Jump to content
krtek 83

Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku

Recommended Posts

Zdravím

Mám O2 při vyšších otáčkách vypne turbo musím zastavit a znovu nastartovat měl jsem to v servise a tam my řekli že to může dělat zanesené turbo nechalo se tedy vyčistit při sundaní turba se došlo nato že sou mírně ohlé lopatky a že jsou na stěně turba malé kuličky jako když od svařování lopatky se tedy vyrovnali a kuličky odstranili i přesto turbo pořád blbne teď se my dokonce rožne i kontrolka motoru a pc hlási špatný stav emisí nevíte někdo co by to mohlo být

díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim..nevím jestli Tě poradím...Ale tohle taky dělá prasklá hadice od turba ..Zkus se podívat

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim..nevím jestli Tě poradím...Ale tohle taky dělá prasklá hadice od turba ..Zkus se podívat

Toho by si snad všimli jestli je praskla i když nikdo není dokonalí ale díky za typ mrknu nato a dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti servis vrátil auto v takovém stavu? :huh: Zkontroluj hadičky a jestli máš někoho, kdo má VAG, tak udělej výpis chyb, zkontroluj hodnoty čidel jestli některé nekecají, potom bych zapnul logování kanálu 3,8,11 a provedl jízdu s razantní akcelerací (pedál na podlaze) s rychlostí 3 od otáček cca 1500 do 4000ot/min. Tak se zjistí jak ti pracuje sací soustava. Hoď ty logy sem a koukneme na to. Jinak se asi nehneš z místa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti servis vrátil auto v takovém stavu? :huh: Zkontroluj hadičky a jestli máš někoho, kdo má VAG, tak udělej výpis chyb, zkontroluj hodnoty čidel jestli některé nekecají, potom bych zapnul logování kanálu 3,8,11 a provedl jízdu s razantní akcelerací (pedál na podlaze) s rychlostí 3 od otáček cca 1500 do 4000ot/min. Tak se zjistí jak ti pracuje sací soustava. Hoď ty logy sem a koukneme na to. Jinak se asi nehneš z místa.

Tos byl ve znackovem servise ??? Kde proboha at vime kde si dat pozor !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tos byl ve znackovem servise ??? Kde proboha at vime kde si dat pozor !?

Ne nebyl to značkový servis ale jestli se nato nepříjde tak to tam budu muset dát

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim vsechny. Predem se omlouvam, pokud uz tady neco podobneho je. Hledal jsem, ale nenasel. Mam nejspis problem s turbem. Jednou jak jsem jel se mi stalo, ze se auto preplo do nouzoveho rezimu. po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani je vse OK. I ted kdyz jezdim je vse OK. Jenomze kdyz jsem auto napojil na VAG, nasel jsem chybu: Prekrocena horni mez tlaku (nejak tak to tam bylo)... Mechanik mi rekl, ze je prituhnute nejake tahlo ktere otaci lopatky. Meril jsem tlak turba, ale nikde jsem nenasel jaky ma byt tlak. Vyslo mi na 3 rychlostni stupen max. 2.4 a v 3500tis. otackach spadl tlak na 1.6. Na 4 rychlostni stupen max. 2.2 a spadl na 1.7. Nevite nekdo co s tim? Jetli to pujde nejak vycistit? Nebo nestacilo by to tahlo jenom nejak rozhybat? Jo a mam Skoda Octavia II, 2.0 TDI 103 KW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím

Mám O2 při vyšších otáčkách vypne turbo musím zastavit a znovu nastartovat měl jsem to v servise a tam my řekli že to může dělat zanesené turbo nechalo se tedy vyčistit při sundaní turba se došlo nato že sou mírně ohlé lopatky a že jsou na stěně turba malé kuličky jako když od svařování lopatky se tedy vyrovnali a kuličky odstranili i přesto turbo pořád blbne teď se my dokonce rožne i kontrolka motoru a pc hlási špatný stav emisí nevíte někdo co by to mohlo být

díky za odpovědi

To si děláš srandu, že narovnali lopatky a dali to zpět!!? Co to je za hovada?

Tubo se mělo vyhodit, dát nové, nebo repas a otestovat trysky, změřit tlaky.

Je potřeba zjistit proč je tam taková teplota!!! Myslím, že máš vyděláno :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den,

jezdím se Škodou Octavií Combi 2.0. TDI DSG. Již dvakrát se mi stalo, že při rychlosti okolo 130 km/h do kopce (tudíž při vyšších otáčkách) přestalo auto reagovat na sešlápnutí pedálu. Jakoby nefungovalo turbo, auto zpomalilo a dařilo se jet pouze zhruba 80 km/h a auto nechtělo akcelerovat ani automaticky nepodřazovalo (dokonce nereagovalo ani na pokyny v manuálním režimu DSG). Po zhasnutí motoru a opětovném nastartování bylo ale vše vpořádku a auto fungovalo tak jak má. Původně jsem to přikládal problémů s převodovkou DSG, ale nedávno jsem se dočetl, že "načaté" turbo se projevuje pískáním, na čež jsem se poslední jízdy na tento zvuk soustředil a opravdu je (při vypnutém rádiu) celkem výrazně slyšet - při zrychlování v nižších rychlostech.

Mohou tedy být výše popsané problémy znakem, že s turbem je něco v nepořádku?

Jsem druhým majitelem auta a najeto má pouze 95 000 km. S autem jsem od koupě najel 15 000 km a chovám se k němu dle pravidel. Tedy před ostřejší jízdou auto nechám klidnou jízdou cca 20 minut zahřát a na konci také vklidu pár minut "vyjet". Předchozího majitele taktéž znám a vím, že auto celkem šetřil, proto mi přijde brzo na poruchu turba.

Případně kolik oprava stojí? Repase nebo nové turbo.

Děkuji za reakce!

Share this post


Link to post
Share on other sites

s největší pravděpodobností jsou zatuhlý lopatky na regulaci, lze to bez problémů opravit

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky bych řekl že lopatky, turbo vyndat a vyčistit. a pak to jen nedusit a taky tomu pořádně šlápnout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den,

po necelých 2 měsících od nákupu ojetého vozu přímo u Škofin mi dnes v autorizované prodejně řekli, že mi odešlo turbo (nad určitýma otáčkama se vypne). Přímo u prodejce jsem si nechal udělat prodloužení záruky na 1 rok za 5.000,- Kč. Řekli mi však, že to nezahrnuje turbo. U této záruky mám navíc spoluúčast 40%. Pan v servise byl hodně příjemný, choval se opravdu profesionálně. Nicméně výměnu turba ocenil na 75 tisíc. Zmínil i možnost, že Škoda Auto je ke svým klientům velmi přátelská a je velká pravděpoodbnost, že mi turbodmychadlo dají nové zadarmo. Nicméně kde je garance, že to opravdu dostanu. Napadlo mě to neřešit přes autorizák, že by to bylo levnější, ale otázkou je o kolik.

Na autě jsem najel od koupi cca. 5000km (nyní stav 127.000). Co byste dělali vy?

Děkuji Pavel

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já bych nejprve zjistil co tomu turbu je. Aby nebyl třeba v hájí jen ventil N75 a pak to padá do nouzáků kvůli špatné regulaci.

Edited by VAG BoBo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem právě zjistil, že ta prodloužená záruka se týká u turbodmychadla. Takže bych platil 40% spoluúčast na opravě (nutno opravit u autorizovaného servisu). Teď je otázkou co je levnější, autorizovaný - 60% z ceny co uhradí pojištění a nebo neautorizovaný.

Zároveň je tu furt možnost, že mi dá Škoda turbo nové zadarmo.

Samozřejmě ještě nechám zkontrolovat co na tom je špatně, aby tam nebyla jenom nějaká prkotina.

Zatím děkuji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby jsi měl jistotu, že to budeš mít zadarmo úplně tak bych to neřešil ale když tu jistotu nemáš tak bych to řešil cestou neautorizovaného servisu. Pořád na tom budeš cenově líp. Samozřejmě, že tě autorizák bude přemlouvat, že možná budeš mít vše zadarmo, oni jsou nejlepší a jiné věci. Ale už ti neřeknou, že jejich opravy spočívají systémem POKUS - OMYL ale napřed vyměníme to nejdražší co jde. Pak budeme zkoušet něco jiného.

Za mě jedině neautorizovaný servis, kde ti napřed auto zkontrolují a začnou diagnostikou a budou hledat správnou příčinu a taky kde máš možnost přinesení vlastního dílu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By acesky
      29.8.2019
      Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže svépomocí.
       
      Ahoj,
       
      víčko palivové nádrže mi na mém Superbu přestalo fungovat někdy na podzim 2018. Dosud jsem sbíral zkušenosti ostatních a čekal na vhodné počasí, jelikož nemám garáž.
      Do přílohy dávám postup, který jsem použil při mé výměně.
      Snad vám to pomůže ;-)
       
      AceSky
       
       
      Škoda Super II, Liftback 3.6, 2011 - Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže.pdf
    • By M Zoul
      Ahojte,
      chtěl bych se zeptat, jestli tady z vás někdo již řešil výměnu motoru u FII RS za jiný. Konkrétně se mi honí v hlavně myšlenka že bych chtěl koupit RSo a swapnout do toho motor Octavie III RS t.j. 2.0 TSI včetně převodovky. Zajímá mě hlavně to jestli by se vešel, což si myslím že by mohl, jelikož Polo GTI už má dneska 1.8TSI.
      Dále by mě zajímalo jestli je vůbec možné legálně zapsat takhle jiný motor i s převodovkou. Nebo jaká by byla alternativa a nebo co by k tomu bylo potřeba.
      Děkuji za rady a postřehy 

    • By Pavel Kašík
      Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak vyměnit napínací kladku. Děkuji 

    • By TR_FBIJ
      Včera jsem měnil světla na Fabii (2005, Junior, 1.2HTP). Když jsem zkoušel, zda je vše v pořádku, tak jsem zjistil, že levé světlo (u řidiče) nesvítí, respektive svítí pouze dálkové. Směrovka, parkovačky a potkávačky nesvítí.  Žárovky jsem kontroloval, všechyn jsou v pořádku, pojistky jsou také v pořádku. Jediné co mě napadá je problém v konektoru u světla. Napadá vás, co by to mohlo být ?
    • By M Zoul
      Vyměním alu Škoda Proxima r16 5x112 (1,2 foto) za Škoda Lepus r16 z Octavia III greenline (3,4,5 foto). Mám zájem pouze o výměnu za mé disky s případným rozumným doplatkem.
       
×
×
  • Create New...