Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Takúto štatistiku som už tu chcel vidieť dlhšie. Nemáš náhodou číslo aj o tom, že z akého celkového množstva majiteľov 1.2 TSI je táto štatistika robená, resp. koľko ľudí ešte reťaz nemenilo? Ja osobne problém s reťazou nemám, r.v. 12/2011, najazdených 32800 km. Možno iba preto že mám DSG prevodovku, a tá je nastavená tak, aby šetrila reťaz. Potom sa ale problémom nevyhnem ani ja, len možno ma to zastihne až keď mi skončí záruka...

 

 

To bohužel nemám,počítal jsem jen ty,co mají alespoň jednou vyměněné rozvody. Obecně jsou to všichni,co přispívají na forum a nemají ještě vyměněno. :kol-28:  A souvislost s DSG je zajímavá myšlenka. Mám takový pocit,že to jsou samé manuály (možná výjimka tam je,nevím to přesně,protože ne všude je jasné,jakou převodovku uživatelé mají a sám jsem to nesledoval :kol-26: ) - ať už pěti,či šestistupňové.

 

 

Ohledně DSG převodovky na tom něco možná bude. Sam jí mám teď ve Fabce (5/2010), má najeto něco přes 63 000, jsem 2. majitel, nicméně podle výpisu ze servisu jsem zjistil, že byl řetěz měněn v 18 tis. spolu s podložkou turba a změnou software. Řetěz se zatím nijak neprojevuje, ale mám auto cca 3 000 km. Takže má zatím cca 45 tis. na vyměněném řetězu.

 

 Naopak Golf VI 6-st. manual (také 5/2010), který doma máme od novoty ho měl měněný v 12 tis. (jen jsem se v servise zeptal a rovnou to vyměnili, hlučný start byl maximálně každý desátý :kol-28:, takže v pohodě, ale když to bylo v záruce... ) .. teď má něco kolem 20 000 a už rachotí tak každý druhý start a cca půl minuty, než se to zklidní, nicméně je po záruce, tak se to už neřeší a snad to zvládne... :kol-19:

Editováno: , autor: Galvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha,takže ani ve spojení s DSG to není až tak úplně záchrana.  Nicméně je možné,že si lépe rozumí s opravnou sadou. Ale to jen spekuluji. To ty pak poznáš lépe. Jinak s Fabií jsem na tom podobně,také rok výroby 05/2010. To jsou jedny z prvních 1.2 TSI ve Fabiích. Nicméně ty mě v tom mém seznamu chybíš a vzpoměl jsem si ještě na jednoho s Fabií. Takže teď již 46 ks.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TSičko má v dnešní době takovou pověst, že ho už opravdu lidi, kteří se trochu zajímají co kupují, nechtějí. Chtěl jsem prodat svoje TSi po roce provozu za 210 tisíc (Fabia Ambition Magic, MR 2012, combi), původní cena cca 280 tisíc !!! a ozval se jediný člověk, který chtěl ještě slevit... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si stejně v globálu myslím, že ty TSI jsou v podstatě v pohodě. Tady na foru je sice kritiky na první pohled moc, ale v celkovém prodaném množství je to strašně malé procento. Možná se mýlím, ale takto je to z každým výrobkem na každém foru, když jsem neměl internet a nečetl fora, byl jsem štastný člověk......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

akubus, keď už máš ten napínák vyšróbovaný, môžeš zmerať v akom stave máš reťaz. Zatlač nejakú tyčku do otvoru pre napínák silou aspoň 20kg aby si pretlačil ventilové pružiny a napol reťaz, je to cítiť keď si na doraze, potom poznač na tyčke okraj dosedacej plochy napínáku. Zmeraj vzdialenosť od okraja po rysku. Ak máš cez 77mm, reťaz je na výmenu. Rozsah napínáku je 57-77mm. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu je rozdiel v napinakoch retaze. cca 6 mm. Navzajom zamenne to nie je. Ten novsi je kratsi preto, lebo zjavne novsie motory maju sirsiu retaz, preto aj opasanie je vacsie a napinak kratsi.

Opravna sada 03F198229 je pre motory do 31.05.2011

Opravna sada 03F198229A je pre motory do 06.11.2011

Opravna sada 03F198229B je pre motory od 07.11.2011

 

attachicon.gif1004752.jpg

Tak ja vlastně budu dostavat stale  03F198229  , už sem ho dostal dvakrat  a jina cesta asi není ,?  Jak dokažou malej jednoduchej moturek takhle zkonit a to sem nechtěl 1.4 tsi  že je zbytečně složitá :kol-26: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pani, auto mam druhy den v servise, odniesol som ho tam z tym, ze rachotenie retaze sa po 2500 km od vymeny prvej retaze objavuje znovu. Najprv mi servisak povedal ze to moze rachotat retaz na olejove cerpadlo, co podla mna je blbost, pretoze tam ziadny napinak nieje a pritom je to ten isty zvuk ako v prvom pripade. Dnes poobede som tam volal, ze robili diagnostiku, vsetko ok, kontrolovali rozvodovu aj olejovu retaz a technik mi presvedcivo tvrdil ze je vsetko v poriadku.. tak ja neviem pani, prvy rok zaruky budem mat o mesiac za sebou. 

Vymena povodnej retaze 19000

Rachotanie novej             21500 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa, už po 2500? Tak to je celkem extrém  :kol-36: . Jak už jsem sem psal, tak už je u mě po první výměně na řetězu najeto cca 45 000 a nic nepozoruji. U tebe mě to připadá spíš, že to ani nevyměnili a nechali tak jak to bylo, protože že by to už nevydrželo ani těch 2500 se dost divné  :kol-32:  a nebo zrovna vadný kus?....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja vlastně budu dostavat stale  03F198229  , už sem ho dostal dvakrat  a jina cesta asi není ,?  Jak dokažou malej jednoduchej moturek takhle zkonit a to sem nechtěl 1.4 tsi  že je zbytečně složitá :kol-26:

ja mam rok vyroby 09-2010 při 45000 jsem si nechal po druhe retez vymenit a dostal jsem číslo 03F198 158A a mam na nem 4500 a zatím nezavrcel tak nevim ze ty cisla ze nesedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som dostal pri cca 19000km rovno 03F198 158A, ale mám to asi tak ako peti_o, od cca 21500km som občas počul zarachtanie reťaze, teraz mám cca 23500km a počujem ju každý deň aspoň jeden raz, pravda je, že od výmeny reťaze mám už menený olej nakoľko som ho mal +20mm, po výmene oleja bol nejaký čas pokoj, teraz mám oproti stavu po výmene zase cca +15mm, od začiatku týždňa sa snažím dohodnúť váhovú skúšku, nakoľko na to už nemám nervy, našťastie mám predĺženú záruku, inak by som mal 3 už dni po.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kluci. Už se těším na pátek. Dneska to nepřestalo ani po 100 km. Projev motoru kovový...řetěz evidentně na pokraji možností. Jsem zvědav jestli třetí rozvodová sada už bude OK, nebo po záruce budu mít skleník. 

 

Má to někdo TSI s nájezdem alespoň 200 tis. km? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najviac ma irituje, že až do ročnej prehliadky a sprznenia 24W6 som ho vnímal ako úplne spoľahlivý a bezproblémový motor, prvé a zarachrotenie reťaze som začul pri prvom štarte s podložkou a new FW, potom postupne prišli asi všetky spomínané problémy TSI, okrem iného mám pomaly sa zväčšujúci mastný fľak na turbe, neviem či je to dôležité. Jedno z mnohých odporučení servisu je nepočúvať, to nie je hudobný nástroj, jazdiť, je to auto :kol-29: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...