Přejít na obsah

Tažné zařízení


pikydrtic

Doporučené příspěvky

Takže tažné namontované a objevil se problém..... jeden senzor Pravý hlásí překážku, chytá tažné řešil někdo tenhle problém, skusil jsem přehodit ty dva středové senzory a furt je to stejné..... že já vůl nekoupil odjímatelné :-D

 

čau nakoduj v parkovákách tažný i v BCM jednotce ,

 

jedna fotka z tahaní  :kol-31:

post-5660-0-63632300-1443008155_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Zdar potřeboval bych poradit .Podařilo se mi na přív. vozíku vyrvat káble z praveho konc. osv. začalo mi to na palubce(svítící žarovečka) hlásit poruchu blinkru a osvětlení.Vše jsem spravil funguje jak má ale ta kontrolka na palubce svítí pořád a když zapnu pr.blinkr tak bliká rychle.Po odpojení tažného je vše OK.Má se to nějak zresetovat nebo co s tím. Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne psal jsem že na vozíku i na autě vše funguje jak má,blinkry pravý levý,koncová i brzdová světla.Bez připojení vozíku blinkry na palubce fungují tak jak mají ale když připojím vozík tak pravý blinkr bliká rychle(levý v pohodě)a svítí mi kontrolka žárovečky (v levém budíku) a hlásí mi to zkontrolujte si blinkr a koncové světlo.toje jedíný problém akorát člověk neví jestli ten blinkr funguje nebo ne.Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže mockrát děkuji za rady ale po znovu připojení vozíku poněvadž mám odnímatelné tažné i zásuvku je vše v pořádku takže si to vysvětluji tím že odpojení na delší dobu a zpětné připojení se to dá zpátky do původního stavu.Nic jiného jsem nedělal.Je to sice divné protože když jsem napojil zpět vytržené káble na  koncové světlo tak mi to stále vyhazovalo chybu na palubce ale po odpojení na delší dobu cca2dni tak je vše v pořádku.Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dovolím si oživit jedno starší vlákno .... Dnes jsem se pokoušel "zprovoznit" originál tažné (odmímatelný bajonet). Vzhledem k tomu, že to nebylo nejspíše nikdy použito začal úkon dolováním záslepky pod nárazníkem. Tady ještě úspěch. Pak jsem dle návodu otočil klíčkem na bajonetu, sklopil páku dolů a zkusil nasunout zespoda do auta. Píší tam, že člověk má strkat nahoru, dokud to samo nezacvakne. Nestalo se a tak jsem bajonet zase vytáhl jen abych zjistil, že všechny 3 kuličky zajely úplně dovnitř a už nevyjely :(   Nějaké rady ? Páka se teď nedá vrátit nahoru, klíčkem nelze otočit ani ho vyjmout ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@HANZTD  Díky to pomohlo. Vzal jsem kladívko a šroub patřičného průměru, klepl do té jediné malé kuličky nahoře a ty 3 velké vyjely, či spíš vystřelily ven. I páka se vrátila do horní pozice. Ale při opětovném pokusu o montáž to prostě pořád nezaklapne. Manuál radí očistit styčné plochy, vnitřek ("samice" na autě) je bez nečistot, to jen ústí kde je krytka bylo trochu přirezlé ... Tak nevím ... Namáčet to do něčeho nebo prostříkat třeba uvolňovačem šroubů ? To zase vypláchnu či znehodnotím tu vazelínu v tom bajonetu, co ? :unsure:

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klidně to prostříkni , třeba je tam nalepenej kamínek ... vazku tam kdykoliv vrátíš přece ;) 
nebo to jak se řiká NA HULVÁTA doklepni ten bajonet zespodu ;) někdy to prostě je potřeba ,,, 

PS : tu kuličku budeš muset klepnout vždy po vyndáni ,aby se ti vratila aretační páka a mohl si to složený uložit , ja to tak teda dělam  , tahám 1-2x ročně :D

Editováno: , autor: HANZTD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Ne ze by to neutah ale to dsg bude dostavat zmami v tiguanu dsg tahal podval a vetsinou na nem o3 takze cca 2000kg celkem a po nejakem case zacal automat poskubavat tak sel do sveta. 

Pro ty co chti tazny na s2 kupte kvalitni elektriku co se koduje do elektroniky auta ne ty levnejsi duvod az vam to rozhodi auto tak pak poznate na co je esp a stabilizace.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Druhů je spouta  tažného bud SVC Náchod .. nejlépe origínál !! kdysi jsem ni montoval na SII tažné od Vapolu a níkdy více.... proč ??? protože mi jeden senzor bral tu kulu a hlásil mi stále překážku :-) bomba co tět ... přehazoval jsem čidla a nepomohlo to nakonec jsem převrtal díry v háku a bylo po problému jinak bych musel pokažní sundat koulu a vozit klíče

 

tet mám originál sundávací a níkdy už nechci neoriginál

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 9. 6. 2019 na 17:43, lukas513 napsal:

Druhů je spouta  tažného bud SVC Náchod .. nejlépe origínál !! kdysi jsem ni montoval na SII tažné od Vapolu a níkdy více.... proč ??? protože mi jeden senzor bral tu kulu a hlásil mi stále překážku :-) bomba co tět ... přehazoval jsem čidla a nepomohlo to nakonec jsem převrtal díry v háku a bylo po problému jinak bych musel pokažní sundat koulu a vozit klíče

 

tet mám originál sundávací a níkdy už nechci neoriginál

 

 

Zdravím, můžu více info ohledně převrtání děr v háku? Mám stejný problém, že mi jednou vezme kouli jeden senzor a podruhé zase druhý. Díky Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...