Přejít na obsah

Ochrana chladice krytem


dedalebeda

Doporučené příspěvky

Zdarec "Yeťáci", zakoupil jsem chrániče na přední masku ,na zimu dobrá věc auto se dřív ohřeje a hlavně to chrání chladíč před tím bordelem co používají silničáři.Vzniknul ale jeden problém.Netušil jsem že čidlo pro venkovní teplotu bude lhát (i když je umístěné pod nárazníkem na levé straně ve směru jízdy).Pro provoz v zimě dost podstatná věc.Ptám se?Máte někdo zkušenost nebo radu jak se toho nedostatku zbavit? Dík za radu která bude přínosem pro všechny Yeťáky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kryt horní části chladiče je v pohodě, také jsem ho v zimě používal, ale ten spodní, to je svízel. Pokud je mi známo, venkovní teploměr je schovaný za spodní mřížkou a její zakrytí způsobí jeho okamžité přehřátí. Nemohu najít fotku, ale vyřízl jsem v krytu díru pro přívod vzduchu právě pro toto čidlo a nic moc. Nakonec jsem kryt nepoužíval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 týdny později...

Dobrý den.

Je to origo heko , jenom jsem vyřešil to venkovní čidlo , zatím to ukazuje dobře . Jěště dám černěné šrouby , protože ty původní hodně svítí a není to pěkné.

Kryty jsem ještě upravil že jsem do nich udělal díry ten horní kryt má díry na spodku v lemu bohužel z tohoto pohledu nejsou vidět a spodní kryt má díry v horních rozích , také nebudou asi vidět . Tuto úpravu jsem udělal na základě zvýšené teploty oleje . Kryty jsou v pohodě doba ohřevu se zkrátila o hodně . Mám v autě origo nezávislé topení a při zapnutí na požadovaný čas mám nastaveno 20 minut se auto ohřálo v interiéru na požadovanou teplotu mám 23°C vše v pohodě , akorát motor je ohřátý na 1/3 také to je v pohodě , jenom když vyjedu tak voda v motoru spadne na 0.Proto ta úprava. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Daruji za odvoz ochranu chladiče Heko vrchní a spodní díl viz foto výše.Ještě přidám rozšíření předních a zadních blatníku nepoužité.(mám už jiný vůz)

 

http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-yeti/plastove-podbehy-lemy/skoda-yeti-lemy-blatniku-cr-abs-cerne-id:5736.eshop

 

http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-yeti/plexi-ofuky-oken-zimni-clony/skoda-yeti-zimni-clona-predni-masky-horni-id:1901.eshop

 

 

http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-yeti/plexi-ofuky-oken-zimni-clony/skoda-yeti-zimni-clona-predniho-narazniku-spodni-id:3103.eshop

 

 

Už je to zamluveno benem115.

Editováno: , autor: dominikg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dneska jsem namontoval vrchní clonu chladiče drží dobře zkoušel jsem namontovat i tu spodní ale nejde to vůbec nacvaknou zkoušel jsem to asi půl hodinu nemáte s tím někdo zkušenost nechci zničit ty packy na přichycení návod od prodejce nejde sehnat výrobce ho nemá ?

http://www.obautodily.cz/skoda-yeti-13-zimni-clona-predniho-narazniku-spodni-7156cz328/

 

20161005_124246_001 yeti.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 1 rok později...

Já mám oba. Do spodního jsem navrtal otvor a čidlo dávám do něj, takže žádná oblbovačka. Jediné omezení je, že jezdím do 110 km/h. Od 120 km/h se motor začíná hřát. Tudíž na delší jízdu po dálnici je nutné jeden z krytů zdemontovat. Ale ochrana proti soli v motoru k nezaplacení. Sundavám až když je venkovní teplota trvale nad cca 8 stupni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 1. 2019 na 19:00, Bystro 11 napsal:

z dovodu nasavania vzduchu do motora ze je to zadeklovane

 

Motor si s tím poradí, co jsem slyšel já, tak prý zadeklováním se změní průchod vzduchu skrz motorový prostor a může docházet k přehřívání některých komponent a tím zkrácení jejich životnosti.

 

PS: koupil jsem na Yetiho tohle: https://www.obautodily.cz/skoda-yeti-facelift-zimni-clona-predni-masky-ki-r-946372-horni-7154cz328/ a chlapci asi udělali nějakou úpravu; podle fotek na internetu by to mělo mít zezadu spony na přicvaknutí k mřížce. Já jsem místo spon dostal dva mizerné plastové šrouby a "háčky" se závitem. Problém č.1 je, že otvory v deklu mají cca 4mm a šrouby jsou M6, problém č.2 že když už si to člověk převrtá a dá tam šrouby, tak potom není vidět kam se ty háčky otáčí a já jsem u toho nadával snad čtvrt hodiny a chybělo opravdu jenom kousek abych s tím švihl do popelnice. Problém č. 3 je ten, že otvory na šrouby jsou hned vedle prolisu a ty šrouby se potom opírají jenom o hranu toho prolisu, takže čekám po kolika km to spadne a budu od toho krámu mít klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...