Jump to content
StandaOv

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI

    Recommended Posts

    Zdravím, prosím ohledně řetězu v rozvodech 1.2 TSI.

    Nevíte někdo od kterého měsíce a roku vyřešila automobilka problém s řezem v rozvodech ?

    Co jsem se dočetl a byl schopen zjisit tak automobilka již zjednala nápravu a řetěz je snad vyroben buď z kvalitnějšího materiálu nebo je zesílený, ale to nevím přesně ani bohužel datum modernizace rozvodů.

    Nemáte někdo přesnější informace jak se s tímto problémem automobilka poprala a od kterého

    data již jezdili auta s touto úpravou z linky.

    Díky. Standa.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    VW group problem vyriesila tak, ze nova generacia TSI uz nema retaz ale ma remen (golf VII,oIII,leon, rapid ale napr. nie ). me menili po 18t Km (08/2012) , r.v.02/2011. Teraz mam po vymene dalsich 10t Km a je to viac v pohode,uz to po kratkej jazde a opetovnom nastartovani tak casto nezachrasti. Ale zaruka na dalsie 2 roky bola asi najlepsia priplatkova vybava.

    • Downvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Stando-práve v tejto sekcii,kde si založil túto tému,tak je kvantum,ale fakt kvantum informácií o tomto motore a nielen o inovovaných rozvodoch..

    inak ak ma pamäť neklame,tak modifikované rozvody by mali byť vo vozidlách vyrobených od 18.6.2011

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Libero, to máš těžký, ono se to někomu nechce všechno číst... Pak druhý napíše, že to vyřešil řemen... Jinak to datum co jsi uvedl sedí - udávají to škodovácká TPI. "Od tohoto data výroby motoru neprovádějte žádné opravy, zaklepání po startu není závadou." A tím je to vyřešeno. A proto bych to tady zamknul.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jestli něco vyřešili ?!?! .....a od kdy......tak to by mě taky zajímalo.

    Protože při 15 t.km (květen 2012) mi řetěz vyměnili a dnes -6,2,13- mám auto na 30 t.km garančce a budou muset řetěz vyměnit opět,jelikož se vytahal stejně jako ten první :kol-46: .Moc se divili,že se to opakuje.Závěr je takový (zatím), že se jedou podívat na motor boleslavští ing :kol-44: .,aby zjistili proč tóóó´????

    Jezdím s autem denně,žádné šílené vytáčení,běžné ježdění.Na naší Octě 1,4Tsi 50t.km řetěz bez problémů :kol-31: .

    Dám vědět jak jsem dopadl.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zdravím,na konci října 2012 jsem měnil poprvé rozvody,od té doby do teď jsem najezdil zhruba tři tísíce km a znovu to začíná chrastit.Takže bych řekl že nic nevyřešili a jen balamutijou lidi že je jako všechno vpořádku..

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Toto nemá zmysel, iba ďalšie vlákno o tom istom, kde sa sťažujú tí istý ľudia. Chápem, že ich to serie, ale už mi to tu pripadá ako v škôlke. Zamknite to.

    P.s.: Mám najazdených 29300 km, a reťaz mám zatiaľ pôvodnú. Motor vyrobený po 18.6.2011, takže problém vyzerá byť vyriešený.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Toto nemá zmysel, iba ďalšie vlákno o tom istom, kde sa sťažujú tí istý ľudia. Chápem, že ich to serie, ale už mi to tu pripadá ako v škôlke. Zamknite to.

    P.s.: Mám najazdených 29300 km, a reťaz mám zatiaľ pôvodnú. Motor vyrobený po 18.6.2011, takže problém vyzerá byť vyriešený.

    Já mám také 6/11 a ....... kol100

    :feve: Alebo ty to Ivan něočuješ! :kol-32:

    Takže závěr.Změřený (pravděpodobně) průdyb(délka) řetězu.Podle nich odchylka 0,5mm!!-takže nic podstatného a znatelného.

    Jak jste tady již někdo psal-údajně všechno zapřičiňuje napínák."je potřeba počkat,až se natlakuje olejem".

    Igenéry povídali,že tam mám ten NEJ řetěz co je momentálně k dispozici.

    Nechal jsem si to na radu servisního technika zapsat do životopisu auta (kdyby se mi obtiskly ventily do kapoty).

    Já už jsem se s tím naučil žít-jednoduše si při ranním startování brnknu o plyn a dotlakování je sekunda-v tom momentě to běží v klidu.Hlavně se mi jednalo o to ,aby mi někdo nevyčetl,že jsem něco zanedbal.

    Stejně je to divný,protože podle mechanika při první výměně byl ten původní řetěz vytahaný jako sviňa-proti novému.

    Takže....rachot stejný...ale jenom 0,5mm.....divný alibizmus?!?

    Fab 1,4Mpi/comb,Oll/1,6Mpi comb,OII 1,6MPI, Modrá hlubina+Milotec a Já////Fabka 1,2-47kw Combi,Č.metal+Milotec a Já,Golf V,OII Face-1,4Tsi,Fabia 1,2Tsi

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    6/11 máš čo? Dátum výroby motora, auta, alebo čo? A keď už, tak napíš presný dátum!

    A prestaň spamovať a zasiarať tým istým textom dve vlákna naraz! Stačia nám tu tvoje výlevy čítať aj raz...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Řešení: nekupovat ten TSI šmejd. Na Toyotu se každý dívá mezi prsty že při něčem stáhne hromadu aut, kvůli výměně vadných dílu. VW nestahuje nic, montuje i nadále sračky a nikdo si nestěžuje, max pohodička.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    6/11 máš čo? Dátum výroby motora, auta, alebo čo? A keď už, tak napíš presný dátum!

    A prestaň spamovať a zasiarať tým istým textom dve vlákna naraz! Stačia nám tu tvoje výlevy čítať aj raz...

    Je to datum výroby auta.

    A nebuď nervozní.Nikdo tě nenutí aby si to četl dvakrát.Já ti taky nevytýkám,že si tady sprostý...

    Vložil jsem to na obě vlákna schválně,protože je to k oběma tématum.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Řešení: nekupovat ten TSI šmejd. Na Toyotu se každý dívá mezi prsty že při něčem stáhne hromadu aut, kvůli výměně vadných dílu. VW nestahuje nic, montuje i nadále sračky a nikdo si nestěžuje, max pohodička.

    Či sa nám to páči, alebo nie auto je dnes takmer spotrebným tovarom, len my sme na to akosi stále platmi nedozreli. Už pri prvom pohľade na dnešné autá je zrejmé, že nie sú stavané na "dlhovekosť", preto zrejme VW nesťahuje nič a vyrába aj naďalej sračky, ktoré síce rachotia, ale jazdia, a ako tak prežijú predĺženú záruku. Toyote síce nerachotí nič, ale za to sa im automaty občas nekontrolovateľne rozbehnú, možno v tom je ten rozdiel, vplyv rachotu pri štarte je na bezpečnosť jazdy minimálny. Koniec koncov, keby nebolo tohto fóra, pravdepodobne do dnes jazdím s pôvodnou reťazou a novú by som dostal potichu o 2 mesiace pri tuningu súvisiacom s dvojročnou prehliadkou.

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    pigo, ak by si pozorne čítal, tak by si vedel že problém je vyriešený u áut ktoré majú motor vyrobený od 18.6.2011, tj. ty máš smolu a spadáš ešte do skupinky ktorá sa s reťazou ešte bude trápiť.

    To že sa tento problém sa podarilo medzičasom úspešne vyriešiť sa dá bezpečne vydedukovať z toho že nikto s novším autom/motorom tento problém nemá. Aspoň nie na tomto fóre.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    no motá sa to tu stále dookola..takže by si to mohol nejaký A/M všimnúť a zamknúť to...ďakujem!! :worthy

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    pigo, ak by si pozorne čítal, tak by si vedel že problém je vyriešený u áut ktoré majú motor vyrobený od 18.6.2011, tj. ty máš smolu a spadáš ešte do skupinky ktorá sa s reťazou ešte bude trápiť.

    To že sa tento problém sa podarilo medzičasom úspešne vyriešiť sa dá bezpečne vydedukovať z toho že nikto s novším autom/motorom tento problém nemá. Aspoň nie na tomto fóre.

    Fajn ale na nových motorech mě to nezajímá ja chci řešení na starý motor !!!!!!!!!!!!!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ale autora vlákna a ešte niekoľko ďalších ľudí tu vrátane mňa zase nezaujíma ten tvoj starý motor !!!!!!!!!!!!!!

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Uz to tu pisal Pawouk, ze podla ETKY je opravna sada iba pre motory vyrobene do 18.6.2011 retaz K napinak B. Po tomto datume zrejme doslo k uprave tam je ina retaz G napinak D. Zamenitelne to asi nie je a vyzera to tak ze opravne sady stoja za hovno.

    Edited by akubus

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jen pro upřesnění - podle ETKY pro novější motory od 24.10.2011 (tady z mě neznámého důvodu nesedí datum s tím, které škdovka uvádí v tom TPI -18.6.2011) ani opravná sada neexistuje, řetěz G a napínák D jsou k dispozici samostatně.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Či sa nám to páči, alebo nie auto je dnes takmer spotrebným tovarom, len my sme na to akosi stále platmi nedozreli. Už pri prvom pohľade na dnešné autá je zrejmé, že nie sú stavané na "dlhovekosť", preto zrejme VW nesťahuje nič a vyrába aj naďalej sračky, ktoré síce rachotia, ale jazdia, a ako tak prežijú predĺženú záruku. Toyote síce nerachotí nič, ale za to sa im automaty občas nekontrolovateľne rozbehnú, možno v tom je ten rozdiel, vplyv rachotu pri štarte je na bezpečnosť jazdy minimálny. Koniec koncov, keby nebolo tohto fóra, pravdepodobne do dnes jazdím s pôvodnou reťazou a novú by som dostal potichu o 2 mesiace pri tuningu súvisiacom s dvojročnou prehliadkou.

    Dej vědět jaky to byl zážitek, když ti spadne řetěz ve 160 na dálnici. :crutch::palec2:
    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Zatiaľ max 186km/h podľa GPS, (tacho cca 200), inak 160km, to je tak cca 4000 n.min-1 to by už mal byť dostatočný tlak oleja v napináku, aby udržal reťaz tam kde má byť....... :kol-33::kol-28:

    Edited by lubikSK

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Poslouchej ty dvanáctý králíčku, viděl jsem to na Golfu jak mu praskla zřejmě napinačka, na dálnici ve 160 km, ono to moc nebylo poznat co se vlastně stalo než se motor potkal, protože ta sranda skončila ve svodidlech. Jo jinak ti gratulují k třicátému prvnímu příspěvku. :kol-35:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Napínačkou předpokládám myslíš napínací kladku. Tak tu ale na TSI nemáme. Opravdu neexistuje běžný způsob, jak by došlo k poškození rozvodů ve stošedesáti.

    U starších motorů od VW docházelo k fatálnímu selhání pohonu vačkového hřídele z několika důvodů:

    1. prasknutí řemenu z důvodu zanedbání údržby

    2. závada napínací kladky (zadření ložiska, povolení šroubu držáku, velká vůle ložiska a následné postupné odírání boku řemenu)

    3. závada vodního čerpadla (okamžité zablokování a následné přetržení žemenu, velká vůle ložiska a následné postupné odírání boku řemenu zakončené přetržením té tkaničky co z něj zůstala)

    4. spadnutí klínového řemene a jeho následné namotání za řemenici a proniknutí pod kryt k rozvodovému řemenu

    Ani jedena z možností není aplikovatelná na TSI.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By lada
        Tak jsem se dival na rozvody za chodu.Ten maly řemen nahoře viz obrazek kmita v rozmezi 1,5 cm nahoru a dolu je to normalni?Ten dlouhy je ok
        dik za odpovědi
        1.4 16v 74 kw AUB
        nejradsi bych uz nic neresil
        mozna to vsechno moc zkoumám

      • By lada
        rozvody jsem nemenil dival jsem se na ne a zdaji se byt jeste ok velkej remenn je krasne naplej kladky ok jenom jsou malinko mistama ze stran sedreny od kladek asi jsou tam videt ty dratecky ale je to opravdu malinkojenom ten malej remen je trosku volnejsi ale to je asi normalni prodoze je kratkej tak asi nemuze bejt uplne nasponovanej
      • By Radpav
        Zdravím. Včera jsem přijel domů vypnul motor. Dneska ráno už nešlo nastartovat. Motor točí ale nechytne. Na diagnostice nic není. Chci se zeptat jak se pozná, že přeskočil řetěz a jestli to může být tím? Kdyby to přeskočilo, tak by to mělo ukazovat závadu na diagnostice ne?díky za odpověď.
      • By saesa
        Zdravím,
        včera jsem nakoukl do motoru kvůli žhavicím svíčkám a viděl jsem u motoru flek od oleje. Bohužel nemám ponětí odkud by to mohlo téct a jestli to může být něco vážnýho nebo ne. Motor by jsem umyl a pak sledoval odkud se to bere ale vzhledem k mrazům se mi do toho moc nechce a navíc auto mi stojí venku. Zkoušel jsem nechat auto na volnoběh i při stlačení plynu sledovat v motoru toto místo ohledně úniku oleje ale žádnou změnu jsem nezaznamenal. Jedná se o Fabii 1.9 TDI, r.v. 2000, 74KW. Nemáte někdo ponětí co by ti mohlo být a jestli je to vážný? Popřípadě kolik by stála oprava. Viz. foto.
         
        Další otázkou by bylo nevíte jaká je optimální cena rozvodů pro tuto Fabii? Koukal jsem že rozvodová sada je přibližně za 2500,-kč.
         
        Mockrát děkuji za každou odpověď

         
        Zde jsou ještě odkazy pro zvětšené foto:
        Motor / Detail motoru / Foto ze shora
         
      • By ThrashTheTrash
        Prodám díly na motor CFW 1,2 TDI do POLO 6R, IBIZA, FABIA. 
        na prodej jsou díly z celého kompletního motoru BEZ VYVAŽOVACÍCH HŘÍDELŮ. 
         
        Cena je na dotaz po SZ. 
         
        Kontaktovat na 777 216 302. 
        Děkuji. 
         
        Seznam věcí 
        Spojka - lamela tloušťka 11,8 mm, přítlačák, setrvák
        Turbo - komplet s regulací
        Blok 
        Písty 
        Klikovka 
        Hlava 
        Rozvody - vypadají zachovale, nevím kolik najeto, odhadem cca kolem 100 000
        Vstřikovače 
        Chladič egr 
        alternátor 
        Klimakompresor
        Klapka sání
        vstřikovače
        Rail
         
         
        Nemám už plastové sání, elektrická klapka na EGR, vstřikovací čerpadlo, vyvažováky
    ×