Přejít na obsah

Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku


krtek 83

Doporučené příspěvky

No, po dnešní návštěvě v autorizovaných servisech v Olomouci musím uznat, že ty ceny přehnané nemají.

Turbo u Samohýla: 14.647 bez DPH

Turbo v Porsche Olomouc: 16.111 bez DPH

= ceny jsou v pohodě

Navíc u Samohýla mi bylo nabídnuto opět to stejné co poprvé a to, že zkusí zařídit, aby to bylo zadarmo, protože mám v pořádku servisní knihu + nákup u Škoda Plus. Pokud to nevýjde, hradím díky pojištění u cargarantie 40% spoluúčast pouze na použitém materiálu (práce je hrazena v plné výši pojištěním). Takže nakonec mě to max. vyjde na 10.000,- Kč a ani to ne.

Musím potvrdit slova pracovníka v autorizovaném servisu a to, že ty ceny už nejsou jak bývaly, že se prostě dnes vyplatí nechat pracovat autorizáky (samozřejmě pokud nemáte auto staré 10 let).

Napíši jak jsem dopadl.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pořád mi nejde do hlavy co je turbu při těchhle KM, když ze začátku jede a pak vypne? Kouří ti to černě, ztrácí se olej? Jak zjistili že je turbo KO? Měli to auto na brzdě? Si myslím že ten jejich systém pokus/omyl jen draze zaplatíš.

EDIT:

Turbo u Samohýla: 14.647 bez DPH

Turbo v Porsche Olomouc: 16.111 bez DPH

Tohle jsou repasovaná turba. Editováno: , autor: Wojnar
Dva příspěvky po sobě.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se byl odpoledne domluvit do toho autorizovaného servisu kam dám auto od pondělka, hlavní bude zkusit aby to udělali zadarmo, protože ten počet KM je v cajku a hlavně mám v pořádku servisní knížku (opakuji, kupováno přes Škoda Plus kde si člověk trošku připlatí za kvalitu). Jinak se to bude řešit přes cargarantie (40% spoluúčast na náhradních dílech).

Jak poznám že ty turba jsou repas? :-/ podle ceníkové nabídky tam má označení 03G 253 010 JX (garrett - BKD,AZV).

Jinak co to dělá? Nekouří se z toho, turbo funguje běžně (možná o trošku míň) do 120km/h. Něco nad touto rychlostí se vypne, rožne se kontrolka motoru. Po vypnutí a nastartování znovu zhasne a zase funguje.

Bylo to na diagnostice + vyměnili řídící jednotku jestli to nevyvolává ona. Olej jsem nesledoval.

Kvůli cargarantie a 40% spoluúčasti pouze na náhradních dílech se mi nevyplatí to házet někomu do normální servisu.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase budou něco zkoušet. Omlouváme se ale ono to nevyšlo tak si to zaplatíte. :)

Vymění co půjde a na co budeš mít peníze. Nakonec se zjistí, že to bylo nějakou kravinou co mohli udělat hned na začátku.

Tak ti držím palce a dej vědět jak to dopadlo.

EDIT:

Podle mě jsi to měl odvézt i do jiného servisu a nechat si to potvrdit. Tím nemyslím do autorizovaného.

Podle mě je turbo v pořádku a jen blbne ventil nebo nějaký podtlak.

Editováno: , autor: Wojnar
Dva svoje příspěvky po sobě.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem ještě v auto kelly a ten mi to hodil na diagnostiku a řekl mi 20 tisíc za turbo... že by se v tom nějak chtěl šťourat co v tom je špatně :-/ to se říct taky nedá.

Když mi řeknou, že mi to nevymění zadarmo, nemusím souhlasit s opravenou u nich....

Editováno: , autor: Pawlisko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak moc je v háji turbo jde zjistit pomocí diagnostiky nebo se to musí demontovat? Jen abych nevyhodil 2 tisíce za zjištění závady a nakonec se muselo měnit stejně celé turbo. Ale je fakt, že je divný, že turbo funguje normálně, ale až při určité rychlosti a otáček to padá...

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Padá to do nouzáku, na 50% to může být turbo v hájí, ale je tady ještě těch dalších 50%. Splaš někoho z VAGEM a udělejte log. Podle mě jen špatná regulace a turbo tlačí moc a spadne to do nouzáku, řeším to tady téměř pořád oprava za díly od 1000 do 6000 Kč, ale když si myslíš že je lepší nasypat autorizovanému servisu než dat pětikilo někomu za test v kopci, tak tě nebudu přemlouvat. Nikde není napsáno že to nemůže být turbo, ale pokud vyměníš nejprve turbo a pak dojdou na to že to byly jen hadičky na podtlaku v hájí, tak ti kačky nikdo nevrátí a ty se budeš bit do hlavy že to mohlo místo 15 000 Kč stát 1000 Kč.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Test se dělá za jízdy v kopci nebo na brzdě, u vás vhodný mohelničak na vagu nastavíš 01 motor skupinu 3,10,11, a zapneš funkci logování, v kopci dáš trojku nebo čtverku, podle toho na co se cítíš, protože koncová rychlost může být až 160km/h (neplatí to u tebe když to ve 120 km padá do nouzáku). Závady musí být smazány, při 1500ot/min šlápneš na plný plyn a dáš start logovaní na vagu a držíš do 4000 ot/min, prostě tak ať si nerozbiješ hubu. Během testu nesmíš povolit ten plný plyn, jinak to je o ničem. Při těch 4000 ot/min zmáčkneš na vagu stop, je to třeba dělat ve dvou (jeden řídí druhy ovládá diagnostiku) pak ten log pošleš přes Leteckou poštu sem a někdo ti poradí. NENÍ TO TAK SLOŽITÉ JAK TO VYPADÁ, DĚLÁM TO POŘÁD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si udělej výlet do F-M já dělám pro členy zdarma a kopec je na dálnici taky slušný, dá se tam jet i 200 km/h, takže 120km/h žádný problém. Prostě tady napiš do fóra že hledáš někoho z VAGEM a je to.

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...