Přejít na obsah

Bouračka na parkovišti


Ustecak21

  

39 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Tak mám miláčka konečně doma!

Souhrnem:

oprava 14dní, výměna blatníku, nadržka na odstřikovače, celý nový přední nárazník světlo + plus všechny lišty nové, lakováno - nejde to ani poznat, ani uvnitř. Musím uznat dobrá práce - Okim BRAVO! :kol-24:

12dní zapujčení náhradního auta.

Suma sumárům to bude za balík, bohužel fakturu jsme neobdržel, jelikož si to servis s pojištovnou řeší sami - viz. plná moc daná mnou.

Takže jsem nezaplatil ani korunu.

Už se mi opravdu lépe dýchá :kol-47: :kol-47: :kol-47:

U Tesca už parkovat nebudu :kol-43:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nádržka je na pravé straně, jestli si to nepleteš, když stojíš u auta zepředu, to je potom na levé :kol-31:

Pokud dáš asi plnou moc, tak fakturu nepotřebuješ vidět, mě měnili nedávno přední sklo na pojistku a taky jsem nedostal vůbec nic... Podepsal jsem jen zakázkový list, kde byl odhad ceny a to bylo vše.

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvek !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak jak říká kolega, podepsal jsem zakázkový list a tím ho hasne, protože je to jejich smluvní pojištovna a ty si to pytlíkujou mezi sebou. Hlavně že už je zdravá okta.

Na zakázkovém listu byla odhadem cena 35tis.

Editováno: , autor: Ustecak21
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jako majitel auta by jsi měl být o všem informován. To znamená, že i o ceně. Kdyby mi někdo přišel s tím, že má jen zakázkový list a něco reklamuje tak mu to neuznám. Od toho má fakturu se všemi informacemi co bylo měněno. Na zakázkovém listu totiž není seznam všech měněných dílů a pak nevíš co můžeš reklamovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi záleží na konkrétním servisu, ale ve značkovým, to takhle bylo skoro pořád, když jsme to řešili přes pojišťovnu. K čemu ti taky pak je nějaký papír, měli by to mít oni v evidenci k danému autu, kterou si ve značkových servisech v počítači vedou. Od pojišťovny jsem nikdy nic nedostal. A proč taky, zaplatí fakturu a víc mě z mé strany nezajímá :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První foto, bohužel už byla tma a telefon to líp nezvládnul.

Ale po detailním zkoumání jsem zjistil že mi stříknuli i kapotu a dveře spolujezce, zaplatpánbuh za to :-) na dvařich byla nejaká ta lista proti odreni dveri pri otevreni a zustala tam odloupnuta barva - nyni je pryč a kopata byla osekaná od kamínků. Takže jako nové :-)

Nárazník jsem koukal že je celej novej, včetně lišt a spodního spoileru.

Takže dobá práce, to nemluvě že auto bylo vyčištěno a umyto a leskne se jak psí kulky!

Na fotce je i ten krycí plast na masce pro zimní období.

post-26935-0-13767400-1354737566_thumb.j

Editováno: , autor: Ustecak21
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak gratuluji. Hlavně že to udělali dobře. Já to taky na svém nepoznám. Jen když hodně svítí slunce, tak při pohledu zdálky vidím tem rozstřik do dveří. Ale je fakt, že o tom vím. Nezasvěcený si toho nevšimne. Ještě poznámka k faktuře. Každý servis to asi řeší jinak, ale já dostal všechny dokumenty jako pojišťovna, fakturu i zakázkový list. Prý se to při prodeji lépe dokládá. Jinak Škoda servisy (asi ty lepší) píšou celou servisní historii do karty auta. Na vlastní oči jsem ji viděl a je tam vážně vše.

Tak ať dělá jen radost. Na nákupy už jen pěšky. :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to žralok:

ja ti řeknu proc mu nedali fakturu tak jako nedali fakturu i mně při vymene čelního skla na felde, protože si tam jednoduše vyfakturovali veci které na auto ani nebyly použité... osobní zkušenost

měl jsem limit 5000,-/pojistny rok, první vyměna v pohodě asi za pulroku jsem měl sklo opět KO tak druha vymena vědel jsem že to bude už na hraně limitu ale podle predbezných informaci to mělo být max 500 které bych doplatil vpohodě ale co po čase přišel dopis od pojistovny že mam doplatit na ten a ten učet 1700,- zjistil jsem že učet nepatri vubec pojistovne ale primo servisu kde jsem menil oné skla. zašel jsem tam a požadal jsem je o kopie faktur kz obou pojistných udalosti samozrejme moc dobre vedeli počem jdu na první fakture zaučtované nejaké vice prace za 700,- ana druhé navíc tesnící guma za 960,- kterou samozrejmě vubec neměnily byl jsem u výměny takže pokud bych měl limit skla vetsí janato absolutně neprijdu ja jajako zakazník jsem spokojeny že nic neplatím krom pojistky a timto pro mne končí ale servis si pekne namastí kapsu. vysledek celého byl takovy že zacli vsak sme se domlouvali že kdyz prekrocime limit žese dohodnem atd vubec otom nebyla řeč měli se ozvat žesenato teda podivají zatim at zadné penize neposílam jeto asi rok zpet a dozneska nikdo nic nechce v servisu jsem byl nedavno s jiným autem nikdo nic po mne nechce tak jeste aby jo abych se mnou pak meli probl že bych je pripadne mohl nahlasit jak šmelí pojistovny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždy, když jsem něco řešil na pojistku, tak jsem dosta fakturu s celkovou částkou. I z havarijní i z viníkové pojistky.

Jinak jsem rád, že aspoň něco málo se povede chytit, mám auto odřený ze všech stran, naposledy jsem přišel o zrcátko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a ještě se modli aby ti pojišťovna nezaslala část faktury na zaplacení jako mě! I když se dotyčná přiznala a do formuláře napsala že nehodu zavinila, její pojišťovna po mě chce 50% z ceny opravy. To je mazec. Držím ti palce aby si nedopadl podobně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...