Přejít na obsah

Typy motorů


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Kdyby jste dávali na fyzice pozor tak si to spočítáte.

 

Motor o maximálním výkonu 162kW ... odhadem na 6000 ot má při tomto výkonu cca. 260Nm   na 6000!

Takže když si prohlídneš nějakou křivku výkonovou benzínového motoru dojde ti kolik bude muset mít dole :)

Motor si drží maximální výkon .. otáčky rostou a moment klesá. Stačí si nacvakat pár čísel do excelu a hned ti vypadne křivka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi tak nejak,..... zivym prikladem sem to mohl porovnat, kdyz sem jezdil vikend s 2.0 TDI a pak dalsi vikend s 1.4 TSI ...... benzin zivejsi a i tak celkove vic me nadchnul a samozrejme i prekvapil,... vubec sem to od neho necekal ;)

 

nafta sice taky tahla ale od nejakejch cca 1500 - 2500 ot/min. a pak uz se nic nedelo,..... benzin od nejakejch cca 1300 - 4000 ot/min a porad to tak nejak tahlo,....

 

   proste se mi to libilo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejakou dobu to asi jeste potrva a hlavne prichazi doba tech ruznejch hybridu a jinejch chujovinek, takze nevim no, je to takovy sporny,.... nic mene i tak si myslim nekteri lidi budou brat co budou chtit ikdyz jsou zvykly na naftu, tak vezmou naftu, otazka druha jestli se jim to vyplati, a zaplati, kdyz maji s naftou malej najezd ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Matesi, nafta se nemůže jít klouzat, jak píšeš....já jsem sice benzínář a naftu si nekoupím, ale pod jednou podmínkou-že na ten benzín budu mít. Pro řadu lidí je spotřeba rozhodující...ale ten benzín bude chlastat fest... 162 kW je dost ....litrů na sto km  :kol-142:  já mám 147kW a například ve městě se dá skoro vypozorovat jak se ta ručička palivoměru pohybuje směrem k nule - i s derivačním členem  :kol-136: ..... takže přesto, že tady je obecným trendem, že všichni jezdí s eresou za osm a když se hodně snaží tak za 5,9, tak to není jízda ale utrpení. Pokud jezdíš normálně, je úplně někde jinde. Vše je o děngách. Čau ze Seoulu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem tak vypozoroval tak spotřeby se dost srovnávají .... benzín má hodně technických vychytávek co srazily spotřebu o dost níž. Jasně, že cukačky po městě něco stojí .... ale ten rozdíl se prostě vyplatí.

Můj odhad normální jízda dvoubodová dálnice do 160km/h tak kolem 8,5l ..... klidná předpisová jízda 6,5-7l ..... a když se chceš povozit na palivoměr se nekouká :)

Naftove "RS" na to bude tak o 1l lépe, ale bude ti koukat pořád jen na zadní světla :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...