Přejít na obsah

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody


Doporučené příspěvky

No mozno v tom ozubenom kole bude zrada ze sa neda menit. Hrdlicka tvrdi ze menit sa ma. Clanok je na webe.

Cituji z článku:

"Nyní již máme komplexní servisní řešení obsahující kromě jiného řetězu i odlišné řetězové kolo a upravený napínák. Pokud dnes začne někomu na libovolně starém 1.2 TSI chrastit řetěz a přijede do servisu,získá již definitivní úpravu. Neznám případ,kdy by byl s takto upraveným agregátem opět problém. Zájemců o Rapid se však problém netýká. Oni již dostávají motory TSI v poslední variantě se všemi úpravami rovnou z výroby."

Proč se namáhám, vždyť jsem ten článek vložil sem: http://forum.skodahome.cz/topic/111700-zvolavacka-12-tsi/page-36#entry1675734

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám kryt rozvodů s koncovým C a to mám rok výroby 06/2010. Když předloni měnili řetěz, tak ještě předtím zjišťovali ve Škodovce jaký kryt tam je a pak tvrdili, že se kryt měnit nemusí, že již je s nálitkem. Tož nevím od kdy a kde kryt s nálitkem dávali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám kryt rozvodů s koncovým C a to mám rok výroby 06/2010. Když předloni měnili řetěz, tak ještě předtím zjišťovali ve Škodovce jaký kryt tam je a pak tvrdili, že se kryt měnit nemusí, že již je s nálitkem. Tož nevím od kdy a kde kryt s nálitkem dávali.

Hm, tak to asi nikdo nedá dohromady, kdy se tam co dávalo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes vyzvednuto auto ze servisu. Klasika - olej, filtr, provozní kapaliny, kontrola a čištění brzd, ... cena 2822.- Kč :)

Téma rozvody: je to prý definitivní sada, kde se řetěz nevytahává. Na dotaz, proč to tedy o víkendu řechtalo jak kobyla, pokrčili rameny a řekli, má li se něco projevit, projeví se to. Záruku mám ještě 15tis km nebo 1,5 roku. Prý je možné, že to bylo už starým olejem. Tak jsem hned řekl, nemůže-li to být benzínem v oleji. Že ne, že k němu čichali a nic necítili. :) O různých krytech rozvodů nevěděli vůbec nic. Prý je to tak, že ŠA napíší závadu a ona jim pošle přesně díly, které dané auto potřebuje. A pokud se to potká, tak ŠA platí komplet díly (celý motor) i po záruce, v rámci kulance. To chci jednou vidět.

Závěr: v podstatě mě vyfuckovali.
Editováno: , autor: miland42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,5 roku máš ještě relativně klid... Mám to vesměs podobně akorát mám nalítáno necelých 30T. Řechtá to teď každý 5. start, v minulosti už tam mám pár zápisů se stížností na starty + před 1500km měněny rozvody. Plánuji tam ještě několikrát zajít a pokud se to nezlepší tak to do nich mlátit a vyžadovat papírové zprávy. Ať je alespoň malá šance že když se něco stane po záruce, že se o to kvalitně opřu... Dá se dělat něco jiného??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžete, mě někdo vysvětlit na jakém principu má fungovat ten nálisek proti přeskočení.

 

Přeskočení nastane tehdy, když váleček řetětu "přeleze" zub řetězového kola. Jestliže nálitek obepíná těsně (s určitou vůlí samozřejmě) řetězové kolo s řetězem, tak jednoduše zabrání pohybu řetězu směrem od středu řetězky, protože se při "pokusu o přeskočení" řetěz horní částí opře o nálitek a dál už nemůže.

post-12292-0-35749000-1361554278_thumb.j

Editováno: , autor: svirus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta to ochrana nálitkem ovšem funguje jenom do té doby, než se nálitek od volného řetězu ohobluje, aniž by si toho uživatel všiml, protože zarachocení řetězu při startování je podle Škodovky normální! :wallbash:

Dovolím si vyslovit hypotézu, že volný (než se natlakuje napínák) řetěz se v příčném směru pohybuje (kmitá) hlavně v místě mezi řetězkami, takže spíše to rachtání způsobuje hluk pohybu řetězu po napínácích. Ale těžko nám to výrobce potvrdí....

Editováno: , autor: svirus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Cituji :

 

Nyní již máme komplexní servisní řešení obsahující kromě jiného řetězu i odlišné řetězové kolo a upravený napínák. Pokud dnes začne někomu na libovolně starém 1.2 TSI chrastit řetěz a přijede do servisu,získá již definitivní úpravu. Neznám případ,kdy by byl s takto upraveným agregátem opět problém. Zájemců o Rapid se však problém netýká. Oni již dostávají motory TSI v poslední variantě se všemi úpravami rovnou z výroby."

 

Ale ano týká se i rapidu !!! mám ho  od minulého patku , dík tomu foru ,jsem se mrknul na čislo krytu řetězu a na konci je B čili asi bez nalitku přoti přeskočení ! nebo se pletu ? motor 1.2 TSI , nevím jak zisti kdy bylo auto vyrobeno , ale asi podle všeho 2013/8/2  možná se pletu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta veta, ze pri reklamacii sa spravi definitivna uprava su TOTALNE ZVASTY!!! Vzdy vymenia iba retaz (opravnu sadu). Este som nepocul o pripade, aby niekomu kto reklamuje chrastenie vymenili retazove kolo, vodiace listy, inovovany napinak a retaz. A nie je iste ci sa to da aj pre rocniky 2010 a viac. Presne koli tomu uz na druhu vymenu kaslem, hoci to sporadicky chrasti. Vzdy mi ponukaju iba opravnu sadu retaze a to nechcem, lebo to pomoze tak na cca 4000 km a potom sa vsetko opakuje. Alebo sa mylim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...