Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

jak je na tom TSI vyrobené v roce 2013 s rozvody?

Záleží na tom které... Dělají se teď současně 1.2 TSI pro Fabii, Roomster a Rapid, s rozvodovým řetězem, i když modifikovaným, ale stále bez problému.. A pak 1.2 TSI pro Octavii, které již má rozvodový řemen a tam se teprve uvidí jak na tom bude, ale zatím to vypadá že snad lépe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to jsem se ptal technika přímo ve škodovce, když jsem tam nedávno byl... Fabia, Roomster a Rapid nikdy.

 

Protože Fabia, Roomster a Rapid byly schváleny ještě když TSI s řemenem nebylo uvolněno, takže ho ani nemohou dostat.. Pry by auto muselo absolvovat celý koloběh testování, schvalování a pod. znova, což je nemyslitelné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslitelný? Pitomost. Stejně to takový auto musí absolvovat vždycky, když se dělá nová motorizace, takže by to v takovým případě platilo i pro Poloauto a ostatní koncernový "bratránky".Že by si to Dojčové nechali ujít, mít "řemenový" TSI v celý typový řadě? Pochybnost převeliká...

 

Navíc i fábule a room už to taky musely projít, když se k dosavadním benálovejm atmoskám přidával turbík TSI, takže nemožný to není. Spíš by se to teda dalo vyjádřit jako NEŽÁDOUCÍ - pro kešeně súdruhov z Vlkohradu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem zase cetl ze rapid si musí vystacit se starsi kontrukci motoru 1.2Tsi do roku 2014,tak je mozne,ze nekdy na podzim 2014 by mohl dostat EA 211,bud to bylo ve svete motoru,nebo v autotipu,nebo autohitu,tyhle ctu,nova fabie v 2014 by to mohla mit také,bych si tipnul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

po přečtení tohoto topiku mám dosti velké obavy. Já hlupák starý svého Roomstar 1,4TDI 59kW jsem vyměnil za Rapida 1,2 TSI 77kW a začínám mít noční můru

v podobě rozvodových řetězů ( mám najeto 5500 km),  kdy  prvně uslyším to známé a toliko obávané chrastění. Ach jo jsou to starosti, kdy mám čekat, že to přijdě?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hamiš - Chápu tvoje obavy, ale zase bych to tak  nehrotil. Užívej si nového auta a nenech si to zbytečně kazit. Jám mám na 1.2TSI  přes osmdesát tisíc. Ve 30kkm jsem dostal nový řetěz a jezdím dál. Za určitých podmínek si zachrastí i ten vyměněný, ale to je tak jednou za kvartál, proto to moc neprožívám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Dnes druhá výměna řetězu (38 000 km), první výměna v 22 000 km. Trasy jak dlouhé tak i krátké. Snad už vydrží déle, auto už mám po záruce, r.v. 6.2010, řetěz vyměněn na kulanci (vyplatil se pravidelný servis v autorizovaném servisu). Co se týče servisu stačilo se zmínit a výměna provedena, při předání vozu auto umyto jak zvenku tak zevnitř. Přístup k zákazníkovi na 1*.

T.B.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pořád řeším, jak budu měnit olej. jestli dřív a jestli long nebo ne. ale prošel jsem moře příspěvků, resp. všechny :-) a tek nějak jsem došel k tomu, že nejvíc problémů mají ti, co měnili první olej do 10 a vůbec ho mění častěji. naopak ti co dodržujou pokyny PP jsou relativně vklidu až na drobnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...