Přejít na obsah

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody


Doporučené příspěvky

Potom to může být označení dle výkresu, protože každý výrobek má nějaké číslo, aby se dal přesně identifikovat konstruktérem. Podle toho konstruktér přesně určí výrobek. Každý výrobce má svůj styl číslování výkresů, protože jinak by nebyl schopen výrobek identifikovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani je to přesně tak jak píše pawouk koncový index značí nějakou změnu . v případě toho víka to může být opravdu jen materiál případně nějaká tolerance nicméně pohledově jsou ty víka B i D stejné

Editováno: , autor: Capri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte, koupil jsem WV Caddy MAX s 1.2 TSI 77kW CBZB vyroben 12/2010, 105 tisic Km na LPG (Prins). Auto jezdi super, motor pri startu obcas kratce zazvonil, ale byl jsem ujisten, ze to jsou hydrostely.  Ale ted naposledy vyrazne kovove zadrncel tak 2s (jako na videich na yt). A zda se mi, ze i celkove jinak zni. Takove slabe pravidelne rany nekde uprostred. Driv nebyl motor na volnobeh v aute vubec slyset. Ale mozna je to jen ma presdtavivost, po precteni celeho fora :) Podle servisky byl ve 47000km zmeneny retez. Kryt mam 210B. Kdyz by to preskocilo, tak by se rozsvitila kontrolka motoru ne? Co by jste mi dororucili? Cekat, nebo honem rychle do servisu? Vezmou me jeste po 5+ letech, 110kkm a s LPG v ASO? V rodinnem servisu me ujistili, ze prinejhorsim by u nich vymena motoru by stala cca "jen" 60 kKc a ze to nemam resit. Zitra jedem 400km na hory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajeď do AS a nech si změřit řetěz, mají na to přípravek, vyšroubují napínák řetězu a zašroubují ten přípravek. Nemělo by to trvat dlouho a nemělo by to být ani drahé. Podle výsledku se zařídíš, jestli necháš vyměnit rozvody nebo nebude třeba. Myslím si též, že te´d už ti nikdo toho moc zadarmo neudělá, obzvláště s tím plynem. Pak dej vědět jak jsi dopadl a kolik to změření stálo.

Komplet rozvodová sada stojí necelé 3tis a i s prací by to mělo stát v AS do 8-9tis, pokud budeš měnit i vodní pumpu. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky Petrrre za radu. Zavolal do ASO Volkswagen Automobile Berlin, kde mi rekli ze bych uz radsi jezdit nemel a ze za 14 dni budou mit cas mi to premerit a vymenit. Pak jsem volal do Auto Schoner Sokolov, kde mi rekli, ze to ani merit nemusi, ze jestli to chrasti pri startu, tak vymenit. Jenze maji taky cas az za 10 dni. No a v Car Point Karlovy Vary mi technik rekl, ze chrasteni do 5s je normalnim projevem motoru, nez se retez namaze. Ale muzu prijet na premereni. Proste kazdy ASO ma jinou metodiku :o Prekvapive jsou i casy vymeny. V Berline tri dny, Schoner Sokolov 8hodin, Schoner K.V. 3 hodiny, Car Point K.V. 5-6h. Cert se v tom vyznej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Shodou okolností jsem z Karlovarska, já jezdím k Shonerovi Sokolov. Jinak krátkodobé zachrastění po startu je opravdu vlastnost, řešilo se to tady kolem toho spousty. Proto jsem ti doporučil to přeměření než se začně dělat cokoliv jiného. Mně občas po 3 letech a 55tis km ten řetěz tak na 1s při startu taky zachrastí a to mám poslední modifikované rozvody co se do tohoto typu motoru dávaly. Já jsem ovšem k AS nedůvěřivý a pokud si to platí zákazník sám, to pak říkají lehce něco jiného než kdyby se to mělo řešit v rámci záruky nebo kulance. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Také se musím podělit o mé poznatky

Před týdnem jsem byl na servisní prohlídce při 85000 a nechal jsem si změřit řetěz. Měl 73. A bylo mi řečeno že nový má 72.4 a mění se při 74 a víše.A wd jsem prý uprostřed a že je vše ok. Měřeno v porsche HK.a řetěz je poslední verze úzkého,najeto 50tis. styl jízdy klidné.Rachoceni do 1s max. Motor nechávám na volnoběh před vypnutím motoru asi 10sekund běžet. To myslím pomáhá hodně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za objasnění. Ovšem to nemírní mé rozhořčení. Řetěz je doživotní, tudíž bych jej neměl v podstatě řešit vůbec, ani Škoda jej neřeší, protože nemá v servisním plánu předepsanou jeho kontrolu ( třeba alespoň při 90tis). Ale protože se ví, že je to všeobecně špatné konstrukční řešení a  řetěz občas chrastí a občas skáče a Škoda si je toho vědoma, jinak by ten přípravek na měření protažení řetězu nikdy dodatečně nevymýšlela, tak proč  to není zařazeno do servisního plánu a nebo tomu přizpůsobena cena ( změření třeba za 200) stejně jako je tomu u rozvodové opravné sady kdy cena je více než příznivá. No asi není jejich zájmem problému úplně předcházet a je lepší aby to po záruce skočilo a zákazník platil a platil a platil, za problém, za který může sama automobilka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...