Přejít na obsah

Vysoka spotreba


PFM

Doporučené příspěvky

Výfuk se během toho roku porůznu měnil, nejdřív série, pak série a konec Soieta, pak první díl Favorit (s lambdou) střed Favorit, konec Soieta a pak to co jezdím teď, a to je první díl Favorit, střed trubka od JP a konec série.....všechny tyhle kombinace stejně způsobovali černý výfuk plný sazí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s tím jezdím spíš do práce, takže ty 3000ot max a hned řadit, maximálně když jedu někam dál tak čtyřku vytáčím víc, protože pětka je líná, ale tak prostě normál, nejezdím jak magor, prostě tak aby to jelo a nebylo to uplně líný. Myslím, že oxidace by se projevila při měření odporu na tom kabelu ne? A tam má být max 1,5 ohmu a já naměřil asi 1,4 ohmu. A celkově ten konektor se pohledem zdá být ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když ho nechám chvilku běžet na místě tak se na těch 90 dostane, já to bral spíš za jízdy a v tomhle počasí, takže tam by chyba asi být neměla. Termostat sem taky měnil a ten funguje jak má, řídící jednotka použitá, ale zase by bylo divný, kdyby obě dvě měli stejnou chybu, ne že by to nebylo možný, ale měla by být z bez problémů funkčního auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jsem při hledání proč to dělá narazil na podobná témata a skončily bez vyřešení problému a vypadá to, že dopadnu obdobně....už jediný co můžu zkusit je vyměnit ten snímač otáček (asi zbytečnost) a kabelový svazek. Pokud není chyba v něm tak už fakt nevím a v podstatě asi nikdo neví. Na Felicia klubu nejsem sám kdo tohle řeší a chystá se tam vyměnit celý motor, tak uvidíme jestli mu to pomůže....pokud ano tak je někde mechanický problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusím jestli mi někdo neporadí tady, hledal sem a ptal se na různých forech na netu ale bez úspěchu.

 

Mám Felicii 1.3 BMM 50kw, ....

 

kod motoru je BMM? já jsem nenašel takový kod,...

 

Ach jo, Červenej Barone, ta trojice písmenek není kód motoru - ve feldě BMM znamená to samý co u vstřikový favořitě = jednobodový vstřikování Bosch Mono-Motronic...

 

Kód motoru 1,3i 50kW by měl bejt u feliny 136B nebo AMH - 136B je označení jednobodu, AMH už by měl bejt vícebod (nemá zapaltrafo a rozdělovač, ale lištu přes všecky 4 vršky svíček najednou)...

 

A to, že motor žere i chodce a trávu u cesty může taky klidně znamenat, že je netěsnej = může bejt prdlý těsnění pod hlavou nebo křivá palice, případně můžou bejt podpálený ventily nebo zapečený kroužky - chce to změřit kompresní tlaky ve všech 4 válcích a porovnat je jak mezi sebou, tak s jiným zdravým motorem.

 

Olej se chová jak? Přibejvá, ubejvá, nesmrdí benzínem?

 

Starty jsou spolehlivý za každejch podmínek, nebo to někdy blbne? Zatím tady padlo moc málo informací - to že bylo tohle a tamto poměněný ještě nic neznamená, pokud se chování motoru nezměnilo, příčina v něm furt je!

 

A zkontroluj OBOJÍ přírubový těsnění na hlavě - jak sací, tak vejfukový - jestli se někudy do sání nebo vejfuku dostává falešnej vzduch, může se lambda ulambdovat a nebude to dělat dobrotu...!

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vím, že je to 136B, ale i když napíšu BMM tak každý ví o co jde.

 

Netěsnost motoru a těsnění pod hlavou zatím nevím v jakým je stavu, tlaky nemám jak změřit, ale možná kámoš bude mít doma potřebný vybavení.

 

Oleje sem dolil cca litr za rok....nevím jestli je to moc nebo ne, výměnu sem zatím nedělal protože by to chtělo udělat rozvody tak to chci udělat při jednom, ale dělat rozvody na motoru co se takhle chová se mi moc nechce.

 

Starty v pohodě, předtím zlobil startér, co sem ho vyměnil tak to natočím kdykoliv bez problémů.

 

A těsnění sem měnil včera a nepomohlo to....jinak 136B má těsnění v celku, nemá zvlášť sací a výfukový.

 

 

Zkusím teda zjistit, jestli by mi někdo nezměřil ty kompresní tlaky, kdyby někoho napadlo co ještě by to mohlo dělat tak napište.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já vím, že je to 136B, ale i když napíšu BMM tak každý ví o co jde.

....

...

A těsnění sem měnil včera a nepomohlo to....jinak 136B má těsnění v celku, nemá zvlášť sací a výfukový.

 

 

Zkusím teda zjistit, jestli by mi někdo nezměřil ty kompresní tlaky, kdyby někoho napadlo co ještě by to mohlo dělat tak napište.

No jak vidíš, Red Barona Richthofena to netrklo - to nic... A to těsnění jsem myslel nejen mezi přírubama a telesem hlavy, ale celej trakt - na vlastní oči jsem viděl, co udělá se signálem lambdy u BMM formana a tím i se spotřebou díra ZA KATALYZÁTOREM neboli v místech, odkud by kyslík dopředu k lambdě našroubovaný PŘED katalyzátor vůbec prosáknout neměl. A vono hovno - A JEŠTĚ KOLIK! Prohlídni všecky spáry, jestli to někde necucá nebo neprofukuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...