít někoho kdo o tom skutečně něco ví a olej Vám vymění :)  Oleje nejsou drahá záležitost. Olej do Haldexu vyrábí pouze jedna továrna. Dělá ji pod značkou FEBI. Jinak se jedná úplně o stený olej jen jiné balení. Balení Škoda = drahé.

 

 

Ještě k tomu hučení můj dobrý kamarád si koupil v cca 90 tis superba 3.6 combi v zápětí jsem si i já koupil Supa 3.6 také v 90 tis sedan. Oboum nám je z motoru slyšet rozvodový řetěz. Aby ne když originální od Škody stojí cca 500 Kč :) bez legrace. U něj se to projevuje častěji když stojí na N jde slyšet takové rachtání pro přidání plynu vše přestane. I za tepla. U mého motoru se to projevuje jinak asi není ještě tak vytahaný. Když parkuji venku, ráno sednu do auta a vyjíždím mírný kopec tak při cca 1700 otáček to rachtání slyším také, po zahřátí vše v normálu.

 

Když jsem auto přivezl nalezl jsem dvě vady špatně se rozjíždělo cukaně a nefungoval asistent rozjezdu do kopce. Reklamace u Škody na kulanci nová mechatronika :) a druhý a ještě stále aktuální po zahřátí cca 20 km pod plynem hučí zadní diferenciál. Po výměně oleje v něm je hučení menší. Mám za to že náplň není tak nesmrtelná jak Škoda uvádí, raději vyměnit než později litovat :) Čekám na vyjádření Škodovky na záruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O olejoch v diferáku a uhlovej prevodovke som tu písal , zvlášť pri 3,6FSI , ide tam G 052145S2 ale čo viem v údajne tam v pohode stačí rozumná náhrada napr. Castrol Syntrax LL 75w/90 ale vzhľadom na cenu sa asi toľko špekulovať neoplatí ... Inak dosť pochybujem že FEBI vyrába origo oleje , resp. že len neprebaluje niečo úplne iné . Nie je tomu tak dávno čo sa napríklad FEBI nedoporučovalo do DSG dávať kvôli problémom . Tie ceny olejov v originále nie sú zase také hrozné že by sa to nedalo zvládnuť raz za 90tkm vymeniť ... Inak reťaze neviem , nemám skúsenosť , jediný Superb ktorému som počul mierne studenému reťaz pod plynom má 399 000km a niečo pamätá ....  Sviečky NGK ILZKR8A  sa dajú objednať cez predajcov NGK no nebol tam nijak závratný rozdiel oproti Škodovke po zľave ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak teda škodováci vedia a pri debate o 3,6FSI mi bolo práve doporučené častejšie meniť olej v haldexe aj DSG a meniť aj oleje v diferáku a uhlovke ... Tie servisné plány sú urobené pre fleety ktoré vidia minimálne servisné náklady počas vlastnenia auta , súkromník ktorý to auto plánuje na dlhšie si to porieši a práve pýtajú aj podobné nad-úkony ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dnes jsem byl na 1.výměně nápní a filtrů. Díly cca 6500,- práce 3000,- vše s DPH. Měnil jsem náplně v obou rozvodovkách, v DSG v Haldexu a v motoru. Filtry motor, DSG, kabina a motorový olejový. Díly originál, ale ne přes servis. Původní rozpočet s díly ze servisu byl 15000,-. Úspora myslím slušná, s prací servisu spokojenost, byl jsem bez problémů celou dobu u auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...