baribaldy Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 je to ako zle nastelovany rozdelovac na benzine. ak by ste vedeli cim to je poradte dakujem. cosi som pocul ze by to mal ovladat niaky podtlak tak neviem ,anikde a odkial. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2012 ťažké,ťažké takto poradiť..jedine nahrať,uložiť a dať sem odkaz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 23. Říjen 2012 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 len to zdrnci ako ked este odpali motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2012 skús počúvnuť k škrtiacej klapke.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scoot Vloženo 31. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2012 (editace) Rovnaký problém mám už asi týždeň s 1.9TDI a zároveň mám aj pocit že to " akosi divne ťahá ". Vie niekto poradiť kde hľadať chybu? Pre začiatok by som chcel vyčistiť EGR, pretože podľa jedného príspevku práve klapka v EGR ovláda zhasínanie motora... ..........to že EU3 nehlásí chybu je jen orientační, není to pravidlem...EU3 u FRS chybu hlásit může (nejspíš i bude - dle verze SW)...jinak to prolínání oleje je většinou u osičky ovládání klapky v EGR, zaslepení prolínání oleje nezastaví...když se odpojí hadička (podtlak pro chcípací klapku) "mělo by" to prolínání ustat, ale připrav se na zaklepání motoru při chcípnutí zapalování....... ( napísal KIBI v http://forum.skodahome.cz/topic/116351-egr/ ) Editováno: 31. Říjen 2012, autor: scoot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scoot Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 Problém vyriešený Škrtiaca klapka N239, ktorá je ovládana podtlakom z ventilového bloku neuzatvárala pri vypnutí motora prívod vzduchu. Preto motor nezhasne hneď po otočení kľúča. Problém bol v prekusnutej hadičke medzi ventilovým blokom a zásobníkom podtlaku, cez ktorú sa strácal podtlak potrebný na uzavretie klapky. Takže rada na záver - najskôr skontrolovať všetky hadičky. A ja ešte musím prísť na to, čo mi chodí nocovať do auta a nejak ho to odnaučiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 5. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 junior nemohol by si bliksie opisat o aku hadicku ide ako ju najdem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scoot Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Ventil N239 je súčasťou EGR ventilu, tak ako je to na obrázku. Pri vypnutí motora sa na cca 2 sekundy ta klapka ventilu N239 pohne a potom sa vráti, pričom uzatvorí prívod vzduchu do sania. Ovladaná je podtlakom z ventilového bloku - to je tá čierna krabička v ľavom hornom rohu z ktorej ide šesť hadičiek. A práve všetky tieto hadičky treba prezrieť !!!! VŠETKY !!!! Ak by to nepomohlo treba pozrieť elektriku. Vytiahni konektor čo ide do ventilového bloku a medzi káblom č.1 a č.2 pri zapnutom zapaľovaní je napätie. Ak aj to je OK, tak už len VAG a diagnostika akčných členov :kol-47: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 6. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 dakujem za radu vazim si len ja mam sdi hentaky ventil tam ja nemam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 @scoot: Ventil N239 NENÍ součásri EGR ventilu. Je to ventil, který ovládá škrtící (chcípací) klapku a teprv ta klapka je součásti EGR ventilu. @baribaldi: Nemáš tam stejnou chcípací klapku jako na TDI nicméně klapku tam máš taky. Otázka zní jestli i krom regulační fce má fci i chcípací klapky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scoot Vloženo 6. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2012 (editace) to Wojnar: presne tak, máš pravdu, takto som to myslel. N239 je súčasťou ventilového bloku Nejak som si to neuvedomil, že máš SDI. Len som popísal ako som ja vyriešil podobnú závadu na mojom TDI. Ale v princípe by to mohlo byť podobné. Pri vypnutí motora musí predsa počítač uzavrieť prívod paliva a prívod vzduchu aby ten motor umlčal . Takže by som si najskôr prekontroloval tú škrtiacu klapku, či tam ide šťava z riadiacej jednotky ( v DP je popis ako na to ) a hlavne by som pozrel či dolieha a dokáže uzavrieť prívod vzduchu , pretože si myslím ,že by ho mala uzavrieť pri vypnutí motora podobne ako u TDI. No a potom na opačnej strane sania je EGR ventil a ak je hodne zanesený mohol by prepúšťať nejaký falošný vzduch. A toto si myslím, že je najpravdepodobnejšia príčina !! Potom u SDI je ešte aj uzatvárací ventil prívodu paliva N109, ale ten s tým asi nemá nič spoločného ?! Som zvedavý na čo prídeš Editováno: 6. Listopad 2012, autor: scoot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 7. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2012 dik za radi zajtra na to kuknem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 8. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 kukal som na hadice vizeraju ok , a v elektrike sa neviznam tak asi budem muset sa buchnut po vacku , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 neskúšal si aspoň počúvnuť z ktorého miesta to približne ide?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baribaldy Vloženo 14. Listopad 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 s motora lebo este odpali podla mna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.