jirka.skoda.1:8T

rozvody 2.0 TDI 125kw CBBB DSG

    Doporučené příspěvky

    Ahoj panove. pred cca 2mesicema jsme koupily superba. ted ma najeto cca 105tis km a tak se chci zeptat na kolika se delaj rozvody a komplet cela udrzba ( vymnena filtru,brzdovka,oil a atd)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    takže ti to trochu doplním :) ..

    tie rozvody sú pri 180tkm,ako som už písal hore..každých 60tkm treba vymeniť olej+filter v DSG prevodovke..kedy sa má meniť olej a ostatné veci by malo byť zaznamenané v serviske (ak ju máš)...inak tam bude pravdepodobne LongLife servis (30tkm/2 roky)...

    byť tebou,tak vymením všetko od oleja,filtrov až po brzdovku...nech to máš pekne v "cajchu" :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální.

    Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned?

    Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní?

    Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned?

    nie je to veľa..oni tých 150tkm v pohode vydržia

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální.

    Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned?

    Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní?

    Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc.

    tak teo drnčení je většinou plastový kryt nasávání vzduchu co je u přední masky,tedy aspoň já jsem to tak měl a ještě pak jsem si utěsňoval kryt baterky,na něj když poklepeš tak taky trochu drnčel,použil jsem samolepící mechovku a od té doby mám klid.

    co se týče motoru a rozvodů,tak nevím přesně jak je to u tvého typu ale myslím že je to kolem 180 000 minimálně,já mám kód motoru CFFB a nechal jsem si to zjistit v autorizovaném servise a tam mi bylo zděleno že u mého auta se rozvody dělají až na 210 000 km.

    a c o se týče toho s tím plynem,to ti nedokážu říci,já mám DSG převodovku.

    Jirka

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Díky za pomoc...v sobotu jsem měnil olej a mel jsem sundany ten plast pod motorem, taky jsem pritahoval ten plastovej nasavač vzduchu, co je za maskou, trosku byly povolene sroubky. Kryt baterky je teda hodne volny, ale s tim jsem nic nedelal zatim. Nevím čím to bylo, ale kazdopadne uz to nedela.

    Je mozne nejak vymazat interval na výměnu oleje. Koukal jsem, a je tam pouze reset servisniho intervalu. Jde tohle nejak ručně, nebo se to musi delat pres VAG?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pro životnost tvého motoru a turba doporučuji měnit ten longlife max. po 20tkm!

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    předpis výměny je samozřejmě uveden v servisním plánu, který je součástí souboru návodů a servisní knížky. Takže v tomto případě je lépe než se ptát, raději číst. Pokud servisní paket (řekněme) nemáš, tak bych byl velmi opatrný, jestli věřit těm kilometrům. Protože pak taky může být všechno úplně jinak a auto může mít najeto úplně něco jiného, než si myslíš. Pokud tuhle jistotu nemáš, raději ty rozvody vyměň preventivně. Určitě to vyjde mnohem levněji, než GO motoru poté, co to vylágruješ. Ne, hele, nechci šířit poplašnou zprávu, nevím, jak zdatný jsi motorista, ale určitě jsi už někdy slyšel, že stáčení km je v českých zemích oblíbené hobby.     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    docela by mě zajímalo, proč se ten člověk vůbec na něco ptá (8.1.), když sem od té doby ještě ani nevlez. Ale asi to je dneska normální. Kde jsou ty doby, kdy tady kolaboval server přetížením diskutujících uživatelů. Ale možná taky, že se jen nepřihlásil.  

    Editováno na jirkaK

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdarec borci, chystám se na výměnu rozvodů u Supa II přesně tento typ, nemám představu o ceně, měl sem Supa I vyšlo mě to tam cca na 5000-7000. Je to reálné i u Supa II?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky slysim nejake drnceni pri 1000 otackach. Jako by bylo nekde neco uvolnene. Kdyz otevru motor tak to neslysim. Nechapu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já mám něco podobného. Při 2200 otáčkách mi vždycky něco v palubce zarachtá, už jsem vyndal rádio, palubku a snad všechno co šlo a né a né na to přijít co to dělá. Nemáte prosím nějakou radu co by to mohlo dělat, předem díky za info a ochotu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To rachtání v palubce tak v otáčkách okolo 1500 mi přijde, že jde někde za kaslíkem spolujezdce, nebo z těch plastovejch trubek co rozvádí teplý vzduch na nohy spolujezdce. Až budu mít čas, tak jsem se na to chtěl podívat a zkusit utěsnit nějak ty trubky jestli to pomůže. Vyndavat ten kaslík se mi moc nechce, ale problém bude někde tam. Taky mi to štve

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    když vemeš cenu ze škoda díly originál sadu bez pumpy, měla by se dělat až při druhé výměně to je docela porce 360 000 tis cena rozvodu je 5380 kč

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Když už je to rozhozené, pumpu bych radši dal novou, když už, tak už.... 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tiež by som dal novú pumpu , na CR dosť často odchádza

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Díky za radu, nechám to tedy vyměnit i s pumpou. Nemůžete mi poradit někdo kontakt na někoho z jižní moravy, kdo dělá servis na Superby II? Nějaký zdejší uživatel třeba.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jestě jsem zkusil promačkat přední sklo a rachtání přestalo. Třeba to někomu také pomůže

    Editováno na kodiakk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravím, poprosím vás o radu s mojim Superbom,  po výmene rozvodov +vodná pumpa pri 180tis (značka INA) mi pri dojazde bez plynu začne prejavovať divný zvuk od motora (pravdepodobne od rozvodov) ako keby hučal samotný remeň, povedali mi že je príliš napnutý tak som ho dal povoliť, zvuky neprestali tak mi povedali že mam na to pobehať aspoň 5tis km, že si sadne a ani po 8tis km mi zvuky neprestávajú, a teraz po vytočení motora mi vydáva tento zvuk

     https://uloz.to/!2MUC5O6DJnQS/vid-20180404-201205-mp4   a teraz nie som si istý či je ten zvuk spôsobený remeňmi alebo niečím iným, zaujímalo by ma aký je váš názor na to. Technické údaje auta r.v.2010, CBBB,2,0tdi 125kw, dsg,   

    Díky za radu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    neotváral som to ale hučí to aj po zhodení remeňa alternátora ? čo voľnobežka , čo napínák remeňa alternátora ? 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    praveže nehuči, aj ked stojim a mam zaradene D tak to nie je vôbec počuť, iba keď auto samo spomaluje 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se