Přejít na obsah

1.8 TSI EA 888 Gen.3


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Dneska jsem absolvoval testovací jízdu O3 1.8 tsi DSG a bylo to moc dobré svezení. DSG řadí absolutně plynule. Pokud není potřeba, drží motor ve velmi nízkých otáčkách. Pádla pod volantem jsou perfektní. Stačí zmáčknout, auto podřadí a vystřelí bez jakéhokoliv škubnutí jako střela. S OII 1.8tsi mám nedávnou zkušenost z testovací jízdy a chování motoru bylo podobné, samozřejmě rozdíl ve váze auta a výkonu je znát, ale není to pocitově obrovský rozdíl. Co se týká podvozku, tuhá zadní náprava není poznat (ani ve výmolech), Rány od předku jsou úplně stejné jako od zadku (zkoušeno na O3C, 17 palcová kola 2.0 TDI). Z pohledu komfortu nebyl ani velký rozdíl mezi 17p a18p kol. Nic, co by se nedalo čekat od takto velkých kol. TDI je příkladně odhlučněno o benzínu ani nemluvím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

jel jsem s oběma, Clinte, problém je, že obě byly DSG a je tři roky rozdíl. S DSG asi neumím jezdit. Přišlo mi to tak nějak stejné. Ale já už si skoro nic nepamatuju :-)  já bych si DSG (či jiný automat) nikdy nekoupil-důvod nemám žádný konkrétní. Protože chci koupit čtyřkolku tak se asi budeme muset rozloučit (nebude-li nový Scout s manuálem). Už jsem to tu kdesi psal, před koupí eresy mi bylo nabídnuto svezení s 1,8 TSI s DSG. Já ani pořádně nevěděl co je kickdown, ale když jsem to teda prošlápl až k podlaze, tak auto akurát zařvalo a nic moc se nedělo. Teď už jsem to udělal cíleně a bylo to stejné(na pádla jsem ani nešáhl). Tři roky rozdílu nebylo znát. Ale jak říkám, houno si pamatuju a taky je pravda, že s automatem neumím a možná neumím vůbec. Podle mne je ten motor velice dobrý, ale jen s manuálem. Je to ovšem jen můj názor a upálit se rozhodně nenechám. Hana stejně automat nechce, tak vlastně nevím, co mám koupit.Bůhví jak to dopadne, protože fakt Scout je poslední naděje a jestli i ten bude jen s automatem, tak budu nucen změnit lokál....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jel jsem s oběma,

 

Taky mě chování DSG štve, ale před časem jsem si ji koupil, protože na ní byla skoro samá chvála...

Ale zvyknul jsem si, mimo město jezdím na "manuál", řadím pádly (to je fantazie) a hlavně se snažím vyhýbat kick downu.

Časová prodleva tam je skutečně nepříjemná a u tohoto motoru s perfektním průběhem motoru vysoké otáčky moc nepřinesou.

Měřil jsem si výkon motoru (jen pomocí VAG a K-Power) a plný výkon má již před měkkým dorazem plynového pedálu, takže je zbytečné prošlapávat pedál až do oblasti kick downu.

Ale fakt je, že bych udělal líp, kdybych koupil 4x4 než DSG. Pokud to dnes jinak nepůjde, tak by mi to už nevadilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusím si to na týden domluvit....ale mám docela strach, že názor nezměním (na to DSG , motor je moc fajn) a navíc se někomu nabourám buďto do stodoly nebo do kufru......já s automatem jezdím v USA a nejdýl to bylo 6 neděl, jenže to jsem  "furt ve střehu" a žádný požitek :-) vlastně jeden významný jo-rozjezd do kopce bez ruční brzdy (normálně to furt používám, jak mě to před 32 lety v autoškole naučili :-))) no, je to k smíchu, ale mně to tak nejvíc vyhovuje i na erese, která má sice "asistent udržení vrcholu" ale mně to nějak připadne nějaké divné :-) ale motor jo, ten je asi fakt dobrej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jo, Pawouku. Já jsem si to myslel, že nás (mě) sepsuješ :-) , proto taky ta poslední věta v mém předchozím příspěvku :-) motor je skoro stejně dobrej jako 1,4 TSI bez "vygajdaného řeťazu" .....ne vážně, je dobrej, ale prej jen trochu inovovaný (na rozdíl od všech ostatních v OIII). Hezký den musím na procházku i když chčije a chčije. Děti mne šikanují...skoro jako Pawouk....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

průběh je pěknej, na to že je to default konfigurace. pro clinta není problém využít max vykon při 190km/h :D

však to máš garantovaný výkon a hlavně každá brzda je jiná. Další věc co tam k brzdě nasáváš, jestli přímo vzduch z  venku kde je hodně kyslíku, nebo přímo z garáže kde je brzda a tam už moc kyslíku za chvíli nezbyde. apod.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

čo som sledoval výkony na brzde tak koncern VW či je to diesel alebo benzín vždy bol výkon buď taký ako udáva výrobca alebo väčší a to už či motor 1,2ka HTP alebo 3,6 v superbe, ale o iných značkach ako napr BMW motor v M550d výrobcom udávaný výkon 380koni bol v skútočnosti iba 340k a to je celkom rozdiel.

 

Inak čo testoval autoforum.cz octaviu RS benzín tak to na tých 220koní ozaj ide slušne a taktiež aj 1,8ička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Clint > Je to sice lákavý ,ale taky bych do toho hned tak nešel. Možná za pár let až spadne cena auta tak na třetinu. Je to ovšem celkem lákadlo mít tam výkon jako RS . A myslím že jsem někde viděl že 1.8 TSi má u audi 320nm . Takže motor na to určitě fyzicky má.

Třeba se časem někdo najde kdo to prubne.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7 > Protože nikdo kromě ABT a MTM na 1.8 TSi EA 888 chiptuning oficiálně zatím nenabízí. Myslím že ostatní  nemají prolomenou antituningovou ochranu. Tyto dvě firmy spolupracují obě s VW tak nejspíš proto to již nabízí. Nejsem žádnej odborník ,ale podle článků na netu jsem pochopil že motory v OII a OIII jsou řešený trochu jinak a to i pokud jde o přístup a úpravu map.

 
Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...