Přejít na obsah

2.0 TDI CR EA 288


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim pani, je normalne, ze zhavice v tomto motore vydrzia 100tis km? Zaplatpanboh, ze som o kvalite tohoto vehikla tusil a priplatil par eur za 4rocnu zaruku, ale aj tak je to strata jedneho dna mojho zivota. 

Len doplnim, ze je to signalizovane kontrolkou motora, takze nebude prebiehat regenracia DPF, co mi zrovna pri zhavici ako chyba ktora by mala dodrbat DPF nepripada. (rovnako kontrolka ako EGR, pre mna nelogicky oznacena).

AE24E002-DB7D-49FA-B2C8-AFBAEA273825.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ale ja chapu tvou nastvanost, nicmene polocas rozpadu? Vadnej zhavic na zaruku? To neni rozpad auta. To, ze mas doma jeste dalsi auta a ty ze problem nemaj prece neni relevantni info. Proste vadnej dil, nic vic, nic min.

 

PS: je to spotrebni zbozi, jako telefon nebo lednicka. Pokud nejsi ochoten toto tvzeni prijmout, tak si auto nekupuj, ale pronajmi si ho a trapit te to uz nikdy nebude.

Editováno: , autor: dettektorr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi uz pride ako offtopic, ale vadne rozvody som este nikdy na ziadnom aute nemal. Toto je prvy krat. 

 

Edit na Tvoje PS: 

s prenajatym je podla mna ta starost rovnaka. Aj tak to musim niekam odniest a cakat a riesit. Ziadna zmena, je fuk komu to patri. Ci mi da nahradne auto servis alebo leasingovka mi pride rovnake. Som zmiereny, ze to je spotrebak. Len Miele sa kazi menej a zakaznicky servis je lepsi, ako na Bosch. Rovnako sa nedrbe Siemens, a to je len vyssia trieda Boschu. Takze evidujem, ze Octavia je Bosch, a upozornujem na to ostatnych. To je vsetko.

Editováno: , autor: Eska-monter
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
V 1. 10. 2014 na 14:46, molczik napsal:

Přesně tak. U PD se dolívalo furt, u CR jsem ještě nikdy nedolíval. Ani u Passata, ani teď u Octy.

 

Myslím že to tak úplne neplatí. Mal som 1,9 Tdi PD 4x4,

nabehaných cca 100 tis., a tam som olej nemusel dolievať nikdy.

Zrejme to záleží na opotrebovanosti motora, alebo Honza vo fabrike

myslel na frndu a nechtiac prebrúsil valce o pár mikronov viac :)

Dnes to už ale asi robia automaty, takže zostáva len tá prvá možnosť... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...