Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den lidi,

Začnu tím že se mi mlžili okna,zjistil jsem že mám stále uzavřenou recirkulaci"oprava-bílé ozubení kolečka na motorku bylo nepotřebné,tak jsem zajistil otáčení na stále otevřené ,okna teď oka,ale předtím se mi zdálo spíš jistě vím že auto topilo více,všechno mám na max.

I teplota vody co ukazuje tak jde max třičtvrtě i za celý den jízdy.

Hodinu jízdy jsem zkusil se podívat na vodu chladicí kapaliny ale nebyla vůbec varici ,teplota venku -6,

Pak jsem se podíval na hadici z vrchu od chladiče ta tlustá,byla stejně tepla jako nádoba,ale když jsem hadici stiskl jako by tam nic nebylo:)

Prosím o radu jestli to je normální nebo za to může otevřená cirkulce,jinak regulace teploty oka ale teplota není taková extra,nohy,okno prostor vše oka .

Vloženo

Ahoj,kapalina je oka drží se,ventilátor nevím,je tam nový filtr,a síla ofuku je taky silná.

Jen taková připomínka když to mám zapnuté na čísle 2 tak je to docela ale ne hodně teplé,ale jak to zapnu na 4 tak to běží jako blázen ale teplota klesne jako by to ředil vzduch z venku....

Ucpaný ? Jak je to myšleno:) špatný term. Jaké by byli příčiny?

Zatím díky za rady:)

Vloženo

Pokud kapalina drží tak tim líp :) Když ráno nastartuješ tak otevři motor a dej ruku na vrchní přívodní hadici od termostatu k chladiči, pokud se ti bude zahřejvat a nebudeš mít ještě plnou teplotu tak je term. špatnej, tim pádem když ty jedeš, tak se kapalina náporem studenýho vzduchu pořád ochlazuje. :)

Vloženo

Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží?

Jinak zpět k termostatu,kde to najít?postup opravy,nebo výměny...,

Prosím foto nebo odkazy díky ;)

Vloženo

Myslím, že to je mísení teplého (od výfuku) nebo studeného (čerstvého) vzduchu do sání.

Termostat a ostatní najdeš v zde publikovaných DP.

Vloženo

Na jakou rychlost máš puštěný ventilátor v těch -6 C ?

Taky na max ?

Mám taky 1,4 16V 55kw a co mohu srovnat s 1,2 tak teplota motoru je o cca 1/2 rychlejší zahřátí

na provozní teplotu a nemohu si stěžovat na chlad.

Vloženo

Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží?

Jinak zpět k termostatu,kde to najít?postup opravy,nebo výměny...,

Prosím foto nebo odkazy díky ;)

Vloženo

Myslím, že to je mísení teplého (od výfuku) nebo studeného (čerstvého) vzduchu do sání.

Termostat a ostatní najdeš v zde publikovaných DP.

Od výfuku? Nevím ale výfuk se mi zda divný protože kouři nějak hodně ...

Vloženo

Na jakou rychlost máš puštěný ventilátor v těch -6 C ?

Taky na max ?

Mám taky 1,4 16V 55kw a co mohu srovnat s 1,2 tak teplota motoru je o cca 1/2 rychlejší zahřátí

na provozní teplotu a nemohu si stěžovat na chlad.

Jezdím tak hodinu i déle,musím to mít na max,teplota není jako dřív,dřív jsem seděl -15 v kratasech v autě a bylo mi fajn:)teď vůbec a to mám naplno je tam velká změna:)

Vloženo

Tak dál jsem nový term.:) teplota motoru teď ukazuje tak jak má,spotřeba skoro tak o 1L dolů:)

Nová kapalina,odvzdušneno,kabiny filtr také nový.

Ale topení není furt tak teplé jak bylo:( je možné že za to může recirkulace?

Mlželi se mi skla a to hodně,zjistil jsem že při startu motoru se má otevřít ale zůstala zavřená:(

Příčina byla že prasklo vodící kolečko na motorku...motorek oka...,

Tak jsem to otevřel ručně a zajistil ,nepotřebují to,:)

Ale myslím že by to nemělo mít vliv ,protože za jízdy je normálně otevřená:)

Vloženo

A nebo jinak,jaká by měla být teplota ventilátoru při cca -3,

Třeba to je oka a jen se mi to zda,vezmu teploměr a zkusím to změřit na teplý motor.

Prosím kdo má fabku 1.4 16v zkus té to změřit prosím:)zavřete všechny ofuky kromě jednoho větrák naplno:)

Vloženo

taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...