Jump to content
krtek 83

Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku

Recommended Posts

Možná to bude turbo a budeš mě proklínat, ale když nejprve vyměníš turbo za cca 15 000 Kč pak ti řeknou že to je ventil N75 za 2750 Kč a nakonec přijdou na to že byly jen ucpané hadičky za 1100 Kč a to nepočítám práci, tak by to mohla být docela drahá sranda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem chtěl stejně nastavit nějaké drobnosti přes VAG, takže to vezmu jedním vrzem.

Ohledně výměny apod. zase si říkám, že tu prodlouženou záruku na 1 rok s 40% spoluúčastí na náhradní díly není špatný využít, protože takhle by mi sice vyměnili 3 díly, ale já bych zaplatil jen 40% a měl bych tam nové kousky. Takto by mi to třeba turbo odešlo za rok a já bych musel platit 100%. No je to k zamyšlení. Uvidím co mi zjistí Vaša. Proklínat nebudu nikoho :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl u Vašu, napojil to na VAG, udělal několik testů, díval se přímo na turbo po oddělání krytu motoru, kontroloval hadice apod. a výsledkem bylo, že mi řekl něco, co jsem zapomněl :D nicméně turbo je K.O., něco se tam neotáčí? Zapomněl jsem to. Po debatě nad výměnou turba při 40% spoluúčasti mi to doporučil. Takže v pondělí dávám do servisu a uvidíme :) budu informovat.

Pavel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tákže Škoda nabídla 50% slevu na turbo. Jelikož mám pojištění se 40% spoluúčáastí a bezplatnou prací, vyjde mě to levněji, akorát řeším, jestli se to nedá kombinovat. Škodovka by mi dala 50% slevu na turbo a pojištění by zaplatilo 60% z faktury za turbo a práci. Bylo by to fajné, ale uvidím jak se na to budou koukat. Budu informovat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně.

Škoda servis vyfakturuje a je úplně jedno jak se k ceně dobere a je jim jedno kdo a jak to zaplatí.

A zase pojišťovna proplatí fakturu dle sjednaných podmínek a je jim jedno jak se kdo k ceně dobral. Samozřejmě pokud není cena nějak ulítlá. Což zde nehrozí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem už odpoledne volal jak do cargarantie tak do škodovky a ujasnil jim tu situaci, sic jsem je dnes otravoval asi 3x, ale jde o moje peníze, tak snad to chápou. Zítra se snad dozvím zase víc :)) Dám echo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mi dnes volali, že jim onemocnili 2 technici a je tam jeden zkušený který má hodně práce a jeden nezkušený kterému to dávat nechtějí, takže do pátku to asi nestihnou :-/

Ohledně ceny, Škodovka mi dala 50% na díly a další kroky se budou řešit s pojišťovnou....

Jsem naštvaný, že na to musím tak dlouho čekat, ale co už... aspoň ušetřím za projetou naftu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže shrnutí,

dnes odpoledne jsem si auto vyzvedl, Škoda Auto mi dala na náhradní díly 50% slevu, práci jsem zaplatil ve výši 100%. Celkem jsem tedy platit 11.608,- Kč. Nyní budu kontaktovat pojišťovnu CarGarantie ohledně proplacení ve výši 60% za cenu náhradního dílu (teď je otázka jak se k tomu postaví, zda zaplatí 60% už po slevě nebo před slevou. No a hradí ve 100% práci. Teď půjde vidět jak se k tomu postaví a za jak dlouho peníze vyplatí :))

Opět budu informovat.

PS: turbo mám nové, ale jelikož je venku sněhu po k.... nebudu s tím blbnout a počkám si na turbotest raději až budu někde na suché/mokré (nikoliv zasněžené/zledovatělé) cestě. Podle všech testů by to však mělo být cajk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ale pěkně blbá služba. To si snad má s tou pojišťovnou vyřídit přímo servis a ty jen doplatit ten zbytek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upřímně, možná to tak má být, že to má první zaplatit pojišťovna a já doplatím zbytek, ale čekat týden na to, než pojišťovna pošle peníze, sorry... díky, nechci...

zaplatím to raději já a ten týden si počkám, než mi to pošlou. A čekat budu s klíčema od auta a s autem v garáži....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak si myslíš, že opravuju auta já, když je to z pojistky a platí to pojišťovna. Zákazník u mě podepíše Plnou moc, já opravím auto, pak vystavím fakturu, pošlu na pojišťovnu a pak čekám na peníze.

Služby ŠA a vše s tím spojené mi přijdou úplně mimo logické chápání.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal by si mi 50% slevu na turbo? Nedal... pak mi přijdou služby Škoda Auto jako profesionální. Přístup je úplně někde jinde. Jsou to moje zkušenosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám svůj názor a vlastní zkušenosti s autorizákama.

Tak pak sem napiš co to turbo stálo. Budeš mít nové turbo nebo repas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Auto mi nafakturovala za nové turbodmychadlo plus těsnění a šrouby apod. 7.591,- Kč bez DPH a práci za 2.001,- Kč bez DPH.

Z toho mi pojišťovna ještě bude proplácet 60% za náhradní díly (otázkou je jestli berou cenu na faktuře bez slevy nebo po slevě) a 100% výši za odvedenou práci.

Takže mě nové turbo bude stát max. 3.036,- Kč bez DPH.

hm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarec chlapi tak jsem šťastne nešťastný týden majitel Oktávky II 2.0 103kw r.v.08 s motorem typu BMM. Dnes jsem si vyrazil s károu a při jízdě do kopce ehjle motor do dílny a nouzák. při načtení vagem docela nemylá chyba: udělal jsem jízdu a pak mrknul na log ale jediné co se mění jsou otáčky a požadovaný tlak, turbu se od samotného začátku ani nehne, zřejmě k.o. :(, četl jsem zde hodně rad ohledně prasklých hadiček, koukal jsem nic jsem neobjevil, ještě se tu píše o nějakém ventylu, ale to už je nad mé chápaní, může někdo poradit? Předem díky za zprávy

 

000665 - regulace plniciho tlaku
               P0299 - 000 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Kontrolka závad ZAP
             info o závadě:
                    Stav závad: 11110000
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetů: 255
                    Kilometry: 89532 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 07:43:58

             info o závadě:
                    Otáčky: 2163 /min
                    Rychlost: 75.0 km/h
                    Výkon/klapka: 58.4 %
                    Napětí: 14.59 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Tlak: 2295.0 mbar
                    Tlak: 1060.8 mbar
 

Edited by lmarek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak záhada vyřešena, byla to opravdu prasklá hadička, další poznatek, při této závadě, brzda měla mnohem delší chod, údajně to je s tím podtlakem spojené.

 

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By acesky
      29.8.2019
      Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže svépomocí.
       
      Ahoj,
       
      víčko palivové nádrže mi na mém Superbu přestalo fungovat někdy na podzim 2018. Dosud jsem sbíral zkušenosti ostatních a čekal na vhodné počasí, jelikož nemám garáž.
      Do přílohy dávám postup, který jsem použil při mé výměně.
      Snad vám to pomůže ;-)
       
      AceSky
       
       
      Škoda Super II, Liftback 3.6, 2011 - Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže.pdf
    • By M Zoul
      Ahojte,
      chtěl bych se zeptat, jestli tady z vás někdo již řešil výměnu motoru u FII RS za jiný. Konkrétně se mi honí v hlavně myšlenka že bych chtěl koupit RSo a swapnout do toho motor Octavie III RS t.j. 2.0 TSI včetně převodovky. Zajímá mě hlavně to jestli by se vešel, což si myslím že by mohl, jelikož Polo GTI už má dneska 1.8TSI.
      Dále by mě zajímalo jestli je vůbec možné legálně zapsat takhle jiný motor i s převodovkou. Nebo jaká by byla alternativa a nebo co by k tomu bylo potřeba.
      Děkuji za rady a postřehy 

    • By Pavel Kašík
      Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak vyměnit napínací kladku. Děkuji 

    • By TR_FBIJ
      Včera jsem měnil světla na Fabii (2005, Junior, 1.2HTP). Když jsem zkoušel, zda je vše v pořádku, tak jsem zjistil, že levé světlo (u řidiče) nesvítí, respektive svítí pouze dálkové. Směrovka, parkovačky a potkávačky nesvítí.  Žárovky jsem kontroloval, všechyn jsou v pořádku, pojistky jsou také v pořádku. Jediné co mě napadá je problém v konektoru u světla. Napadá vás, co by to mohlo být ?
    • By M Zoul
      Vyměním alu Škoda Proxima r16 5x112 (1,2 foto) za Škoda Lepus r16 z Octavia III greenline (3,4,5 foto). Mám zájem pouze o výměnu za mé disky s případným rozumným doplatkem.
       
×
×
  • Create New...