jirka.skoda.1:8T Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ahoj panove. pred cca 2mesicema jsme koupily superba. ted ma najeto cca 105tis km a tak se chci zeptat na kolika se delaj rozvody a komplet cela udrzba ( vymnena filtru,brzdovka,oil a atd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 rozvody: určite to nebude menej ako 180tkm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 takže ti to trochu doplním .. tie rozvody sú pri 180tkm,ako som už písal hore..každých 60tkm treba vymeniť olej+filter v DSG prevodovke..kedy sa má meniť olej a ostatné veci by malo byť zaznamenané v serviske (ak ju máš)...inak tam bude pravdepodobne LongLife servis (30tkm/2 roky)... byť tebou,tak vymením všetko od oleja,filtrov až po brzdovku...nech to máš pekne v "cajchu" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.jonatan Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální. Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned? Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní? Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Myslim, ze to drnceni uz tu nekdo resil - mam ale stejnou motorizaci a dela mi to taky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned? nie je to veľa..oni tých 150tkm v pohode vydržia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wsharan Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální. Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned? Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní? Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc. tak teo drnčení je většinou plastový kryt nasávání vzduchu co je u přední masky,tedy aspoň já jsem to tak měl a ještě pak jsem si utěsňoval kryt baterky,na něj když poklepeš tak taky trochu drnčel,použil jsem samolepící mechovku a od té doby mám klid. co se týče motoru a rozvodů,tak nevím přesně jak je to u tvého typu ale myslím že je to kolem 180 000 minimálně,já mám kód motoru CFFB a nechal jsem si to zjistit v autorizovaném servise a tam mi bylo zděleno že u mého auta se rozvody dělají až na 210 000 km. a c o se týče toho s tím plynem,to ti nedokážu říci,já mám DSG převodovku. Jirka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.jonatan Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Díky za pomoc...v sobotu jsem měnil olej a mel jsem sundany ten plast pod motorem, taky jsem pritahoval ten plastovej nasavač vzduchu, co je za maskou, trosku byly povolene sroubky. Kryt baterky je teda hodne volny, ale s tim jsem nic nedelal zatim. Nevím čím to bylo, ale kazdopadne uz to nedela. Je mozne nejak vymazat interval na výměnu oleje. Koukal jsem, a je tam pouze reset servisniho intervalu. Jde tohle nejak ručně, nebo se to musi delat pres VAG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanJFV Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Pro životnost tvého motoru a turba doporučuji měnit ten longlife max. po 20tkm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 předpis výměny je samozřejmě uveden v servisním plánu, který je součástí souboru návodů a servisní knížky. Takže v tomto případě je lépe než se ptát, raději číst. Pokud servisní paket (řekněme) nemáš, tak bych byl velmi opatrný, jestli věřit těm kilometrům. Protože pak taky může být všechno úplně jinak a auto může mít najeto úplně něco jiného, než si myslíš. Pokud tuhle jistotu nemáš, raději ty rozvody vyměň preventivně. Určitě to vyjde mnohem levněji, než GO motoru poté, co to vylágruješ. Ne, hele, nechci šířit poplašnou zprávu, nevím, jak zdatný jsi motorista, ale určitě jsi už někdy slyšel, že stáčení km je v českých zemích oblíbené hobby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 (edited) docela by mě zajímalo, proč se ten člověk vůbec na něco ptá (8.1.), když sem od té doby ještě ani nevlez. Ale asi to je dneska normální. Kde jsou ty doby, kdy tady kolaboval server přetížením diskutujících uživatelů. Ale možná taky, že se jen nepřihlásil. Edited March 17, 2013 by jirkaK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnett23 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Zdarec borci, chystám se na výměnu rozvodů u Supa II přesně tento typ, nemám představu o ceně, měl sem Supa I vyšlo mě to tam cca na 5000-7000. Je to reálné i u Supa II? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mystif_30 Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 Taky slysim nejake drnceni pri 1000 otackach. Jako by bylo nekde neco uvolnene. Kdyz otevru motor tak to neslysim. Nechapu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodiakk Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Já mám něco podobného. Při 2200 otáčkách mi vždycky něco v palubce zarachtá, už jsem vyndal rádio, palubku a snad všechno co šlo a né a né na to přijít co to dělá. Nemáte prosím nějakou radu co by to mohlo dělat, předem díky za info a ochotu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeTDi Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 To rachtání v palubce tak v otáčkách okolo 1500 mi přijde, že jde někde za kaslíkem spolujezdce, nebo z těch plastovejch trubek co rozvádí teplý vzduch na nohy spolujezdce. Až budu mít čas, tak jsem se na to chtěl podívat a zkusit utěsnit nějak ty trubky jestli to pomůže. Vyndavat ten kaslík se mi moc nechce, ale problém bude někde tam. Taky mi to štve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirka toledo Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 když vemeš cenu ze škoda díly originál sadu bez pumpy, měla by se dělat až při druhé výměně to je docela porce 360 000 tis cena rozvodu je 5380 kč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prassat Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Když už je to rozhozené, pumpu bych radši dal novou, když už, tak už.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 tiež by som dal novú pumpu , na CR dosť často odchádza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnett23 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Díky za radu, nechám to tedy vyměnit i s pumpou. Nemůžete mi poradit někdo kontakt na někoho z jižní moravy, kdo dělá servis na Superby II? Nějaký zdejší uživatel třeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodiakk Posted May 4, 2014 Share Posted May 4, 2014 (edited) Jestě jsem zkusil promačkat přední sklo a rachtání přestalo. Třeba to někomu také pomůže Edited May 4, 2014 by kodiakk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin22_tdi Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 Zdravím, poprosím vás o radu s mojim Superbom, po výmene rozvodov +vodná pumpa pri 180tis (značka INA) mi pri dojazde bez plynu začne prejavovať divný zvuk od motora (pravdepodobne od rozvodov) ako keby hučal samotný remeň, povedali mi že je príliš napnutý tak som ho dal povoliť, zvuky neprestali tak mi povedali že mam na to pobehať aspoň 5tis km, že si sadne a ani po 8tis km mi zvuky neprestávajú, a teraz po vytočení motora mi vydáva tento zvuk https://uloz.to/!2MUC5O6DJnQS/vid-20180404-201205-mp4 a teraz nie som si istý či je ten zvuk spôsobený remeňmi alebo niečím iným, zaujímalo by ma aký je váš názor na to. Technické údaje auta r.v.2010, CBBB,2,0tdi 125kw, dsg, Díky za radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 neotváral som to ale hučí to aj po zhodení remeňa alternátora ? čo voľnobežka , čo napínák remeňa alternátora ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin22_tdi Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 praveže nehuči, aj ked stojim a mam zaradene D tak to nie je vôbec počuť, iba keď auto samo spomaluje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
matesfox Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 (edited) .....................dají se nějak ve vagu zkontroloaat rozvody ? Edited August 6, 2018 by Pawouk Odstraněn dotaz mimo téma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronald Rony Pokorny Posted April 22, 2019 Share Posted April 22, 2019 Ahojte chalani, prosim vas mam Skoda Superb2 Kombi 2.0 TDI 125kW DSG, 1) aku znacku rozvodov mi odporucate kupit: Contitech, Bosch, APM, INA, SFK, Continental? Naozaj nemam predstavu, ktore su kvalitne. 2)Mam najazdenych 280tis, cca 110 000 km za posledne 2 roky od poslednej vymeny rozvodov. 90% dialnice, castokrat aj 160km/h - Nemecko. Je lepsie radsej skor menit rozvody, kedze casto jazdim na vyssich otackach, od 2-3tis?? 3)Este jedna otazka mozno z polovicky z ineho vlakna, ale: pri zapnutej klimatizacii mi vychadza nejaky sustivy zvuk, celu dobu, pocas zapnutej klimatizacie. Pravdepodobne to bude kompresor, je dobre to menit/opravit spolu s vymenou rozvodov? Dakujem Rony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.