Přejít na obsah

Topný článek PTC


Losky83

Doporučené příspěvky

Já to tam hledal a nenašel. Podle mě u pd to může být jinde. Jinak jsme dnes zkoušeli s kámošem jeho TDi a moje, jeho 2001, já 2005. On to zahřál na rovných 90 po dálnici asi po 10km a já na 5 km. Oba motory byly stejně studené. To nechápu, podle mě to přihrývá i motor. Jinak si to nedokážu vysvětlit. On tam měl akorát 60 a já už 90

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Losky takze i na motor tedy ma vliv?

Pletete tady 2 různé věci dohromady.1. přídavný topný element,který ohřívá vzduch jdoucí do kabiny(za určitých podmínek -topení max atd) podle mně ho má jen F1RS.A 2.věc je přídavná topení vody,které má 3 žhaviče a přihřívá vodu jdoucí do hlavy.Dle výrobce je to kvůli splodinam a né kvůli teplu interieru.Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju a ono se stalo akorád to,že jsem přijel potmě .60 A jsem z 50 A altíku nevymáčkl ani náhodou.+ světla a rádio a topení.

Editováno: , autor: misumi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pletete tady 2 různé věci dohromady.1. přídavný topný element,který ohřívá vzduch jdoucí do kabiny(za určitých podmínek -topení max atd) podle mně ho má jen F1RS.A 2.věc je přídavná topení vody,které má 3 žhaviče a přihřívá vodu jdoucí do hlavy.Dle výrobce je to kvůli splodinam a né kvůli teplu.Ono 600W nemůže nijak zásadně ovlivnit dobu ohřátí motoru.Kdysi dávno jsem onu 3žhavicovou věc zapojil do tranzita,v domění,že se dříve ohřeju a ono se stalo akorád to,že jsem přijel potmě .60 A jsem z 50 A altíku nevymáčkl ani náhodou.+ světla a rádio a topení.

:smich::palec2: Len tu si to napisal.!!!!!! :palec2::smich:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fabie nemaju prihrev chladiacej kvapaliny motora to maju len okty fabie maju len topny element ktory zohrieva vzduch iduci do kabiny ktory ma vplyv na zohriatie motora len taky ze vascim odberom z altiku ma aj motor vacsi zaber tak sa zohreje asi o minutu skor :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Misumi: Jsem rad ze jsi potvrdil moji teorii ze je to na ohrev vzduchu jdouci do kabiny, tuto vec tam mam na 100% a myslim ze to meli standartne vsechny 1.9TDI PD 74KW (ATD) a FRS 1.9TDI PD 96KW , jestli to meli casem i ty 1.4TDi to nevim ale je pravda ze me jde do kabiny driv teplejsi vzduch i nez u nejakych benzinovy motoru takze to opravdu funguje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Přeji hezký den, mám F1 combi 1.9TDI(ATD) rok 2003 ve výbavě komfort. Všude slíchám že každá ropová fábie má přídavný topný člen PTC a že má topit hnedka. Když ale ráno nastartuju studený motor žádný teplým nebo jen vlažný vzduch nefouká. Byl jsem v servisu a podle ETKY tam ten přímotop mám. Dle přiloženého nákresu by ten přímotop měl mít 2 relátka a 3 pojistky. Usoudil jsem tedy že problém bude zřejmě zde. Po demontáži spodního dílu palubky mě čekal šok. V relé boxu nejsou relátka ani pojistky. Znamená to tedy že mám smůlu, nebo je možné že bych to mohl mít třeba jinak udělaný? V roce 2003 se prej dělaly nějaký úpravy v elektroinstalaci, mohly by ty relé být třeba někde jinde? Děkuji

Nový rastrový obrázek.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

relé mají být tam, kde máš na obrázku. i v případě elektriky od 2003. pojistky taky tak.

můžeš na to kouknout ve vagu, můžeš se podívat po drátech (4mm2) od těch relátek, jestli tam jsou.

pokud budou, tak jedině že by to někdo vybrakoval (relé a pojistky), protože mu odešel ptc článek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé okřídleného šípu,

pro VAG BoBo: zdravím Tě, s tím dovozem z Itálie to nebude asi na 100% . Vlastním takovou Fabii. Na releovém boxu mám pozice 8,9 obsazené a přídavné pojistky na releové desce také mám. Ale pokud to funguje, i tak to není žádná sláva. Ono promrzlé auto a ten topný článek, který nejdříve nahřívá ten výměník tepla, to není žádný přímotop. Osobně si v těchto podmínkách pomáhám tím, že zapínám vnitřní cirkulaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...