Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

před 10 hodinami, Clerfayt napsal:

No, ještě že už ji mam objednanou... 10 klacků dobrých...

Mno, nechci tady zbytečně rozjíždět diskusi o tom co to znamená, ale myslím, že nějakých 10 - 15 tisíc navýšení u vozu, který si většina lidí pořizuje s cenovkou vyšší než půl milionu už moc v rozhodování nezmění.

Tím neříkám, že by mě to těšilo, ale holt mají prodeje, tak si to nechávají i náležitě zaplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně napíšu, co to znamená. Navýšení o cca 10000 až 15000 Kč je třeba Canton navíc, nebo Boleto + bezdrát. dobíjení telefonu. Nebo necelý Climatronic. Nebo vyhřívané sedačky.... vyhžívané čelní sklo... A i když Ti to přijde divné, jsou lidi, kteří si něco z toho, co jsem vyjmenoval prostě navíc neobjednají, nebo to zvažují. Takže i o ceně deset až patnáct tisíc znamená pro kupujícího nějaké rozhodování. Alespoň u mě to tak bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 9. 2017 na 23:54, Jao napsal:

Ak by som dnes kupoval tú istú konfiguráciu na Slovensku, ako vo februári 2017, priplatil by som si 350 Eur.

 

O mesiac to už je o 642 Eur viac.  Necelých 17 000 Kč. :o  Veď to je len jeden mesačný dôchodok :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Clerfayt napsal:

Klidně napíšu, co to znamená. Navýšení o cca 10000 až 15000 Kč je třeba Canton navíc, nebo Boleto + bezdrát. dobíjení telefonu. Nebo necelý Climatronic. Nebo vyhřívané sedačky.... vyhžívané čelní sklo... A i když Ti to přijde divné, jsou lidi, kteří si něco z toho, co jsem vyjmenoval prostě navíc neobjednají, nebo to zvažují. Takže i o ceně deset až patnáct tisíc znamená pro kupujícího nějaké rozhodování. Alespoň u mě to tak bylo.

 

Já jsem to myslel tak, že uvedená částka nejspíš člověka který chce Octavii od její koupě neodradí.

Dobře však rozumím argumentu, že by za to mohla být třeba výbava navíc.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, stanmar napsal:

Mno, nechci tady zbytečně rozjíždět diskusi o tom co to znamená, ale myslím, že nějakých 10 - 15 tisíc navýšení u vozu, který si většina lidí pořizuje s cenovkou vyšší než půl milionu už moc v rozhodování nezmění.

Jenže ty to pořád bereš tak, že se Octavie prodává hlavně soukromým osobám, což jak sám dobře víš, není pravda. Problém může nastat hlavně u firemních zákazníků - máš rozpočet, který musíš dodržet a určitou konfiguraci, kterou musíš dodržet. Například u nás máme možnost výběru pouze Style verze, přičemž můžeme vybírat pouze z 2.0 TDI. Do auta se může narvat pouze 700 tisíc včetně DPH. Zdražení o 10 - 15 tisíc znamená, že se musí z konfigurace odstranit například nějaká výbava. Jasně, jde o blbost a nepodstatnou věc, avšak těch firemních zákazníků je hromada a většina z nich má jasně stanovená pravidla, kterých se musí zaměstnanec držet (ať už například z důvodu následného projede auta po pěti letech... třeba L&K se prodává fakt špatně).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když za nimi přijde firma která kupuje flotilu, tak nepochybuj o tom že jím to zdražení rádi odpustí. Při nakupování flotil firmou jsou ty ceny často i o třetinu nižší (samozřejmě v závislosti na velikosti flotily) než když si jí půjdeš koupit ty sám, nepočítej odpočet DPH....

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Sabiza napsal:

Jenže ty to pořád bereš tak, že se Octavie prodává hlavně soukromým osobám, což jak sám dobře víš, není pravda. Problém může nastat hlavně u firemních zákazníků - máš rozpočet, který musíš dodržet a určitou konfiguraci, kterou musíš dodržet. Například u nás máme možnost výběru pouze Style verze, přičemž můžeme vybírat pouze z 2.0 TDI. Do auta se může narvat pouze 700 tisíc včetně DPH. Zdražení o 10 - 15 tisíc znamená, že se musí z konfigurace odstranit například nějaká výbava. Jasně, jde o blbost a nepodstatnou věc, avšak těch firemních zákazníků je hromada a většina z nich má jasně stanovená pravidla, kterých se musí zaměstnanec držet (ať už například z důvodu následného projede auta po pěti letech... třeba L&K se prodává fakt špatně).

 

Ne já to tak neberu, to je věc stratégů v MB, jestli nemají obavy z propadu prodeje.

To jak se k tomu postaví firmy by je opravdu mělo zajímat. Soukromý sektor to nevytrhne. A že musí firmy osekat něco na výbavě je mi opravdu jedno. Nejsem zaměstnavatel a ani zaměstnanec s možností služebního vozu.

A tím bych to uzavřel.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím,

 tak se na mě usmálo štěstí, cca 2 týdny po tom, co jsme koupili domů O3 CNG, mi ředitel schválil nové služební auto pro soukromé účely. Takže jsem se vrhl do konfigurace. 
Mám jeden dotaz. Konfiguraci jsem založil na výbavě Style, jenže nikde nevidím (a ani v konfigu není tato možnost), jestli mám v autě i smartlink? Manager pobočky mi tvrdí, že ve výbavě Style je automaticky, ale trošku mě to zarazilo, když to není v žádném výpisu výbavy a např. v ambientu ho konfigurátor nabízí jako doplňkovou výbavu.

Každopádně zvolená konfigurace je zde, kdyby to někoho zajímalo (nebo pro případné připomínky): 
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/141946897

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu záruku mi nařídil ředitel, tak jsem to tam dal. Máme tam samozřejmě slevu, s jednou sesterskou firmou máme dohromady slevu velkoodběratele, takže ještě cca -20% z koncové ceny (mám to už naceněno ze salónu). Chtěl jsem tam nějaké věci, které bych využil soukromě, např. tažné, ale neprošlo mi to. Ale původně jsem nečekal ani takovouto výbavu..
Každopádně díky za odpověď, ten smartlink mi teď chybí, tak abych to nemusel pak hned řešit.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vážení, prosím o radu při výběru nového auta. Výběr jsem zůžil na 3 varianty a váš názor by mi pomohl v rozhodnutí.

 

Jedná se o Octavii Combi ve výbavě Style. Benzínový motor. U škodovky mám slevu 15% na vozy na objednávku i na skladovky u vybraných dealeru. Cenově se pohybuju v rozmezí 530 - 580 tis. Aktuálně jezdím s 6.5 let starým Peugeotem 308SW 1.6 HDI, 175tis.km, zatím jezdí spolehlivě, ale už mě trošku nudí. Je mi jasné, že u Škodovky si pohorším s prostorem v autě, ale Octavia my vyšla jako nejlepší volba.

 

Možnosti jsou:

 

- skladovka 1.5 TSI manuál,  bílá barva + Paket Extra (vyhřívaný volant, omezovač, sunset, zadní kamera, ambient light), Mobilita Plus

cca 550tis.

Plusy:

+ auto by bylo hned k dispozici

+ nové auto

Minusy:

- nelze upravit vybavu, auta s výbavou, kterou bych chtěl nejsou k dispozici, ale smířil bych se s tím

- hodně mě odrazují problémy s cukajícím 1.5 TSI

- manuální převodovka

 

- na objednávku 1.0 TSI DSG, základní modrá + vše co bych si přál navíc (adaptivní tempomat, tažné zařízení, vyhřívaný volant, SUN set, rezerva, sklápěcí sedadlo vepředu, koženka na sedadlech ze zadní strany)  2 USB vzadu, zásuvka na 230V, mobilita PLUS)

cca 580tis.

Plus:

+ auto v podstatě se vším co bych si přál

+ nové auto

+ dsg

Minusy:

- pouze 1.0 TSI

- základní modrá, ale připlácet za barvu se mi nechce

- nevím zda vydržím čekat na auto několik měsíců

 

- roční vůz 1.4 TSI DSG, metalíza, Mobilita Plus, rezerva a možná pár drobností navíc, nájezd cca 20 tis.km

cca 530 tis.

Plusy:

+ auto by bylo hned k dispozici

+ osvědčený motor 1.4 TSI

Minus:

- nemožnost úpravy výbavy

- ojetina

 

Zatím se přikláním k poslední variantě, ale rád si přečtu názor, proč bych se měl rozhodnout jinak.

Ve výběru jsem měl i dvouletý VW Passat Variant 2.0TDI DSG nebo Volskwagen Touran 1.4 TSI DSG, ale zde je mizerná nabídka.

 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych šel v této ceně do varianty 2, přinejhorším 1.

 

Verze 3 osobně ne, protože dát za jeté auto (byť "jen" s 20 tkm) půl mega je úlet v této skupině aut.

 

Záleží jak velký jsi závodník a jak budeš s autem převážně jezdit (sám, plný, nebo ještě naložen, či dokonce s vozíkem?

Když tu vidím spoustu spokojených lidí s 1,0TSI, tak bych se jí vůbec nové nebál. Bude to na menší průser jak 1,5TSI dle toho jak to zde na fóru vypadá, jezdí to za překvapivě skvělou spotřebu, dynamika s DSG výborná a máš fungl nové auto s výbavou jakou chceš. Už je tu několik členů, kteří šli právě touto cestou ušetřit na motoru a raději zvolit potřebnou výbavu a nelitují. Ten výkon na standardní ježdění bohatě stačí.

 

Verze 1 tedy jedině v případě, že těch 110kw fakt využiješ, nebo by jsi za tím chtěl tahat karavan, či podobně. Na to by chuděra 1,0TSI  asi dobře nereagovala.

 

 

A jinak stejně tě tu začnou šikmoocí odpadlíci kamenovat nabídkami na jiné značky za lepší peníze :t

Editováno: , autor: ZbyšekSU
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakci. K variantě 2 bych se přiklonil hned, kdyby se na to nemuselo čekat. Prodejce mluvil o třech měsících, což je pro mě nepředstavitelná doba (a to byl možná optimista aby mě ukecal). Ne, že bych to auto potřeboval tak brzo, ale nevím jestli bych si to mezitím 3x nerozmyslel :D

 

Výkonu motoru se nebojím (po 200tis. km ve Fabii se 40kW) Spíš jde o ten psychologickej efekt. Tahat vozík taky nebudu. Tažné zařízení chci kvůli nosiči na kola pro příležitostné výlety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě osobně se šikmoocí docela hnusí, ani to není rovnocenný konkurent. -_-

Můj názor: evidentně chceš DSG, což chápu a schvaluju, sám mám 1,2tsi a "pouhýh" 77kw v kombinaci s rychlým řazením je po městě divočejší než 2,0tdi. Výkon ztrácí při vyšších rychlostech.

V tom případě bych 1 teda smazal. 3 je jetá a ojetiny jsou teď docela drahé.

Zbývá 2, přeju hodně šťastných kilometrů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych šel cestou číslo 2. jezdím sem tam s OIII 1.2 TSI 81kW a i na naložené auto to stačí a není to vyloženě lenoch, navíc spotřeba nějak závratně neroste. Ten litr je taky v pohodě. Ohledně čekání, tak 3 měsíce zas nejsou tolik, jsou tu lidi co čekají na SUV i rok :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem vybíral taky nové auto, jen služební. Jen lehce přispěju k hodnocení. Viděl jsi už auto v té Blue Energy? Seš si vědom, že budeš jezdit ve šmoulince? Já jsem taky původně neřešil barvu, když teď chtějí za základní metalízu příplatek 15tis., ale myslel jsem, že základní modrá je jiná modrá, což jsem až po hledání zjistil, že si pletu se starou Pacific Blue, která je za mě pěkná a akceptovatelná. Navíc ji mám na CNG oktávce.

Pro představu:
Energy Blue
Pacific Blue

Editováno: , autor: P1azer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Petran napsal:

Přemýšlel jsem nad výhodama a nevýhodama DSG oproti manuálu, ale to je asi na jiné vlákno :)

 

DSG má evidentně výhodu právě u těch slabších motorizací jak se tu u některých členů potvrdilo, protože potom výrazně smazává ten nižší výkon rychlostí svých reakcí proti pádlování rukou u manuálu. Ale to je zde už popsáno v jiných tématech jak moc pěkně si 1,0TSI rozumí s DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, s tou barvou taky nejsem úplně smířený a je možné, že se za barvu připlatí, nebo zredukuju tu výbavu. Na Octavii jsem ji nazivo jeste nevidel, jen Karoq. Videl jsem ji na fotkach tady v sekci Vase Octavie a uplne nadsenej z toho nejsem, ale libi se mi vic nez ta tmava modra.

 

tady na tu jsem koukal. Na fotkach to nevypada uplne zle:

 

Editováno: , autor: NiceOne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...