Přejít na obsah

rozvody 2.0 TDI 125kw CBBB DSG


Doporučené příspěvky

takže ti to trochu doplním :) ..

tie rozvody sú pri 180tkm,ako som už písal hore..každých 60tkm treba vymeniť olej+filter v DSG prevodovke..kedy sa má meniť olej a ostatné veci by malo byť zaznamenané v serviske (ak ju máš)...inak tam bude pravdepodobne LongLife servis (30tkm/2 roky)...

byť tebou,tak vymením všetko od oleja,filtrov až po brzdovku...nech to máš pekne v "cajchu" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální.

Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned?

Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní?

Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned?

nie je to veľa..oni tých 150tkm v pohode vydržia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální.

Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned?

Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní?

Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc.

tak teo drnčení je většinou plastový kryt nasávání vzduchu co je u přední masky,tedy aspoň já jsem to tak měl a ještě pak jsem si utěsňoval kryt baterky,na něj když poklepeš tak taky trochu drnčel,použil jsem samolepící mechovku a od té doby mám klid.

co se týče motoru a rozvodů,tak nevím přesně jak je to u tvého typu ale myslím že je to kolem 180 000 minimálně,já mám kód motoru CFFB a nechal jsem si to zjistit v autorizovaném servise a tam mi bylo zděleno že u mého auta se rozvody dělají až na 210 000 km.

a c o se týče toho s tím plynem,to ti nedokážu říci,já mám DSG převodovku.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za pomoc...v sobotu jsem měnil olej a mel jsem sundany ten plast pod motorem, taky jsem pritahoval ten plastovej nasavač vzduchu, co je za maskou, trosku byly povolene sroubky. Kryt baterky je teda hodne volny, ale s tim jsem nic nedelal zatim. Nevím čím to bylo, ale kazdopadne uz to nedela.

Je mozne nejak vymazat interval na výměnu oleje. Koukal jsem, a je tam pouze reset servisniho intervalu. Jde tohle nejak ručně, nebo se to musi delat pres VAG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

předpis výměny je samozřejmě uveden v servisním plánu, který je součástí souboru návodů a servisní knížky. Takže v tomto případě je lépe než se ptát, raději číst. Pokud servisní paket (řekněme) nemáš, tak bych byl velmi opatrný, jestli věřit těm kilometrům. Protože pak taky může být všechno úplně jinak a auto může mít najeto úplně něco jiného, než si myslíš. Pokud tuhle jistotu nemáš, raději ty rozvody vyměň preventivně. Určitě to vyjde mnohem levněji, než GO motoru poté, co to vylágruješ. Ne, hele, nechci šířit poplašnou zprávu, nevím, jak zdatný jsi motorista, ale určitě jsi už někdy slyšel, že stáčení km je v českých zemích oblíbené hobby.     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela by mě zajímalo, proč se ten člověk vůbec na něco ptá (8.1.), když sem od té doby ještě ani nevlez. Ale asi to je dneska normální. Kde jsou ty doby, kdy tady kolaboval server přetížením diskutujících uživatelů. Ale možná taky, že se jen nepřihlásil.  

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Já mám něco podobného. Při 2200 otáčkách mi vždycky něco v palubce zarachtá, už jsem vyndal rádio, palubku a snad všechno co šlo a né a né na to přijít co to dělá. Nemáte prosím nějakou radu co by to mohlo dělat, předem díky za info a ochotu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rachtání v palubce tak v otáčkách okolo 1500 mi přijde, že jde někde za kaslíkem spolujezdce, nebo z těch plastovejch trubek co rozvádí teplý vzduch na nohy spolujezdce. Až budu mít čas, tak jsem se na to chtěl podívat a zkusit utěsnit nějak ty trubky jestli to pomůže. Vyndavat ten kaslík se mi moc nechce, ale problém bude někde tam. Taky mi to štve

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ono si moc asi nevybereš, pokud chceš mít jistotu, naběhni do škodovky a kup origo.

Jinak v tom odkazu je to míchanice všeho - vodní pumpa HEPU, napínací lietens, velká vodící INA, řemen contitech.

Já beru rozvody většinou tady a většinou beru sadu INA: http://www.autodily-cardo.cz/nove/sada-rozvodoveho-remene-ina-in-530055010/  Líbí se mi, že součástí sady je potřebný spojovací materiál.

Teď jsem ale koukal, že sadu s vodní pumpou nemají skladem, tak bys ji musel koupit zvlášť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...