Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Dovolím si zveřejnit e-mail, který mi přišel jako odpověď na můj dotaz přímo na info e-mail ŠKODY. Snad nebude mít pán co tohle psal námitky. 

 

Cituji

"Vážený pane Ostruszko,
přes ŠKODA Info-Line jsme obdrželi od Vás e-mail, ve kterém nás informujete, že jste si zakoupil vůz ŠKODA Fabia Combi s motorem
1,2 u kterého, přestože již byl opravován rozvodový mechanizmus, je stále slyšet hluk.
Jak již bylo prezentováno v odborném tisku nebo na automobilových serverech, tak opravy rozvodů u těchto motorů probíhaly ve
dvou vlnách.
První vlna cca do roku 2011 kdy se měnil pouze rozvod. řetěz, což byla oprava s krátkodobým efektem. Druhá pozdější, kdy byla
již měněna celá tzv. opravárenská sada tj.robustní rozvodový řetěz a rozvodové kolo na klik,.hřídeli. Jiný způsob opravy se
neprovádí.
Kvalita mot.oleje a provádění výměn mot.oleje v předepsaných intervalech má zásadní vliv na opotřebení rozvod. mechanizmu,
rozhodně však v případě dodržení uvedených požadavků, není nutné, jak uvádíte, měnit řetěz při každé výměně oleje.
Kryt řetězu není při standardní opravě rozvodů třeba měnit. Jak je však ze servisní praxe známo, může v některých extrémních
případech dojít k poškození plastového krytu prodlouženým řetězem a pak musí být vyměněn.
Ve Vašem případě bych si ověřil, jaká vlastně byla první oprava, zda pouze řetěz, anebo celá sada.
Je nutné též konstatovat, že konstrukce tohoto rozvod. systému způsobuje krátké zaklepání po studeném startu i u rozvod. řetězu,
který není nadměrně prodloužený.
Věříme, že je naše odpověď pro Vás dostačující a přejeme Vám mnoho spokojenosti s vozem ŠKODA."

 

Jméno ani nic jiného nezveřejním, snad to chápete...

Editováno: , autor: MOstruszka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Standartní odpověď "tiskovýho mluvčího" - neboli způsob jak miliónem slov neříct vůbec nic.

 

Na tvým místě bych úplně změnil servis a nechal to poslechnout a prohlídnout někoho diametrálně jinýho, kdo není z místa ani z blízkýho okolí, vím o případu, že kluk od Budějek, kterýho už nasralo věčný vymlouvání českejch značkovejch servisů, údajně zajel s autem do Němec a tam jim v servise 30km za čárou namluvil, že mu to začalo rachotit při startech během návratu od nich domů a že se s tím bojí jet dál - sice ho to stálo nocleh v Dojčích, tudíž docela za mastno v €urech, ale oprava do druhýho dne bez diskusí. A cena údajně srovnatelná s cenou v ČEZkistánu - detaily bych musel zjistit, info mám přes vzdálenou rodinnou přízeň...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozna bude nejlepsi si to opravit u mechanika, ktery dela ve skode, ma s tim praxi atd.. sice to zaplatis, bude to neco stat, ale mas po nervech.. kdo se ma s tema idiotama v servisech furt hadat... servisy menit muzes ale jeden posere vic nez druhy.. musel bys mit nejaky overeny servis.. coz dneska najit... :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes změřeno prodloužení rozvodového řetězu na základě problému popisovaného mnou na straně 57 a výsledek je: řetěz po 3 letech provozu a 35 tis km natažen na 69,7 mm a celý problém způsobovalo zapomenuté druhé těsnění olej. filtru při jeho výměně.  Když vezmu, že po výměně je napínák na cca 66 mm, tak mám ještě min další tři roky klidného ježdění :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši to je katastrofa co ta škodovka a VW udělali.Za to by měli zákazníkům vyměnit celé motory za ty nové s řemenem.

Je to děs.U nás na servisu 1,2 TSi potkané,najeto 48.000,teď čtyřletý Tiguan 1,4 TSi,najeto 35000 a přeskočen !!!!

Nakopal bych soudruhům za tohle víte kam!!!!!Moje žena má Golfa 1,4 Tsi 53000 a už to také občas zaklepe,tak to budu příští týden bude li čas měnit.

Tam je ještě jeden problém asice s přenastavovačem vaček.Z VW mi přišla zpráva,že pokud tam ještě není inovovaný tak je potřeba jej vyměnit,cena 12000 ,-Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se vůbec nedivím, že majitelé TSi mají nervy v kýblu a k vytočení jim stačí málo. Když jsem měl ještě TSi, taky jsem na tom býval psychicky špatně. Pořídil jsem si MPi a od té doby spím jak malé děcko. Nebojím se nastartovat ráno auto, nesleduju měrku oleje, nedochlazuju 2 minuty turbo a nebojím se jezdit do práce 4 km :-D 

 

:kol-28:  :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se vůbec nedivím, že majitelé TSi mají nervy v kýblu a k vytočení jim stačí málo. Když jsem měl ještě TSi, taky jsem na tom býval psychicky špatně. Pořídil jsem si MPi a od té doby spím jak malé děcko. Nebojím se nastartovat ráno auto, nesleduju měrku oleje, nedochlazuju 2 minuty turbo a nebojím se jezdit do práce 4 km :-D 

 

:kol-28:  :kol-31:

turbo musíš chladit skoro u každýho turbomotoru v dnešní době a já spím dobře, mám 4 roky záruku a peníze na to po 4 - 5 letech to poslat do světa a koupit nové, co se pak bude dít dál je mi jedno. A to svezení mi vyhovuje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...