Losky83 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Ahoj, podle kódu výbavy mám mít přídavné el. topení, kód 7E6. O co se jedná??? Je to příhřev motoru pomocí svíček? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Pozri si obrazok-cervena sipka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 5. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Tvou fotku jsem včera viděl, ale nekoukal jsem se do auta, jen do etky a tam jsem to nenašel u svého auta. Jinak ty máš rotačku a já PD, proto jsem bral to, že tam to nejspíš nebude. Půjdu za chvíli do práce, tak na to hodím oko:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Diesel jak DIESEL. Aj rotacka aj PD. Bud to vyhrievanie maju alebo nemaju.!!! TDI,SDI,PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 5. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Jde o rychleji vytapeni interieru, jelikoz jak znamu, tak diesel se dele zahriva, tak aby vevnitr lidi neumrzli tak je tam tato, vecicka, kazdopadne na rychlejsi zahrivani mtooru to nema vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 5. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Já to tam hledal a nenašel. Podle mě u pd to může být jinde. Jinak jsme dnes zkoušeli s kámošem jeho TDi a moje, jeho 2001, já 2005. On to zahřál na rovných 90 po dálnici asi po 10km a já na 5 km. Oba motory byly stejně studené. To nechápu, podle mě to přihrývá i motor. Jinak si to nedokážu vysvětlit. On tam měl akorát 60 a já už 90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 5. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2009 Pozri si obrazok-cervena sipka. tam jak to máš ty, tak já tam mám nějakou větší krychly. Ale podle kódu výroby to tam má být a zatím mi podle toho sedělo všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 6. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Tak je to úplně někde jinde. Je to v krabici, co je výměník tepla, tak pod ním je topné těleso s výkonem 1kw. Spíná pod 17stupňů a na panelu topení musíte mít ohřev na max teplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Losky takze i na motor tedy ma vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 (editace) Losky takze i na motor tedy ma vliv? Pletete tady 2 různé věci dohromady.1. přídavný topný element,který ohřívá vzduch jdoucí do kabiny(za určitých podmínek -topení max atd) podle mně ho má jen F1RS.A 2.věc je přídavná topení vody,které má 3 žhaviče a přihřívá vodu jdoucí do hlavy.Dle výrobce je to kvůli splodinam a né kvůli teplu interieru.Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju a ono se stalo akorád to,že jsem přijel potmě .60 A jsem z 50 A altíku nevymáčkl ani náhodou.+ světla a rádio a topení. Editováno: 6. Listopad 2009, autor: misumi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 MISUMI: Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju . . Tak podla teba to NEZOHRIEVA VODU V MOTORE!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Já jsem neřekl,že neohřívá,to by to tam nedávali.Jen to tam není pro rychlejší topení,ale pro rychlejší ohřev hlavy motoru a následně rychlejší snížení splodin.PD už to nemají asi žádný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Pletete tady 2 různé věci dohromady.1. přídavný topný element,který ohřívá vzduch jdoucí do kabiny(za určitých podmínek -topení max atd) podle mně ho má jen F1RS.A 2.věc je přídavná topení vody,které má 3 žhaviče a přihřívá vodu jdoucí do hlavy.Dle výrobce je to kvůli splodinam a né kvůli teplu.Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju a ono se stalo akorád to,že jsem přijel potmě .60 A jsem z 50 A altíku nevymáčkl ani náhodou.+ světla a rádio a topení. Len tu si to napisal.!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 7. Listopad 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2009 Podle vin a etky to mám i v normálním tdi, kamarád má 2001 a má to tam taky, ten výhřev vzduchu. Ohřev motoru tam není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 8. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2009 zdravím, tak jsem se v tom nějak ztratil. Mají TDi PD ve Fabiích ten příhřev vody? Myslím žhaviče v bloku motoru, ne spirálu v topení tu mám a zatím topí do pár sec. po startu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kafo Vloženo 9. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2009 fabie nemaju prihrev chladiacej kvapaliny motora to maju len okty fabie maju len topny element ktory zohrieva vzduch iduci do kabiny ktory ma vplyv na zohriatie motora len taky ze vascim odberom z altiku ma aj motor vacsi zaber tak sa zohreje asi o minutu skor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas86 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 To Misumi: Jsem rad ze jsi potvrdil moji teorii ze je to na ohrev vzduchu jdouci do kabiny, tuto vec tam mam na 100% a myslim ze to meli standartne vsechny 1.9TDI PD 74KW (ATD) a FRS 1.9TDI PD 96KW , jestli to meli casem i ty 1.4TDi to nevim ale je pravda ze me jde do kabiny driv teplejsi vzduch i nez u nejakych benzinovy motoru takze to opravdu funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 Přeji hezký den, mám F1 combi 1.9TDI(ATD) rok 2003 ve výbavě komfort. Všude slíchám že každá ropová fábie má přídavný topný člen PTC a že má topit hnedka. Když ale ráno nastartuju studený motor žádný teplým nebo jen vlažný vzduch nefouká. Byl jsem v servisu a podle ETKY tam ten přímotop mám. Dle přiloženého nákresu by ten přímotop měl mít 2 relátka a 3 pojistky. Usoudil jsem tedy že problém bude zřejmě zde. Po demontáži spodního dílu palubky mě čekal šok. V relé boxu nejsou relátka ani pojistky. Znamená to tedy že mám smůlu, nebo je možné že bych to mohl mít třeba jinak udělaný? V roce 2003 se prej dělaly nějaký úpravy v elektroinstalaci, mohly by ty relé být třeba někde jinde? Děkuji Nový rastrový obrázek.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 Pokud to není dovoz z Italie kde se to nemontuje, protože tam není zima tak tam bude, jde to kontrolovat ve VAGu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 27. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2012 relé mají být tam, kde máš na obrázku. i v případě elektriky od 2003. pojistky taky tak. můžeš na to kouknout ve vagu, můžeš se podívat po drátech (4mm2) od těch relátek, jestli tam jsou. pokud budou, tak jedině že by to někdo vybrakoval (relé a pojistky), protože mu odešel ptc článek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Právě že tam nejsou relé ani kabely jen prázdný okínka. Dovoz je to z holandska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Ale nečekej od toho žádné zázraky, jo a podle příručky by to mělo být zapnuto na okno a na plný ohřev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Přátelé okřídleného šípu, pro VAG BoBo: zdravím Tě, s tím dovozem z Itálie to nebude asi na 100% . Vlastním takovou Fabii. Na releovém boxu mám pozice 8,9 obsazené a přídavné pojistky na releové desce také mám. Ale pokud to funguje, i tak to není žádná sláva. Ono promrzlé auto a ten topný článek, který nejdříve nahřívá ten výměník tepla, to není žádný přímotop. Osobně si v těchto podmínkách pomáhám tím, že zapínám vnitřní cirkulaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jandax Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Jen mi nejde do hlavy proč podle etky tam ten článek mám a přitom relátka na pozici 8a 9 nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2012 Tak jinak, auta určena pro Italský trh ho neměly. Jinak je všeobecně známo že i auta určené pro Německo, hodně krát skončily v Itálii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.