traveller Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Zdravíčko. Mám trable s výkonem motoru při vyšších otáčkách. Můj soused diagnostikoval závadu na ventilu N18. Při prohledávání netu jsem objevil, že někteří jej nazývají N75 a někteří N18 (a tím pádem v tom mám chaos). Na obrázku je to ten ventil vpravo s bílým vrškem. Tak který to je? navíc mi soused říkal, že nový ze Škodovky stojí 4500 Kč, je to možné? Je to na TDi 81 kW rok výroby 99, motor AHF. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Zdravíčko. Mám trable s výkonem motoru při vyšších otáčkách. Můj soused diagnostikoval závadu na ventilu N18. Při prohledávání netu jsem objevil, že někteří jej nazývají N75 a někteří N18 (a tím pádem v tom mám chaos). Na obrázku je to ten ventil vpravo s bílým vrškem. Tak který to je? navíc mi soused říkal, že nový ze Škodovky stojí 4500 Kč, je to možné? Je to na TDi 81 kW rok výroby 99, motor AHF. Díky za info n75 je ten bílej.n 18 je ten vlevo černej,stojí kolem dvojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Zdravíčko. Mám trable s výkonem motoru při vyšších otáčkách. Můj soused diagnostikoval závadu na ventilu N18. Při prohledávání netu jsem objevil, že někteří jej nazývají N75 a někteří N18 (a tím pádem v tom mám chaos). Na obrázku je to ten ventil vpravo s bílým vrškem. Tak který to je? navíc mi soused říkal, že nový ze Škodovky stojí 4500 Kč, je to možné? Je to na TDi 81 kW rok výroby 99, motor AHF. Díky za info Pokud jsi z Moravy tak se stav na diag.Poradne to nalogujem a uvidime kde je problem... tdi.upravy@email.cz ventil N18 je na zpetne vedeni vyfukovych plynu, ventil N75 je na regulaci turba.V podstate ventily funguji stejne.Prej jediny rozdil je, ze cerny je pomalejsi, ale neverim tomu.Golfy do 2000 mely oba cerne.. a OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Pokud jsi z Moravy tak se stav na diag.Poradne to nalogujem a uvidime kde je problem... tdi.upravy@email.czventil N18 je na zpetne vedeni vyfukovych plynu, ventil N75 je na regulaci turba.V podstate ventily funguji stejne.Prej jediny rozdil je, ze cerny je pomalejsi, ale neverim tomu.Golfy do 2000 mely oba cerne.. a OK My už jsme se setkali (v tu neděli, když přijeli ti chlapíci ze Žiliny). Mám souseda, který mi dělal diagnostiku a odhalil problém v tomto ventilu. Dokonce jej na nějakou dobu zprovoznil, ale už to zase blbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 n75 je ten bílej.n 18 je ten vlevo černej,stojí kolem dvojky Tak to je informace přesně v protikladu toho, co mi říká můj soused Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 (editace) Pokud jsi z Moravy tak se stav na diag.Poradne to nalogujem a uvidime kde je problem... tdi.upravy@email.czventil N18 je na zpetne vedeni vyfukovych plynu, ventil N75 je na regulaci turba.V podstate ventily funguji stejne.Prej jediny rozdil je, ze cerny je pomalejsi, ale neverim tomu.Golfy do 2000 mely oba cerne.. a OK chci se zeptat, jak poznáš při nalogování, že je ventil KO nebo na odchodu? Editováno: 1. Únor 2008, autor: HONZA83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 My už jsme se setkali (v tu neděli, když přijeli ti chlapíci ze Žiliny). Mám souseda, který mi dělal diagnostiku a odhalil problém v tomto ventilu. Dokonce jej na nějakou dobu zprovoznil, ale už to zase blbne. JJ uz vim to byo to nehybne turbo..Ano tohle muze delat ventil ale tam bych to videl spise v tom seklem turbu.kdyby totiz byl ventil v cudu tak to nejede vubec a tobe turbo normalne tlacilo 1,3 baru, zkus dat jiny ventil ale dle meho mas seklou regulaci nebo podtlakovou banku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 chci se zeptat, jak poznáš při nalogování, že je ventil KO nebo na odchodu?Jednoduse.Kdyz je naky problem tak tam soupnem dobrej ventil a naloguji znovu.A hned vidis co to dela.Dale prokontroluji system podtakovou zkouseckou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 1. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 JJ uz vim to byo to nehybne turbo..Ano tohle muze delat ventil ale tam bych to videl spise v tom seklem turbu.kdyby totiz byl ventil v cudu tak to nejede vubec a tobe turbo normalne tlacilo 1,3 baru, zkus dat jiny ventil ale dle meho mas seklou regulaci nebo podtlakovou banku.. No on tvrdil, že ten ventil rozhýbal tím, že do něj pustil více "šťávy" a je fakt, že to pak jelo normálně a nespadlo to do nouzového režimu. Kdyby to bylo turbem, tak by to ani pak nejelo, ne? Bohužel nemám náhradní ventil na vyzkoušení a on tvrdí, že nový stojí kolem 4500 .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 (editace) Jednoduse.Kdyz je naky problem tak tam soupnem dobrej ventil a naloguji znovu.A hned vidis co to dela.Dale prokontroluji system podtakovou zkouseckou.. jo,jo,bracha mi ho ve škodovce také zkoušel,myslel jsem ,že nejde poznat špatnej,ale jde Editováno: 1. Únor 2008, autor: octavie81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 No on tvrdil, že ten ventil rozhýbal tím, že do něj pustil více "šťávy" a je fakt, že to pak jelo normálně a nespadlo to do nouzového režimu. Kdyby to bylo turbem, tak by to ani pak nejelo, ne? Bohužel nemám náhradní ventil na vyzkoušení a on tvrdí, že nový stojí kolem 4500 .. jsme to mohli zkusit..Jinak novej stoji pred do 1500,- to vice stavy by me zajimalo...Tok obdelnikoveho signalu ridi rid.jednotka motoru tak nevim co ti nakukal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Kde chlapi chodíte na ty ceny? Volal jsem do servisu a tam mi potvrdili 3900 (za N18 i N75), kámoš, co mi shání díly přišel ještě s vyšší cenou... Takže sháním ten světlý (ať už je to N18 nebo N75)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Kde chlapi chodíte na ty ceny? Volal jsem do servisu a tam mi potvrdili 3900 (za N18 i N75), kámoš, co mi shání díly přišel ještě s vyšší cenou... Takže sháním ten světlý (ať už je to N18 nebo N75)... Jestli chces new tak se obrat na uzivatele Fantika a rekni ze te posilam ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Jestli chces new tak se obrat na uzivatele Fantika a rekni ze te posilam ja. Díky, projel jsem vlákno kde kdo dělá a objednal zde: http://www.carcentrum-mb.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 12. Únor 2008 Sdílet Vloženo 12. Únor 2008 (editace) Ahoj taky mi to myslím nejede jak by mělo... po přečtení diskuze myslím že by to mohl být ventil recirkulace výfukových plynů. Podle ceníku na http://www.elitecat.cz/ stojí cca 1tácek. Nevíte jak se dá poznat že je opravdu v hájí? Mám AGR 66kW rv 1999 a jsou tam prý ty dva ventily rozdílné, stejné jsou u VTG turba. Skoro v každém TDi které jsem slyšel tento ventil klepe - cvaká, při zapnutém zapalování a možná i při běhu motoru, je to normální nebo to znamená že je v háji. U mě si ale ani neprdne, žádné cvakání ... řekl bych že bude kaput. Dá se to takto nějak zjistit nebo je to blbost. Díky K prosím prosím to nikdo neví??? rád bych to nějak diagnostikoval a třeba objednal nový ventil. Editováno: 12. Únor 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 (editace) Tak sem se pokusil vložit fotky ventilů, podle známého mechanika prý EGR celkem často odcházejí ... diagnostika většinou nic neodhalí. Opravdu někdo neumíte poradtit jak na ně??? díky Editováno: 13. Únor 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 Tak sem se pokusil vložit fotky ventilů, podle známého mechanika prý EGR celkem často odcházejí ... diagnostika většinou nic neodhalí.Opravdu někdo neumíte poradtit jak na ně??? díky To jako ze ti ma nekdo dedukovat jen tak diagnozu?? Asi snad udelat diagnostiku jak se slusi a patri a ne jen vycist pamet zavad.Nic jineho ti neporadim a ani nic jineho na tohle neexistuje. Takove opravy typu, asi by to mohlo delat ono nebo tamto, to je fakt o nicem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 13. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 prosím prosím to nikdo neví??? rád bych to nějak diagnostikoval a třeba objednal nový ventil. No musíš najít někoho s diagnostikou. Ikdyž ani po výměně ventilu není na 100% jisté, že to byla jediná závada. Já vyměnil ventil, ale furt to nebylo ono. Nakonec jsem ještě rozhýbal baňku. Jinak ventil po zapojení na diagnostiku lupal, ten starý (špatný) ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 No musíš najít někoho s diagnostikou. Ikdyž ani po výměně ventilu není na 100% jisté, že to byla jediná závada. Já vyměnil ventil, ale furt to nebylo ono. Nakonec jsem ještě rozhýbal baňku. Jinak ventil po zapojení na diagnostiku lupal, ten starý (špatný) ne... Vidis, ja bych vyhodil turbo ven, protze buh vi jak dlouho to nejede a bude uz zatuhle. Banka neni problem vymenit za funkcni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 To jako ze ti ma nekdo dedukovat jen tak diagnozu?? Asi snad udelat diagnostiku jak se slusi a patri a ne jen vycist pamet zavad.Nic jineho ti neporadim a ani nic jineho na tohle neexistuje. Takove opravy typu, asi by to mohlo delat ono nebo tamto, to je fakt o nicem. No tak nějak jsem si to představoval, že si vemete křišťalovou kouli a řeknete "je špatnej ventil" ... samozřejmě legrace Pokud jsi si přečetl co jsem napsal, tak já byl instruován že diagnostika většinou nic neobjevi, podobně jako je těžké odhalit zhoršující se váhu vzduchu. Jeslti ale říkáš že je možné napíchnout na komp a poznat mám po starostech a jdu na diag... Navíc mi dost pomohla odpověď Travellera - díky , že ventil má cvakat, ten můj lajdák si ani neprdne. A to tu zatím taky nikdo nenapsal. Díky za odpovědia zdravím, K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 No tak nějak jsem si to představoval, že si vemete křišťalovou kouli a řeknete "je špatnej ventil" ... samozřejmě legrace Pokud jsi si přečetl co jsem napsal, tak já byl instruován že diagnostika většinou nic neobjevi, podobně jako je těžké odhalit zhoršující se váhu vzduchu. Jeslti ale říkáš že je možné napíchnout na komp a poznat mám po starostech a jdu na diag... Navíc mi dost pomohla odpověď Travellera - díky , že ventil má cvakat, ten můj lajdák si ani neprdne. A to tu zatím taky nikdo nenapsal. Díky za odpovědia zdravím, K Pozor ale napichnou a udelat mereni je rozdil.To neni jak pisu jen vycist v rj zavady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 Kde chlapi chodíte na ty ceny? Volal jsem do servisu a tam mi potvrdili 3900 (za N18 i N75), kámoš, co mi shání díly přišel ještě s vyšší cenou... Takže sháním ten světlý (ať už je to N18 nebo N75)... ventil N75 - 1609,- ve skodovce, byl jsem se zeptat pred tejdnem ... auto jak prekroci presne 130km/h tak konec vykonu, nekdy zas jede normalne, ale to je malokdy Na otackach u me vubec nezalezi, proste 130 je konecna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 14. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 Vidis, ja bych vyhodil turbo ven, protze buh vi jak dlouho to nejede a bude uz zatuhle. Banka neni problem vymenit za funkcni. Už to jede... Jak jsem rozhýbal baňku (takovou velkou "injekční stříkačkou" :-)) tak teď není problém. Podle souseda s diagnostikou a šikovnýma rukama je turbo zatím OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 14. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 ventil N75 - 1609,- ve skodovce, byl jsem se zeptat pred tejdnem No já mám Škodovku celkem z ruky a v autorizovaném servisu skutečně chtěli tolik. Ale už je to vyřešeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 14. Únor 2008 Sdílet Vloženo 14. Únor 2008 ventil N75 - 1609,- ve skodovce, byl jsem se zeptat pred tejdnem ... auto jak prekroci presne 130km/h tak konec vykonu, nekdy zas jede normalne, ale to je malokdy Na otackach u me vubec nezalezi, proste 130 je konecna Ahoj, prosimtě jakou máš motorizaci a rok? a na jakej ventil jsi se ptal? já myslím že u mě zlobí ten hranatej v pravo (na fotce)v prodejně ho označují jako tlakový ventil turba a měl by cvakat. A budeš ho měnit? zajímalo by mě jestli to pomůže. Mě se teda rozjede i na 180 (z kopce ) ale na rovince tak max 145, navíc cítit zátah je jen tak do 2100ot pak lenoška Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.