Přejít na obsah

Spotřeba TDI


xkali

Doporučené příspěvky

Tak se pridam,cesta do Chorvatska s 600kg karavanem,plne osazenym a nalozenym autem vysla na 1100km 7,7L a zpet opet s plne nalozenym autem ale bez karavanu byla 5,5L obe cesty pres madary se zaplou klimou(climatronik) auto mam Oktu 1.9Tdi 81kw 145000km r.v.99 kdyz vypnu klimu tak se pohybuji doma se spotrebou od 4,5 do 5,5L takze vcelku slusne.Jen ta klima to vzdy yvedne :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se taky připojím, když jsem měl O1 combi tdi 66kW r.v. 2000 tak dlouhodobá spotřeba 5.8 - 6.0l a teď s O1 combi 81 kW r.v. 2002 4,8 - 5,0l a to jezdím jak potřebuju ale žádný hovadiny ;)

btw. climatronic pořád zaplej....

Editováno: , autor: spici
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, já se ptám proto, že všichni blázní, jak ty světla žerou a chtěj denní ledky nebo aspon jen potkávací bez všeho okolo. ty světla přeci zvyšujou spotřebu. tak teda o kolik ? že se ta honba za úsporou vyplatí :kuk:

jinak já osobně si myslím, že to změřit nejde. ale třeba se pletu. podle mě je to tak 0,02l ;) snad nám to nějakej fyzikář spočítá líp :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já se teda taky pochlubím lol

66kW - turbo 81W,trysky bosch 764 a soft..

dlouhodobá průměr 2,2ltr a když jí dávám opravdu zabrat,tak se nedostanu přes 3.0 ltr - většinou při max záteži tak 2.8 ltr

dobrý,ne? lol lol

teď s tím jela přítelka 170km bez dálnice za 1.6 ltr lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nojo,to bych to musel nějakým stylem změřit.. ale já na tohle nejsem

Natankuju do plna nadrz, opisu stav km (stav km pocatecni), ujedu vetsi pocet km, dotankuji znovu do plna a opisu stav km (stav km konecny) a pocet natankovanych litru (natankovane litry).

spotreba na 100km= natankovane litry * 100/(stav km konecny - stav km pocatecni).

Opravdu by me zajimala Tva realna spotreba.

Mam sprinty 764 a ralna spotreba se mi zvysila... kdyz to vic jede, tak je skoda to skrtit ne?:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak uz tu nekdo pise kdyz to jede proc to skrtit ... ovsem pokud se ti nechce davat mesice cca 5000-6000 za naftu ci benzin tak holt tomu slapat nebudes.

Jinak nekdy se to protahovat musi o tom zadna ale jezdim lazo plazo sem tam tomu trochu slapnu a taky jizda po Brne a drzim si 4.3 max 4.4 a spokojenost ale udelam brzo mereni dojezdu protoze vime ze PC asi nemluvi uplnou pravdu ...

Jinak klima se hodne podepise na spotrebe a spolu s rychlejsi jizdou je to slusnej vir v nadrzi. Urcite hmotnost navic v podobe veci co sebou vozime ci jestli denne vozim nejake lidi. Co se tyce zaplych svetel tam bych to osobne videl na zanedbatelnou hodnotu.

Ale stejne je to o "noze" a "nature", pak jeden jezdi za 4.3 a druhy se stejnym autem za 5.6 ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamoš má nového služebního Aurise 1,4 asi 2 měsíce(7tkm) a nadává, že to žere 8. Ovšem když jsem s ním jel, tak se nedivím! Mu říkám, proč to furt tak točí, protože pořád okolo 4000 rpm. Prej že to pod 4000rpm nejede :doh Tak tak nějak to s tou spotřebou je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nehoda :-((( chlapek mě nedal přednost a už jsem s tim nemohl nic dělat. Byla to plná výbava (refernké v MB) na leasing a když mě pojišťovna poslala penize tak jsem na tom tratil hodně. Takže tokové jsem si už nemohl znovu pořídit :-(( měl jsem r.v.03 a teď TDi 00 abych si ho mohl dovolit. Ach ach nerad si to připomínám...

K tomu si jen dovolím poznámku - rozdíl mezi částkou vyplacenou pojišťovnou a skutečnou cenou opravy je vymahatelný na viníkovi nehody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to o noze. Jezdím denně do práce 50km

jeden den to zajedu za 3,9l jindy zase za 6,5l

Je to tak, nohy jsou zásadní. Pak taky hustota provozu a množství kopců. Každý si to určitě zkusil jet lehoučce a mrknout za kolik se mu to podařilo a pak co to dá. Rozdíl je markantní. Moje extrémy byly 3,2 a 7,1. Taky potvrzuju lehké kecání PP, protože dlohodobě mi ukazuje 4,7 a klasickým výpočtem 5,1. Takže šikovným nohám zdar a turbu zvlášť. Protáhnout se to občas musí!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu si jen dovolím poznámku - rozdíl mezi částkou vyplacenou pojišťovnou a skutečnou cenou opravy je vymahatelný na viníkovi nehody.

Tak to mi najdi někde v zákoně. Už se to tu na fóru probíralo a na viníkovi můžeš vymáhat škodu jen nad limit pojištění. Prostě si na něm nic nevezmeš. Je na to pojištěnej a pojišťovna musí vyplatit 100% škody. Bohužel to není 100% nákladů na opravu - odečíta se amortizace. Soudit se můžeš jen s pojišťovnu nikoli s vznikem.

To Pojd ale řešit jinam. Je tu na to téma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to ZHRUBA změřil...

cesta Praha - Litvnínov - Amsterodam - lehce přes 1000 km

2 lidi + 3 batohy sebou

čechy 150km silnic z toho 50 km dálnice , zbytek 1. třída

D + NL jen dálnice ( až na občasnou objížďku 10-25 km mimo dálnici..)

v D pršelo asi 200km,takže se nedalo jet moc rychle pak kus dálnice bez omezení rychlosti,tak jsme trošku naháneli ztrátu a pak před NL je skoro všude omezení 120/100 a v NL 120 - jel jsem tak nějak lhce nad předpis..

a vyšlo z toho 5.7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj ve spolek...ja jsem se spotrebou svoji octy ( 98rok , 66kw, 349700km najeto , 195/65/15 ) celkem spokojenej... jezdim hlavne po praze trasy kolem 5-15 km a dlouhodobou mam 5,8L ....na dalnici pri jizde tech 130-140km/h kolem 5,7-6,1l/100....letos do chorvatska cca 1000km jsem jel za 4.9l/100 sem tam i s klimou.... jinak kdyz jedu po okresce nekde za prahou, napr. praha-ricany, ukazuje PC prumer 4,3l....a nejmensi spotrebu co jsem kdy s timhle autem mel, byla cesta z jedny vesnice kousek od Slap do Prahy(cca 36km), kdy se mi podarilo dostat na 3,2l/100...ale to bylo ve dve v noci,volna silnice a plynula jizda... Cesta sice ekonomicky zajmava ,ale nebejt vyspalej, tak jsem to cestou za volantem zalomil :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar rafani,

koukám že tady ty prúměry pěkně lítají buď jsou hodně nízko nebo zase vysoko no člověku se z toho motá hlava lol ,

já mám Octu combi r.v.2000, 81kW,najeto včera přesně 318000km,kola RS 225/45/17,- dlouhodobou mám 6l a ta průměrná normálně je kolem 5,5-5,9 ale jezdím převážně krátké trasy a více méně město tak že motor je vlažný.Myslím si že není moc dobrý jezdit na spotřebu pod otáčkama motoru časem se to projeví na motoru.já jezdím v normálních otáčkách tak abych nejel na pětku 40km/h ale ani to nijak nevytáčím prostě normál a myslím si že ta spotřeba je ok. jo Chorvatsko jsem letos jel za 5.3l (4 dospělí a plný kufr) a tky jsem si to sral přes Maďary kde je průměrná rychlost přes ty prdele kolem 40ti km/h pokud dodržujete rychlost. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám O1 Combi 1.9TDi 66kw, čip, trysky z 81kw, egr off, kat off.

Dlouhodobou po Praze mám 5.8 l/100km. Mimo město po okreskách kolem 5ti litrů, dálnice jezdím za 5.5.

Minulý výkend jsem jel na otočku Praha Regensburg Munchen Innsbruck a zpět, po čechách 140 SRN 160 kde nebylo omezení, jeli jsem 3 dospělý a spotřeba 6.2l/100km.

Co se týče spotřeby jsem spokojen na 100%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...