Přejít na obsah

Fabia I - motor, ? km, počet oprav...


century

Doporučené příspěvky

Tak u tatky v práci mají 1.9 SDI a má najeto 820 000 km a to fakt už to sice jede max.130 třepese to jak trabant ale i tak klobouk dolů. Jinak tam je ještě 1.4 50kw a má najeto 265 000 a zatím taky drží tedka odešla akorát vodní pumpa ale s tím se při těch km musí počítat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia I HTP 40kW r.v. 9/2005 Najazdene aktualne 42500km a poruchy ziadne, opravy ziadne, pazvukov kopa, ale to riesim radsej zvysenim hlasitosti na radiu, ale jedna vec ma predsa hneva, tak rapotavy zvuk od motora pri rozjazde prudsom a vo vyssich otackach, a neviem cim to je? niektore fabie co som pocul to robia niektore nie... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2HTP 04/04 75tis.km-vyfuk k.o. zadní díl upadl od trubky,prostřední je děravej

-přední brzdy vydržely 65tis(což docela jde)

-neustále teče do auta voda a pokaždy jinyma dveřma

-v 70tis vyměněny homo klouby u kol(zbytečně cvaká a klepe předek furt)

-auto začína při jizdě lehce plavat a pohupovat(tlumiče asi pujdou do věčnejch lovišť)

Tak nevím je toho dost na 75tis nebo málo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Fabie 1.4 50kw 1999, 173 000 km

svíčky si měním sám po 30 tiskm,olej dávám castrol 5/40

neplánováné opravy

pravé přední ložísko

kosti.

po druhé budu měnit přední silentbloky na ramenou - nyní tam půjdou z Cupry

zadní tlumiče - jeden odešel

oprava kabelového svazku - zásach kuny :feve:

zádní sklo - odešlo se po zapnutí vyhřívání

čidlo oleje - hlásilo nulový tlak :aggressive:

termostat

prventivně budu měnit těsnění pod hlavou , sáním a výfukem, převodový olej kol5kol5kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže už je čas, aby som aj ja niečim prispel. :smich: Pondelok sa mení FI. za FII.

Takže niečo na začiatok: Je to firemné autíčko, ktoré máme od novoty. Otec na ňom robí denný nájazd okolo 200-300km.

Fabia Combi 1.4 16V 55kW BKY, Ambiente ICE, MR2006. Aktuálny stav tachometra: 179 200km.

žiarovky a ostatné spotrebné veci tú nebudem rozpisovať.

30 000km - vysypala sa spojka. Výmena na záruku. Vraj výrobná vada...

40 000km - odišiel transpondér v kľúči. Výmena na záruku.

90 000km - rozvody, axiálne ložiská...

120 000km - výmena silentblokov na predných ramenách

cca 135 000km - odišla cievka, deň po tom, čo auto bolo na servisnej prehliadke. :feve:

150 000km - výmena kotučov!!! (vydržali toho veľa) :palec2:

175 000km - rozvody...

Pred rokom: zalomený káblik dobíjania. Výsledkom toho bol i nový akumulátor. Starý to nevydržal, 3x vybitý + zima ho odrovnala... lol

Za káblikom dobíjania sa zlomil i káblik štartéra...

Nedávno menená predná hmlovka za novú, starú rozsekal na polku nejaký šutrík... Ani mesiac neprešiel a už je aj ta nová OFF. lol

Na mesiac starom aute nejaký chytrák nacúval s vanom na predné svetlo... Výmena svetla a predného nárazníku.

Raz sa ukázala kontrolka chladenia: sporadická chyba.

EPC: Vypálené obidve brzd. žiarovky.

Emisie: Motor si ťahal falošný vzduch... V servise asi mali naponáhlo a nedotlačili kryt motoru na škrtiacu klapku poriadne. Potom sa ešte pár krát ukázala, ale to boli už isté chyby ako cievka...

Potrebovala by k dokonalosti už len vymeniť komplet tlmiče, sú pôvodné ale stále ešte vo forme a chcelo by to asi komplet tesnenia okien a dverí. Dosť to počuť a cítiť teraz v zime.

Auto ma pravidelný servis každých 15 000km. Motor si ako už býva zvykom u 16V ráno zaklepká, potom už beží čisto celý deň. Olej sa nikdy nemusel doliať medzi servisnými prehliadkami. S autom bola spokojnosť celé 3 roky, na túto fabku nedáme doma dopustiť. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

TAk u mě je to 1.4MPI rv2002,najeto 78000km

v záruce cca 5000km teklo do dveří opraveno

pak na 50000km čidlo teploty

60000km stabilizátory a levé uložení přední nápravy

75000km výměna brzd.

jinak pravidelné garančky.

Jinak bez závad,takže spokojenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

FI Combi 1.4 16V 74 kW 2004,najeto 91500

26 700 km - přetěsnění předních a zadních dveří - zatíkání,vrzání v palubní desce (řešeno záruční opravou)

36 700 km - výměna kloubu poloosy...

51 800 km - výměna podpěr pátých dveří (nedržely v otevřené poloze)

53 000 km - oprava koroze pátých dveří (řešeno záruční opravou),po čtyřech letech koroze...

76 600 km - výměna zapalovací cívky 4.válce

80 000 km - podpálené výfukové ventily na 1.válci...

80 300 km - výměna zapalovací cívky 3.válce

Dále různé vrzání a pazvuky v interiéru,no a opět začíná hlodat koroze na pátých dveřích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

htp 40 kw rocnik 2003,

kupena myslim so 67 tisic na tachu v juli 2007, co bolo predtym netusim. predpokladam vsak, ze bol podpaleny ventil, pretoze potom ako som ju kupil, strasne zrala olej. no a tu niekde som sa docital ze olej zacne tento motor papat po repase hlavy.

80 tkm kosti stabilizatora, brzdove oblozenie

117 tkm podpaleny ventil, pretesnenie motora, nove kruzky ( traslavy volnobeh, vysoka spotreba oleja )

127 tkm sme sa v tom vrtali zase, zase koli ventilu, menene voditka( traslavy volnobeh, )

140 tkm ulozenie stabilizatora, snimac teploty, termostat ( dlho sa ohrieval motor )

150 tkm - pretesnenie vnutorneho "plechu" vsetkych 4 dveri, zatekalo ako svina

147 tkm prestavba na lpg ( som si myslel ze uz som s ventilmi za vodou )

167 tkm podpaleny ventil, GO hlavy

teraz ma este znova caka vymena ulozenia stabilizatora

-- ten som nakoniec nerobil. buchanie sa utisilo, alebo som si nan len zvykol ;-) asi skor to prve

175 tkm vymena brzdovych celusti, brzdove valceky, vymena kvapaliny. na valcekoch odisli tesnenia, unikala kvapalina, mastila celuste kol114 asi mozem byt rad ze som sa s tym nikde nevyvalil

179 tkm - naprsalo mi do kufra. len jediny raz ked bol desny, ale desny lejak. potom dalsie dazde uz zase ok, nenasiel som dieru, kaslem na to

184 tkm ( sept 2011) - dost ma uz zacina stvat vyhoreny kat a oranzova kontrolka, mam doma uz asi pol roka novy a konecne sa ho chystam vymenit. a znova sa ozyva stabik, pri prejazde cez kolajnice. asi sa uz na to vazne musim mrknut

192 tkm - zaznamenavam navrat investicie do LPG. zaroven strasna vec, zle sa mi zamkol zamok kapoty, otvorila sa mi potom za jazdy a capla na celne sklo. vyvalene panty, prasknute sklo, vpravo dole, prasklina ma asi 10 cm. panty porovnane doma vo zveraku, kapota vyklepana gumenym kladivkom. na estetiku velmi nehladim, auto ma uz takmer 9 rokov. az mi padne do oka vrakac za dobru cenu, vymenim kapotu.

193 tkm (dec2011) - vymena katu, vymena tesnenia pod hlavou, pretoze bol permanentne natlakovany chladiaci system. po otvoreni motora som s hrozou zistil, ze niektori z tych " mechanikov " ktori sa v motore vrtali predo mnou, strhli zavit v bloku motora. nemozem poriadne utiahnut hlavu. nechal som si zohnat dlhy zavitnik, na jar sa na to mrknem. v umyvarke som si vsimol ze prasklina postupuje, je uz asi do polovice vysky okna, rovnobezne s pravym stlpikom. zatial neriesim.

Editováno: , autor: slant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 HTP 47kw 2003

Kupil som to po 1 majitelovi a mala 134000km

teraz ma 161000km a mam ju vyse 2 roky a menil som

stierace, po lesnej zvery svetla predne + mriezka

motor: novy EGR ventil, nadrzka a cidlo chladiacej kvapaliny

pred tyzdnom komplet zadne bubny...treba este predne kotuce komplet,

geometria a vymena pravej tyce a treba mi nove rovne kolesa...:)

...oprava celneho skla od kamienka

spokojny som zatial...jaaaj a este jeden stredny tlmic ;)

Editováno: , autor: Ďury
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 HTP 6V 40kW rv.2005

kupovaná při 73tis km, nyní najeto 109tis.

105tis- podpálené ventily-výměna komplet hlavy+katalyzátoru

105tis- výměna silentbloků předních ramen

jinak zatím nic měněno, teď mě čekají přední brzdy+brzdovka a začlo hučet ložisko kola, tlumiče už podlě mě taky dosluhují, tak uvídíme kolik to ještě vydrží. Nebýt těch ventilů. tak jsem maximálně spokojený :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia I r.v.2006 1.2HTP 47kW 60700km-odešlo servo =(

                                                80000km-spojka,kotouče+destičky

                                                90000km-GO motoru (podpálené ventily)
Fabia I r.v.2002 1.4MPi 44kW 42800km-měněna lambda sonda

                                               65000km-vstřiky na 1 a 3válci

Editováno: , autor: sturgeon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia 1,9 SDi, r.v. 2000, 191925km: nový světla, 2x rozvody, všechny ložiska kol, zadní tlumiče 3x, klínový drážkový řemen, napínací kladka, ventily, zdvihátka, vodítka ventilů, zadní brzdy komplet 2x ořední jen 1x, stabilizátory nepočítaje, přední pružiny, stěrače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar lidi. Ja mam 1.9SDI rv.03 najetych poctivych 159785km. Pocet oprav: nespocet 2x komplet novej predek(bouracka) 4x Vymena prednich ramen (ohle od dir v praze).1x Novej motor nasal vodu a prdla hlava a ohle pisty(povodne). Komplet zadni naprava(z bubnu na kotouce). 3x Vykradeny (radio+Veci).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

FI 1.9tdi 74kw 2001

najeto ,,159 000"

kupovaná bouraná na předek:

stěna, příčka, kapota, lampy atd...

potom:

druhy motor, převodovka, servo

spojka, přítlačák, zadní brzdy(bubny) sakum prásk vše,

přední brzdy, ložisko LP.

Tedka bude vštší foukátko (páč moje padá do nouzáku)

Záruka...co to je...? :rolleyes:

Editováno: , autor: red_giant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Fabia 1,9 fei 2002

Najeto 501.000 km

Co si pamatuju, tak ve 300 převodovka, špatný kontakt na vstřikovaci, servo, turbo ok, jen praskly svody, tak jsem ho vyměnil za starší komplet. Praskla hlava, na tu už jezdím hodně dlouho dál. Přední náprava a pak menší věci jako je brzdovy spínač, stahovacka atd, snad jsem na nic nezapomněl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...