Přejít na obsah

1.8 TSI EA 888 Gen.3


Pawouk

Doporučené příspěvky

Od pondělí mám necelých 230k a 370Nm. Rozdíl obrovský, +100Nm je docela hodně poznat. Byl jsem v Profituningu v Bratislavě. V sérii tuším 189k a 260Nm, takže spíš takový slabší kus. "Spodek" pořád stejný, roste to až kolem 2000-2200 ot a to brutálně. Problém trochu byl s teplotou v dílně, nemohl dobře odbrzdit max. Proto z grafu vylezlo nějakých 226k, což mělo být až o 10 koní víc. Ale ten krouťák tam je. 

Ale bohužel je tam menší krpa, čekám na řešení. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to jsem tam řešil já, ale už to mám doufám v cajku. Včera mně tam ještě něco opravili v softu. Už se to stalo i někomu jinému údajně.. No a jinak celkem slušné svezení, konečně pořádný rozdíl od série. Doporučuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
V ‎26‎.‎7‎.‎2017 na 0:22, Hyby napsal:

Zdravím místní osazenstvo...

V zaměstnání mám možnost jezdit jak s OIII 1.8 TSI 132kW, tak s OII FL 1.8 TSI 118kW a zjistil jsem jednu zajímavou věc, na kterou by mě zajímal váš názor. Byť je motor v OIII výkonnější, pocitově jede líp ta "starší dáma". Dodnes byl tento názor pouze ve fázi mé vlastní domněnky, ale kolega, který už má také něco naježděno, mi potvrdil, že to vidí úplně stejně. Prostě slabší TSI se stejným krouťákem ve starší Octavii jednoznačně pocitově "táhne" a jede lépe, než to výkonnější v nové. Myslíte, že je to věc jednoho kusu nebo ty nové motory jsou nějak pitomě "přiškrcený", třeba kvůli emisím, že maj horší projev než ty předchozí?

Díky za názory, Hyby

 

Tohle mohu asi potvrdit (doufám, že jen zatím), mám od podzimu O3FL 1.8TSI/DSG7 (LK) najeto nyní 10kkm, a pocitově na akceleraci to je subjektivně horší, než u předchozí O2FL 1.8TSI/DSG7 (LK). Ta akcelerovala výrazně lépe i v nájezdu přes 150kkm a po GO ve 105 kkm, přitom obdobná DSG7 (vč. v podstatě stejné výbavy, jen nyní navíc DCC), nerozumím tomu moc.  Nějakou maximálku jsem ještě nezkoušel, to asi nebude úplně objektivní.

A přitom moje stará O2 byla možná i o něco těžší, měla ještě výborná 2vrstvá SunSafe skla.

Tak jen doufám, že si motor ještě časem sedne, a svých 20-30 koní navíc ještě předvede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím,včera jsem se byl projet se známym v autě které se nabízí přes škoda plus.Musím říct že je ten motor moc příjemny,zvlášt mne překvapilo jak tichy je ve vyššich rychlostech a auto zároven příjemně stabilni.Ale co mne zarazilo tak při male rychlosti když jsme popojižděli v koloně tak ten motor na dvojku a v nízkych otáčkach tak nějak divně pocukával,při přidáni plynu.Nesetkal se s tím náhodou někdo kdo Octu s tímto motorem vlastní?Diagnostika nic neodhalila,tak nevím.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že mám auto pár dní a najeto jenom pár set kilometrů, nedokážu to relevantně posoudit. Nicméně se mi zdá, že přechod po přeřazení z 1° na 2° a následném přidávání plynu není úplně hladký. Zatím to přikládám tomu, že jsem si ještě nezvyknul na chod spojkového pedálu, nicméně při rozjezdu mi i brácha říkal, že s tím nějak cukám. Taky by mě ani moc nepřekvapilo, že si elektronika v závislosti na otáčkách hlídá emise a dělá nějaké kejkle.

 

Co se týká rozdílu v jízdě mezi starší 1,8 TSI v OII a nové 1,8 TSI nemám ten pocit, že by jela nějak jinak. Pravda, zatím jsem se nepřiblížil k maximálním parametrům, ale při běžném ježdění bych zatím řekl, že je to stejné, pouze zvukový projev je jiný. Ani jsem od nové nečekal nějaké rozdíly - holt stejný maximální kroutící moment více kW asi už moc nezmění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mne to právě pocukaválo na 2jce když člověk popojížděl před semafory-když jsem vlastně přidával plyn,tak mi to přijde nějake divne.Problém je v tom, že nemáme příme porovnáni s jinou 1.8,jinak jak říkam motor moc fajn.Takže ted nevíme jestli to je vlastnost nebo nějaky problém.Protože třeba 1.2 Tsi tohle neděla,tak mne to trochu zarazilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V ‎17‎.‎7‎.‎2018 na 15:11, M_ike napsal:

Jednicka i dvojka cuka i u DSG, pokud je to v moc nizkych otackach a clovek na to trochu vic neohleduplne dupne, zbyle stupne jsou OK.

Dela to i 1.2 (DSG) na fabii co ma moje pani..

 

Toto se mě dělo u O2FL (1.8+DSG) někdy po 150 kkm, předtím nic takového... Ale jen když bylo venku teplo, v zimě to nedělalo. Servis mě tehdy sdělil, že se jedná o mechatroniku. Už jsem to před prodejem neřešil.

U nynější O3FL DSG nic takového nepozoruji, jen někdy, sporadicky to na těch nízkých otáčkách malinko škubne, ale to poznám jen já, v autě to takřka cítit není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ti co zaznamenávaj to pocukávání, zkuste si na místě motor vytočit a udržet v požadovaných otáčkách pár sekund. Běžně se to nedělá, třeba to něco ukáže. Stanmar ví kam mířim, jestli za tím nestojí řízení chodu motoru B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To je teda pech.. Ten majitel sice měnil olej po 5tis a tím si zřejmě myslel že auto zachrání před brutálními rozjezdy nebo já nevím co se s tím dá udělat aby po takovém malém nájezdu byla spojka KO - jedině sprinty. Já mám s čipem přes 25tis a to mám ještě vyšší hodnoty a převodovku jenom MQ250 a úplně v pohodě. Chce se to vykašlat na nějaké šílené rozjezdy a vždycky počkat až je spojka v plném záběru a až pak na to dupnout. Polo GTI jede moc pěkně i v základu, spíš bych ho vzal někam na klikaté okresky a tam se vyblbnout. Tam ukáže svoje přednosti, výkon a mrštnost. No ale co už, jestli je ohoblovaná tak jedině výměna a pak se k tomu chovat normálně, ne jak ten vůl před tebou. Nebo pokud to máš chvílu tak zkusit uhrát skrytou vadu.

Popřípadě nechat přehrát origo soft a zkusit reklamaci, třeba to projde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By mne zajímalo, jak v VW zjistily ten jiný SW, buď to bude nějaká úprava kdo ví co, že to jde hned poznat, nebo se v tom v servise z nějakého důvodu šťourali... Ale když už ani původní majitel nekomunikuje, tak tam asi něco bude. Každopádně je to docela umění, takto odrovnat spojku/převodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Těžko říct tak na dálku, v tom servisu to víš že oni rádi rozdělají půl auta a ty to zacvakáš.. Tady je dvouhmoťák setrvák, ten se točí pořád na hřídeli a je jedno jestli zmáčkneš spojku. Ta oddělí lamelu a převodovku. Pokud ti zvuky zmizí po sešlápnutí spojky tak to teoreticky vypadá spíš na převodovku. Špatný dvouhmoťák jsem zažil, šíleně to vibrovalo na volnoběh nebo to dělalo rázy po přeřazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt nevím co poradit.. Já sice mám jinou převodovku, ale taky je hlučnější, hlavně studená. Možná najít někoho s GTI a porovnat to. Třeba se stresuješ zbytečně a auto bude vesele jezdit dál. Akorát ti klouzala ta spojka ne? Jak to s ní vypadá? Chtělo by to prostě na 100% určit závadu ať víš kolik to zhruba bude stát. Pak bych to řešil s bývalým majitelem jestli ti dá nějaké peníze, nebo si auto vezme zpátky - což pochybuju. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...