Přejít na obsah

ventil uložení motoru:stupeň 1


Podojil Jan

Doporučené příspěvky

Ahoj,

moje auto hlásí ve vagu : 01375-ventily uložení motoru:stupeň 1 , 38-10 výstup nespína n.zkat na plus - sporadicky

motor nastartuje na první cinknutí a na volnoběh jede perfektně, ale nejde vůbec do otáček a nereaguje vůbec na plyn.

Neví někdo co s tím může být?

Publikováno 24. červenec 2012 - 19:34

Ahoj.

mám škoda superb 2,5 TDi 114 Kw Tiptronik

auto ztratilo výkon a diag.hlásí Tlak v sacím potrubí - podkročena - sporadicky

na volnoběh chyba neskočí a jde za plynem pěkně,ale při jízdě vůbec netáhne a chyba naskočí..

vyměnil jsem..podtlakové hadičky,měniče tlaku,zpětný ventil,repase turba,naftové čerpadlo bylo na stolici,čidlo na intercoleru s přetěsněním intercoleru, egr.ventil,měl jsem dole víka a byl vypadnutý jeden hydroštel,palivová soustva je nová a vyšištěna, nově naftové vstřikovací čerpadlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

ace ventura: prosim te jak se da zmerit ze je v haji opravdu ten silenblok na ulozeni motoru a ne kabelaz k nemu?. je tam nejake stale napeti ktere bych tam mohl namerit na tom konektoru nebo da se v konektoru na silenbloku namerit odpor? ma nejakou pevne danou hodnotu odporu kterou musim namerit? tez me to hlasi ventil ulozeni 1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zeptam se jeste jinak kdyz bych nehledel na cenu a chtel bych opravdu kvalitu a jistotu ze to bude kvalitni kde mam nakupovat a jakou znacku? jinak receno chci koupit takove silentbloky aby to byl poctivy vyrobek a opravdu v krabici bylo to zaco platim a ne zadna napodobenina z ciny!! jak tohoto dosahnout? ma nekdo obchod kde opravdu nabizeji prvovyrobu nebo takove nahrady ktere jsou jeste lepsi nez prvovyroba? ja koupil tyto http://www.motointegrator.cz/produkty/20846-drzak-zaveseni-motoru-fortune-line-fz90373 a bohuzel jsou klamanim sice funguji pri razeni paradne ale pri pridani plynu a rychlem ubrani v tahu je citit jak nehorazne cukne motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak silentbloky jsou vymenene a a zavada porad! motor pri plnem plynu a ubrani skoci jak kdyby tam ty silentbloky nebyly. kde muze byt zavada dal.

Přijed stim pokud to nemaš daleko dame dohromady,ale cuknutí je široký pojem to by si se tu moh trapit tim rok třeba ještě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zde je video jak to zdviha a klesa pri razeni

bohuzel nemam video prevodovky ale to udelam v nejbizsi dobe a nahraji. a dam tam i metr at jde videt o kolik to cestuje.

Satas: tak pokud je tva soucasna adresa praha kterou mas napsanou v profilu tak to mam k tobe na opacny konec cr ja jsem zlin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sup1 ale v ni to neni tu uz jsem menil a zadna zmena nenastala tak silentbloky prevodovky jsou origo ale necestuji tak nevim nechciu zace vse menit uz tak me to dost zdime z penezenky. stavu zmerim jen co se dostanu na rampu

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatně!

 

zde je video jak to zdviha a klesa pri razeni

bohuzel nemam video prevodovky ale to udelam v nejbizsi dobe a nahraji. a dam tam i metr at jde videt o kolik to cestuje.

Satas: tak pokud je tva soucasna adresa praha kterou mas napsanou v profilu tak to mam k tobe na opacny konec cr ja jsem zlin

Motor ti jde jako pumpa na fekalie hroznej povstřik i z videa slyšitelnej a ten rozbor hydrosilenboku je špatnej.Je pozoruhodné... jezdej ke me na GO V6 tdi lidi z nemecka ,polska,slovenska.Z moravy do Prahy je to vždy daleko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemam jeste vymenen ridici vstrik a byly delany rozvody takze nejsou zestelovany. jasne ale nemuzu si v tuto dobu dovolit vylet a nekde nechat 10 tisic na opravu mam druhe auto takze toto me absolutne netizi ze bych musel okamzite resit proto vyzvidam od odborniku coz tebe za nej povazuji jenze z tebe neco dostat to je jak z chlupate deky :) (ber to ve srande prosim) jinak me me to jasne ze to nebude jen zaple vyple ale bude to na neco reagovat ale musim zjistit nac to reaguje tak me porad jak na diagnostiku co se tam da najit na kontrolu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Satas: Nevím, co jsi myslel s tím Štavo - to je slovensky?...A proč si tady furt děláš reklamu?

To je sice pěkné, že k Tobě jezdí lidi z celé Evropy, ale tady jsme na fóru a tady se řeší.

Do toho uložení buď teče proud nebo ne. Na cívku, která ovládá ucpávku netřeba osciloskop. Buď je sepnutá nebo ne, impulzně asi ne a i kdyby, tak by voltmetr něco naměřil. Já myslím spíš, že nenaměří nic a v tom je ten problém. Je samozřejmé, že je ovládaná jednotkou, ale bavíme se přímo o uložení, kde je cívka s ucpávkou. Jinak super rozborka, líbí se mi ty fotky, takto rozebraný uložení jsem ještě neviděl-chvála Janovi.

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

nemam jeste vymenen ridici vstrik a byly delany rozvody takze nejsou zestelovany. jasne ale nemuzu si v tuto dobu dovolit vylet a nekde nechat 10 tisic na opravu mam druhe auto takze toto me absolutne netizi ze bych musel okamzite resit proto vyzvidam od odborniku coz tebe za nej povazuji jenze z tebe neco dostat to je jak z chlupate deky :) (ber to ve srande prosim) jinak me me to jasne ze to nebude jen zaple vyple ale bude to na neco reagovat ale musim zjistit nac to reaguje tak me porad jak na diagnostiku co se tam da najit na kontrolu :D

Aha tak to potom omluva za mojí reakci ten vstřik vysvětluje ten příšernej chod.Dále k té chlupaté dece....hele na rovinu forum je sice o poznatkách ale do jisté míry,nečekejte nikdo že vám tu vysypu na podnosu postupy,zkušenosti za 15 let na tomhle motoru,mě to stálo neskutečnejch peněz usilí a hodiny stávené na školení v Bosch apod.Živm se tím a za děkuji si složenky nezaplatim.Poradim pomužu nemam stim problem ale vše má své hranice,pokud tohle nikdo nepochopí je mi ho líto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Satas: Nevím, co jsi myslel s tím Štavo - to je slovensky?...A proč si tady furt děláš reklamu?

To je sice pěkné, že k Tobě jezdí lidi z celé Evropy, ale tady jsme na fóru a tady se řeší.

Do toho uložení buď teče proud nebo ne. Na cívku, která ovládá ucpávku netřeba osciloskop. Buď je sepnutá nebo ne, impulzně asi ne a i kdyby, tak by voltmetr něco naměřil. Já myslím spíš, že nenaměří nic a v tom je ten problém. Je samozřejmé, že je ovládaná jednotkou, ale bavíme se přímo o uložení, kde je cívka s ucpávkou. Jinak super rozborka, líbí se mi ty fotky, takto rozebraný uložení jsem ještě neviděl-chvála Janovi.

Seru tě že....ale bud v klidu já to nemyslím zle vážně.Reklamu já nepotřebuji,to už jsme si jednou vysvětlovali přeci....Jde oto že se tu kolikrát babrá zdlouhavě v pikačovinách - nejde silentblok ok,pípnu dráty do řj a pokud ok vemu 1500 a koupím novej nic víc v tom není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Satase plně chápu :-) Jsou informace ktere jse drží pod pokličkou, protože ty vydělávají :-) A jak se naučí člověk na těchdle motorech vše do puntíku a je to tak jak tu Satas prezentuje že od něj odjíždějí zákazníci spokojeni sice o pár tisíc lehčí, ale mají to v cajku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...