Přejít na obsah

2.0 TDI CR EA 288


Pawouk

Doporučené příspěvky

Tahle technologii by mi mohl nekdo vysvetlit : Euro6 dokaze plnit i bez technologie vstrikovani mocoviny do vyfukoveho potrubi.

Co to je za technologii ?? To ma auto jeste nejakou nadrzku kam se chodi vycurat ? :)  Kde se pri takovy technologii ta mocovina v aute bere ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžete sem prosím někdo napsat zkušenosti s rychlostí zahřívání motoru? Ideálně v porovnání s předchozí generací TDI. Dle marketingových materiálů by mělo být rychlejší jak dřív ale nevím jestli to vůbec půjde poznat.

 

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Má někdo zkušenosti s motory AE 288 s vyvažovacími hřídeli a bez vyvažovacích hřídelů? Pochopitelně jiný výkon i kroutící moment, ale mě by zajímaly například vibrace a chod motoru v různých otáčkách. Bude se sice jednat o pouze subjektivní pocity, i tak to něco vypoví. Určitě tam ty vyvažovací hřídele nejsou jen tak při dnešních úsporných opatřeních.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavá je také spotřeba u motoru 110 kW a 135 kW. 

 

110 kW

Spotřeba - město                                                                                                                               5,6 l/100km

Spotřeba - MIMO město                                                                                                                     4,1 l/100km

Spotřeba - kombinovaná                                                                                                                    4,6 l/100km

 

135 kW

Spotřeba - město                                                                                                                               5,7 l/100km

Spotřeba - mimo město                                                                                                                      3,9 l/100km

Spotřeba - kombinovaná                                                                                                                    4,6 l/100km

Editováno: , autor: Fanda RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo by taky divné kdybyste tyto hodnoty měl ... když měření probíhá při stojícím autě nejsou tedy započítané povětrnostní podmínky, vliv teploty, nebo odpor vzduchu.

 

Dnes jsem jel cca 200 km po okreskách (mimo město) a měl jsem v Golf 2.0 TDI 110kW 4.1 l/100km ... papírově jsem měl mít 3.6. Pouze ale papírově, zatím to vypadá že auto žere o cca 0.2l/100km víc než hlásí.

Editováno: , autor: flek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

ja by som to na CR motoroch za uplne normalne nepokladal.

je pravdou, ze z tovarne auta vychadzaju s minimom prevadzkovych kvapalin (sa setri) takze ak niekomu chyba po par tisicoch kilometroch trocha oleja alebo chladiacej zmesy, tak mu to v servise zadarmo doleju.

 

PD 1,9 TDI zvykla zrat olej v podstate od novoty, to je pravda. u mna to bolo tak asi liter az liter a pol na servisny interval (30 000 km)

s CR 1,6 TDI sa vsak olej nestraca a prvy krat sa stalo, ze som musel doliat olej, az pred servisom pri 180 000. dovtedy nic, ziadne dolievanie oleja

s novou RSou TDI este neviem, mam zatial iba nieco cez 7 000. kolega co ma na novej RS zhruba 11 000 zatial dolieval iba chladiacu zmes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Tak RSa sa mi celkom slušne rozchlastala.
Do prvej výmeny pri 30 000 som dolieval 1 liter
Do ďalšej pri 60 000 to bolo 1,5 litra
Následne do 90 a aj 118 tisíc po 2 litre
Do 147 dalších 3,5 litra
V aktuálnom intervale doliaty už 3. liter a to som na 166 tisícoch.

Vychádza mi to na stratu 1 litra za cca 6-7 tisíc km. Príde mi to už celkom veľa. Za relatívne OK považujem tie 2 litre na 30 tisíc km.

Ako by ste odporúčali riešiť túto situáciu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...