Přejít na obsah

Fabia I - motor, ? km, počet oprav...


century

Doporučené příspěvky

Fabia 1,9 fdi 2002

Najeto 501.000 km

Co si pamatuju, tak ve 300 převodovka, špatný kontakt na vstřikovaci, servo, turbo ok, jen praskly svody, tak jsem ho vyměnil za starší komplet. Praskla hlava, na tu už jezdím hodně dlouho dál. Přední náprava a pak menší věci jako je brzdovy spínač, stahovacka atd, snad jsem na nic nezapomněl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia 1,9 fei 2002

Najeto 501.000 km

Co si pamatuju, tak ve 300 převodovka, špatný kontakt na vstřikovaci, servo, turbo ok, jen praskly svody, tak jsem ho vyměnil za starší komplet. Praskla hlava, na tu už jezdím hodně dlouho dál. Přední náprava a pak menší věci jako je brzdovy spínač, stahovacka atd, snad jsem na nic nezapomněl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Fabia I 1,4 TDI, r.v. 2007, najeto 161 000 km, auto mám od novoty (zprvu jako služebák, pak jsem ho odkoupil) a krom PP ložiska a geomerite cca ve 120 000 km a pravidelného servisu si nepamatuju, že bych něco měnil. Teď mě ale čeká výměna destiček a obložení a ještě musím vyřešit zatékání do LZ dveří a pro sichr geometrii, ale jinak je to neuvěřitelnej držák.

Fabia II 1,2 HTP, r.v. 2007, najeto 43 000 km, zatím pouze pravidelný servis, ale rezne vejfuk.

Takže buď mám štěstí, nebo to ještě všechno přijde a já se z toho pos*ru :-)

Pic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia 1.4 MPI 50kW 64tis. najeto, 2002 r.v. sedan

Motor:

1x čidlo tlaku oleje

Elektrika:

3x spínač brzdových světel :)

Podvozek:

Brzdový destičky a kotouče ( ale zde to vypadá že problém s brzdama byl jinde takže to nepočítám jako opravy )

Interiér:

vložení tvrdé gumy mezi palubku a nosník - palubka už za ofukama nevrže :)

Jinak začíná se tvořit šlem v expanzní nádobce a při studeným motoru je už krapet slyšet výfuk.

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2004,Htp 6V, 68 000km

PP ložisko právě dnes měněno-hučelo 1600Kč

nedávno výfuk střední i zadní díl 2100 Kč (ten střední by ještě cca dva roky vydržel)

spínač zpátečkových světel 150 Kč

zapalovací cívka druhý válec někdy při 55 000Km 800 Kč

oprava ovládání okna u řidiče, -vypodložení spínače- 0 Kč

Přetěsnení zadních dveří tuba- silikonu 120Kč

poslední STK+EM v srpnu 2010 bez závad

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak ja se tu taky pridam ..

Fabia I 1.2 HTP .. r.v. 2004 koupeno jako 2. majitel pri 32 000 .. nyni 95 000 a neco .. - rodicu

zapalovaci civka

podpalene ventily(opravene opravarenskou sadou)

dalsi zapalovaci civka

vstrikovac

vyfuk stredni cast

nove lanko rucni brzdy

predni kotouce - byly moc sjete uz pri 64 000 ..

Pri asi 93 000 vymenena civka zapalovani a nakonec jeste vstrik ...

je na vymenu koncova cast vyfuku ale zatim jeste drzi,odpadava lak (modra zakladni), reznou PP dvere na boku ..

Fabie I 1.4MPI .. r.v. 2001 koupeno jako 3. majitel pri 141 000 .. nyni 151 500 - moje autii

koupeno teprve v polovine kvetna ale hlta kilometry bez jedine nutne opravy (krome vycisteni klapky) ..

preventivni vymena:

rozvody-chrastely silene

novy vydech vetraku u spolujezdce .. totalne rozmlacene mrizky

vycistena skrtici klapka

posledni dil vyfuku je asi uvnitr dost rozsypany protoze dela trochu veci kraval nez na HTP ale neresim zvenci jako novy..

asi trochu nacnuty silentblok ale neresim..

nejvetsi problem .. rezivi nosnik za prednimi koly .. - vyreseno .. opraveno+pridelany zasterky na predek ..

Dodelano:

tonovani oken

zadni repro

Zatim jsem spokojen az na tu spotrebu ktera je ve meste na kratkou trasu tech 9 litru .. ale nove tankuju v polsku a tak me to netrapi a spotrebu uz ani neresim :)

Jinak auto hlta kilometry kazdy den. Nekdy jen 50 nekdy 500 :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia 1.4 16V 59kW, r.v. 2006, nyní najeto 117.xxx km, podrobně na spritmonitor.de

Pokazilo se samo:

28.000km - expanzní ventil klimatizace

45.000km - na kulanci vyměněný motor, klepal za studena. Příčinou byla vůle na pístu třetího válce.

107.500km - výměna předních stabilizátorů. Při přejezdech nerovností do zepředu divně vrzalo.

110.300km - výměna prasklé hadice klimatizace. Konečně odstraněna příčina každoročního doplňování ;)

Pokazil jsem sám:

70.000km - při parkování odřené LZ dveře, opravu dokonale zprasil p. Pešan Krnsko! nikdy více.

Pokazil někdo jiný:

19.400km - na parkovišti odřený a promáčklý PZ blatník. Umělec ujel, pak to popřel, našel jsem ho, PČR se na to vykašlala.

110.300km - v protisměru jedoucí "závodník" mi urazil levé zrcátko. Střepy posekaly LP okno a lak LP dveří. Zrcátko + okýnko výměna, dveře přestříkuté.

116.500km - hnědočech neunesl, že jsem ho předjel. Výsledek - prokopnutý LP blatník. Vyrovnání PDR metodou + přestříknutí.

tak to by snad zase na chvilku stačilo ;D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, ja mam ten isty motor 1,4 16V 59kW mam uz 135 000, zatial no problem. Nemenil som nic okrem olej, sviecky, filtre, pneu...

Nevies kedy teba menit rozvody??? V servise mi vravel ze pri 150 000 kontrola a potom dalsich 15 000 kontrolovat.

Dik.

Fabia 1.4 16V 59kW, r.v. 2006, nyní najeto 117.xxx km, podrobně na spritmonitor.de

Pokazilo se samo:

28.000km - expanzní ventil klimatizace

45.000km - na kulanci vyměněný motor, klepal za studena. Příčinou byla vůle na pístu třetího válce.

107.500km - výměna předních stabilizátorů. Při přejezdech nerovností do zepředu divně vrzalo.

110.300km - výměna prasklé hadice klimatizace. Konečně odstraněna příčina každoročního doplňování ;)

Pokazil jsem sám:

70.000km - při parkování odřené LZ dveře, opravu dokonale zprasil p. Pešan Krnsko! nikdy více.

Pokazil někdo jiný:

19.400km - na parkovišti odřený a promáčklý PZ blatník. Umělec ujel, pak to popřel, našel jsem ho, PČR se na to vykašlala.

110.300km - v protisměru jedoucí "závodník" mi urazil levé zrcátko. Střepy posekaly LP okno a lak LP dveří. Zrcátko + okýnko výměna, dveře přestříkuté.

116.500km - hnědočech neunesl, že jsem ho předjel. Výsledek - prokopnutý LP blatník. Vyrovnání PDR metodou + přestříknutí.

tak to by snad zase na chvilku stačilo ;D

Editováno: , autor: gembi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jinak tady taky malá rekapitulace všech změn a oprav na Fabii od jejího pořízení:

Škoda Fabia RS, 2004 kupováno se 140tis km na kontě, nyní mám 165tis.

Podvozek:

-Předek:

Silentbloky ramen ze Seatu Ibiza cupra (měněny ve 145tis)

Gumičky na stabilizátoru originál (měněny ve 145tis)

Čepy ramen od firmy MOOG (měněny ve 150tis) poté znovu Čepy ramen od firmy TRW (měněny ve 164tis)

Čepy řízení a táhla od firmy SKF (měněny ve 155tis)- na novém řízení od TRW(měněny ve 161tis)

Horní uložení tlumičů od firmy Kayaba (měněny ve 155tis)

Tyčky stabilizátoru TRW (měněny ve 164tis)

-Zadek:

Horní uložení tlumičů od firmy SNR (měněny ve 155tis)

Komplet:

Podvozek a pružiny od firmy HP-Sporting (měněny ve 155tis)

Zcela nové servočerpadlo, hadice, kabelový svazek, čidlo a kompletní řízení od firmy TRW. (měněny ve 161tis)

Motor:

Olej Castrol Edge diesel (měněn ve 155tis)

Vzduchový filtr (měněn ve 155tis)

Olejový filtr (měněn ve 155tis)

Palivový filtr (měněn ve 145tis)

Silentbloky a držáky motoru od FEBI (měněny ve 145tis)

Uhnilý kabel u alternátoru a u startéru (měněny ve 162tis)

FMIC od Forge motorsport vč. vedení v hliníku (měněn ve 158tis)

Egr-OFF od Forge motorsport (měněn ve 160tis)

Brzdy:

Zadní desky a kotouče (měněny ve 150tis)

Nová brzdová kapalina (měněny ve 155tis)

Přední desky ATE (měněny ve 162tis)

Exteriér:

Nové čelní sklo originál

Nový nastřik předního nárazníku, klik a rámečků světel+rozleštění

Lízatko ze Seat Leon

Nálepky :lol::'> :lol::'>

Bílé OZ Racing superturismo 8x17"

Znaky VRS a nápisu fabia z FRS2

Originální kožené podloketníky na dveřích

Editováno: , autor: tholis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

1.2 HTP 12V MR2006, koupeno s 50200 km, nyní najeto 73000 km

58715 km

- měněny svíčky, jediné selhání zatím, neodjel jsem díky nim, jak jsem se to v mraze snažil natočit tak jsem ještě odrovnal AKU, takže + nová Varta

60890 km

- výměna předních brzd a silentbloků

- výměna jednoho prasátka na zadních brzdách

73000 km

- oprava elektrické stahovačky u řidiče + STK dopadla výborně

Předchozí majitel žádné zvláštní opravy kromě ročního servisu neprováděl. Ještě jsem utrhl táhlo odjišťování sedadla, ale to byla má blbost.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...