Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Kedy bolo auto vyrobené (MM/RRRR)?

Aké označenie mala sada ktorú si tam mal?

Aké označenie má sada ktorú si teraz dostal?
Koľko kilometrov máš najazdených a akým štýlom?
Ďalej ma ešte zaujíma, že aký olej si dával do motora a ako často si ho menil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto bylo vyrobene v 12/ 2010 v provozu 2/2011

jaka tam byla sada nemam tušeni ale v servisce je napsano-dílenska akce  24W + 66F1

ted neni v knížce napsano nic jen sem podepisoval nějaky papír pro škodovku,zítra se mrknu ale nevim co mam kde hledat

Auto jezdí 90% po Praze,hodně cest je  5 až 7km ale občas přes celé město,jezdim celkem svižně ale určite auto netočím do nejakejch děsnejch otaček.Mám tam Long-life co tam dava škoda,1 výměna  oleje byla v 18 tis a teď je tam skoro 30 tis.Ale nevim jestli  tam olej  neměněj i s těma rozvodama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri výmene rozvodov by sa olej mal meniť, ale neprekvapilo by ma, keby ti naliali späť už jazdený olej. Mňa skôr zaráža, že jazdíš na LL interval v meste a krátke trasy. Ja jazdím tiež väčšinou krátke trasy v meste, ale u mňa olej nemôže ostať v motore dlhšie ako 10 tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepřímo se do vyloženě městského ježdění díky otáčkokilometrům doporučuje zkrácení výměny až na oněch 10000 km. Trasy jsou na "klasický" benzín na hranici používání(to raději busem), ale TSI je benzinové specifikum. To má nejraději TDI provoz s trasami přes 10km. Na tvých 5-7 a nutnost ježdění autem jsi měl jít do HTP. V roce 2010 mělo evoluci a u ní došlo ke změně jak na rozvodech, tak hlavně na zpřevodování s pozitivním výsledkem hlavně na celkovém projevu soustrojí.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to máš těžky mám yetiho a když sem se ptal prodejce co si mam koupit za motor tak mi prave doporučil tenhle,s naftou bych to asi taky nevyhral.Zlata 1,6 v octavce ty to bylo jedno

Ale koukam ze sem mimo,dal sem to do blbe sekce ale to je asi jedno motor je tam stejnej

Editováno: , autor: kaja007.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yetiho nekúpiš so žiadnou atmosférou, a keď jazdíš krátke trasy, tak naozaj najmenší motor je ten najlepší. 1.2 TSI sa už totiž musí trocha namakať a tým pádom sa aj skôr zohreje, oproti tomu 1.8 TSI je zbytočne veľká a výkonná do mesta a na krátke trasy, nehovoriac o jeho cene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja mam opat auto doma po mesiaci v servise a vysledok? Rozvody stale rachotia ale podla nich je to v poriadku. Vymenili mi opat hlavu vratane ventilov ktora bude uz na vecne veky. Ked som mu pripomenul ze vecne veky trvaju 8 mesiacov kedze mi ju uz raz menili v marci tak sa uskrnul a povedal ze tentokrat je to uz fakt navzdy. Smial by som sa ale popravde mi je do placu. Tie peniaze co to stalo lutujem. V tichosti zavidim kazdemu kto bude mat bez problemov celu zivotnost (100.000 km)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V papierovej podobe nic take nemam ale od technika mam info ze na tuto opravu je zaruka 2 roky. Auto ale este ma viac ako rok zaruku zo 4 ktoru som si priplatil. Udajne si na tom dali zalezat a vsetko podrobne prezreli. Nasledujuce rano ked zarachotil motor (zatial len na 1-2 sek.) bolo mi skutocne do placu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle Občanskýho Zákoníku se záruční doba na celej produkt PRODLUŽUJE O DOBU, KTEROU ZBOŽÍ STRÁVILO V ZÁRUČNÍ OPRAVĚ. Tudíž i ten měsíc v servise bys měl mít zaprotokolovanej - nehledě na ty dva roky záruky na VYMĚNĚNÝ DÍLY.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem o akom protokole pises. Auto bolo v servise cca 5-6 krat uz si ani nepamatam ale okrem garancky som nikdy ziadny protokol nedostal. Auto bolo kupovane na firmu a teda v tomto pripade spada pod obchodny zakonnik a nie obciansky.

Pawouk: Auto pri studenom motore a rozbehoch trhalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občanský a obchodní je rozdíl, ovšem v popotahování o dobu v servisu je to myslím stejné. Rozdíl je jen v extrémních situacích a to nárokování výměny výrobku, u nás celého auta. Tam má firma smůlu. Jen se pustit do soudu a ten stejně projede.

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepřímo se do vyloženě městského ježdění díky otáčkokilometrům doporučuje zkrácení výměny až na oněch 10000 km. Trasy jsou na "klasický" benzín na hranici používání(to raději busem), ale TSI je benzinové specifikum. To má nejraději TDI provoz s trasami přes 10km. Na tvých 5-7 a nutnost ježdění autem jsi měl jít do HTP. V roce 2010 mělo evoluci a u ní došlo ke změně jak na rozvodech, tak hlavně na zpřevodování s pozitivním výsledkem hlavně na celkovém projevu soustrojí.

V navodu na obsluhu se nepise ani prodejce me neinformoval,ze pokud budu jezdit kratsi vzdalenosti tak si tento motor nemam kupovat,protoze nejakej retez v motoru se ti muze natáhnout a potom by mohl byt problem,nechapu jak se na to muzes takhle koukat,je to jen a jen chyba skodovky,jediny plus ze i vymeny retezu se odehravaji zdarma,mimochodem ja jezdim 25kilometrove trasi do práce a treti retez vrci jak o život,takze vylozene kratkyma trasama to vylozene není a nikde není psano ze ted jezdis kratsi trasy,ale za rok nemuzes jezdit dlouhe vzdalenosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

navíc olej je degradovan vinou spatne umistenych vstrikovacu u zacatku vyroby,kdy doslo ke zmene a jaka změna byla provedena nevim,kdyz jsem delam test oleje po 15000km je vždy cerny jak bota,ale samotny olej je v dobre kondici,jen je vnem hodne karbonu,proto ted u rapidu je vymena po 30000tis.ale to se me zda také dost,ale to skodovka ma asi otestovano,ale všichni vime,ze nemusi viz. retizek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V navodu na obsluhu se nepise ani prodejce me neinformoval,ze pokud budu jezdit kratsi vzdalenosti tak si tento motor nemam kupovat,protoze nejakej retez v motoru se ti muze natáhnout a potom by mohl byt problem,nechapu jak se na to muzes takhle koukat,je to jen a jen chyba skodovky,jediny plus ze i vymeny retezu se odehravaji zdarma,mimochodem ja jezdim 25kilometrove trasi do práce a treti retez vrci jak o život,takze vylozene kratkyma trasama to vylozene není a nikde není psano ze ted jezdis kratsi trasy,ale za rok nemuzes jezdit dlouhe vzdalenosti

To nevěděl nikdo a já taky netvrdím, že  ho nemáš z jakéhokoli důvodu pořizovat a jen tady to moc prožíváme. Je masa lidí co TSI mají a je jim úplně jedno co mají před nohama. Já bych o TSI mohl psát romány a o problémech s ním napsat knihu. Ovšem jednak je to zbytečné, je tu spousta teoretiků a chytřejších a druhák na to nemám náladu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...