Přejít na obsah

1.6 TDI CR EA 288


Bofors

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
V ‎18‎.‎2‎.‎2013 na 18:25, DEFIANT napsal:

A taky mnohem delší a těžší převody,

chtělo by to uvádět pro jednotlive kvalty kroutak na kole !!!

Kolik  má 1,TDI 85KW kvaltů? Vůbec to tu nemohu nalézt. Jsou Octavie 3 s tímto motorem šestikvalty? Díky za info. Fajn den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Tuší někdo, jaké rozdíly jsou mezi variantami 77kW, 81 kW (ne greenline) a 85kW? Dřív bylo v příručce uvedeno, že rozdíl 66 a 77kW je pouze ŘJ. 81kW verze ale měla jiné zpětné vedení výfukových plynů. je 81kW pouze převzata z původní greenline a nebo jsou změny 77kW/81kW/85kW softwarové?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Dobrý večer. Chcel by som Vás poprosiť o názor. Kúpil som O3 1.6 tdi 81kW r.v.2016. Najazdené 156.000km. Dovoz z Talianska. Bol som u známeho mechanika a ten ho poprezeral a potom pri naštartovanom motore otvoril víčko na nalievanie oleja a zistil, že je velký pretlak v motore a to až tak, že dvíhalo to víčko. Údajne, že môžu byť chytené krúžky /stočené km/. Merák na kompresiu nemal. Dá sa to zmerať aj Vagom? Bolo mi povedné, že auto je ešte v záruke tak to riešiť cez autorizák. Mám aj video v 3gp len mi ho nechce tu prehrať. Aký treba formát? Ďakujem

 

P.S.: video:

 

Editováno: , autor: spibe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak kroužky můžou být buď připečený karbonem (což spraví proplach za pár stovek), nebo zničený vysokou teplotou (což by mi docela sedělo na italskou teplotu a údržbu; a pak to smrdí generálkou motoru minimálně za 20-30k). Škodovka tě s tím imho pošle do kýblu a rozhodně to nebude řešit jako záruční vadu. Já bych od takovýho auta dal velice rychle ruce pryč, aut je všude spousta, a s moderním motorem budeš mít dost problémů i bez nutné generálky.

Nemyslím že to jde změřit, imho jde do válce jen žhavící svíčka a vstřikovač, ne čidlo tlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tento typ motoru pre zníženie vnútorného trenia boli použité piestne krúžky s nižším predpätím /väčšie riziko zapečenia?/. Možno by pomohol ten preplach, len poraďte čo tam naliať? A samozrejme prešiel by som na výmenu oleja po 15000km.  Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem páni za odpovede. Motor zatiaľ ide normálne a jediné čo som postrehol je, že otáčky na voľnobehu vyskočia niekde k 1000 vypnem motor a znova zapnem a už sú niekde okolo 800. Vyššie otáčky určite nie je dpf. Ale robí to sem tam. Na diagnostike bez závad. Ráno nám hlásia mínusové teploty tak to skúsim naštartovať, že čo povie motor. 

15degren - to znamená, že motor pomaly odchádza pri tých kilometroch? Mám ešte Golf4 1.9 SDI 420.000km a ten dýcha oveľa kľudnejšie a dokonca na emisnej mi chlap povedal, že je prekvapený aké má nízke emisie na tie km. Ak má O3 pri tých km pomaly zdochnúť tak to radšej predám a kúpim O2 z 1.9 tdi a radšej porobím. Ďakujem

Editováno: , autor: spibe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nemůžeš chtít aby po 150K km byl jak nový. Vesměs ty CRka všechny dýchají když ne po 150 tak ve 250k já bych to jako problém neviděl pokud to prochází emisemi. U mého auta cvaká už 50K km i nějaký ventil nebo hydroštel, když vyndám výčko oleje tak to vydává ze vnitřní zvuky jak z kovárny, auto o něco hůř asi i pálí, emisemi prochází neřeším jezdí to.... Při ceně lidské práce to nemá smysl řešit a jezdit a jezdit. Když ten motor defintivně exne a nic jsi do něho nesypal, tak pokud chceš aby to auto dál jezdilo bez problémů, tak mu koupíš z německa repasovaný osazený (turbo, setrvák, palivový systém, egr) motor za 65 tisíc (musíš jim dát svůj starý) a jedeš dalších 200K km.

Zvýšené otáčky budeš mít kvůli vybité baterii, nebo proto že je teplota pod 5 stupni a auto pouští výhřev.

 

Jinak repasy se dělají i v ČR ale nemám žádný ověřený...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

mam taky 1.6 tdi 85kW rv 2017 ted najeto 127k, jezdily se převážně delší trasy tedy já tím najel asi 60k od koupě od leasingovky, olej interval jsem si dal 15k .. začalo mě nějak hodně něco syčet u zadního kola (vím řešeno v jiném vláknu) ale zároveň se stalo, že dojedu už na rezervu, pže servisak nechtěl mít moc nafty v nádrži až bude zkoumat, zastavím, vypnu motor, pak zapnu rozjedu se a cukání jak prase, jak kdyby bylo zavzdušněné, dojel jsem na nejbližší pumpu natankuju 10l (tankuju z 95% na shell) ale to nepomohlo, sice výkon to moc není znát že by ztrácelo, jak se dupne na plyn tak se to i rozjede a pak ani necuká, ale v nižších otáčkach ano, na diag chyba  P100700 odchylka točivého momentu, válec 4, mez překročena, přerušovaný/nesouvislý ... vyměnilo se čerpadlo v nádrži, auto odvzdušnilo přes diag a zdálo se to ok, i když pri rozjezdu trochu cukalo, ale jak jsem to nechal jet na pohodu při nižších otáčkach cukání až vibrování auta jak bych si sedl na vibrační křeslo masážní, a zas tahle chyba skočila, tudíž vstřiky ven a na testování, navíc i rachotění dost jak traktor ... jinak můj kámoš co jezdí jen dálnice měl tu předchozí verzi 81kW a po 3 letech a 150k vstřiky v háji, ale on měl jiné projevy, žádné cukání ale ztrácení výkonu, říkal že na dálnici se pak i bál předjíždět (imho prošlo mu to ještě na záruku v autorizáku v Barthu a jinak to vyšlo na 80k) ... servisák co znám tak dělal tyhle motory pro armádu, ona armadni nafta nema biosložku ale ani aditiva a v tom je pry problém, ze tyhle vstriky na 1.6 jsou nejak vic citlive a taky dražší než třeba na 2.0, delal pro ne nekolik desitek aut s timto motorem a delali to dle skoda instrukci menilo se komplet paliv soustava a tam to vyslo na 120k .. tak jsem zvedavej s čím přijdou ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Jak se vám pohybuje teplota oleje? Kolísá při jízdě třeba mezi 95-110ti stupni? Nějak mně přijde, že to začalo žrát, nedostávám se pod 5,5 litru, spíš  šesti. Přijde mně, že jezdím poslední dobou furt stejně, situaci jsem trochu připisoval zimním pneu, ale po přezutí žádná velká změna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1.6 85kW 2017 a teplota oleje většinou kolem 90 - 105. Zatím jsem neviděl nikdy víc. Vetšinou když jedu dálnici ustálenou rychlostí tak kolem 98. 

Spotřeba mi taky z ničeho nic nějak vylezla a hledám příčinu. Měnil jsem teď olej a rozvody - v autorizáku obojí, přezouval na celoročky 16" Pirelli, které by na tom se spotřebou neměly být špatně dle testů. Stále to přičítám tomu. Ale paradoxně na starý olej a se starými rozvody a navíc na zimních 16" jsem dosahoval kolikrát na stejných trasách nižších čísel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak oprava už hotová ... trvalo to asi 6-8 týdnů, nevím nějak jsem to ani nepočítal ... každopádně byli v háji vstřiky, byli v nich špony, tak se museli sundat rozvody a vyndat čerpadlo, které mělo hodně slušně prodřenou hřídel ... maník nemohl sehnat díly k těm vstřikům tak proto to trvalo tak dlouho .. jinak cenově: repase vstřiků + čerpadla 23.500 bez dph ... když se to už dávalo zpět najednou začala téci pumpa takže se měnili i rozvody, pumpa zaroven + mikrořemen + přepady, těsnění vstřiků, palivový filtr+ to podávací čerpadlo v nádrži + práce mechoše 18hod (za cca 26.000,-) .. celkem ta sranda nákych 55k .... jo a od té doby se spotřeba snížila na 3,9-4,0L dlouhodobá (najel jsem zatím cca 1000km) ... předtím byla dlouhodobá 5,6L .. v příloze ta vydřená hřídel .. (auto jsem kupoval mělo najeto 68k, v době opravy to mělo najeto 120k, ja jezdil jen na shell, kdo s tím předtím nevím kam, ale je vidno že to ty materiály ve škodě hovno vydží) ... říkal kolega, co má strýce v olfinu že co se VW nepovede při vývoji, tak to posouvají do škodovky, že jedině si připlatit a příště koupit VW .. nevim no, chvili si to ponechám a pak asi přejdu jinam, i když teda nevím kam .. bratranek měl Jumpy od novoty a v 60k pumpa, a po zaruce další náky opravy tak uz se toho zbavil a že prý už jen operák .. hlavne ty auta stojí ranec a vydrží to jen 100k km ...

IMG-20230531-WA0001.jpg

Editováno: , autor: centris610
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...