Přejít na obsah

Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody


Doporučené příspěvky

Hans, ak sa moje auto poserie, tak budem búchať na stôl, ale dovtedy nemám čo riešiť. Stále nechápem, že čo chceš spraviť. (Ne)spoľahlivosť 1.2 TSI bola už dávno medializovaná, ŠA vie o tom, takže nechápem, že čo tu riešime. Inak mne osobne vadí už aj doterajšia medializácia, lebo aktuálne napriek tomu že posledné 1.2 TSI (myslím reťazové) sú už dlho bez problémov, každý sa ich bojí ako čert kríža. Potom sa čudujeme, keď trhová cena týchto áut bude o X rokov hlboko pod priemerom a nebudeme vedieť svoje autá predať za rozumnú cenu.

Do dnes musím ľudí presviedčať, že moje auto má 4 valce a nie 3 (už som zažil, že niekto sa o tom so mnou aj hádal), takže bol by som rád, ak by ste prestali roznášať do sveta (a na internete) bludy, že všetky tieto motory sú na hovno a podobne, lebo potom sa to medzi ľuďmi šíri ako klebety medzi babkami po omši. Aj dnes som na jednom fóre narazil na hlášku, že "všetky TSI žerú olej", a bolo to tam napísané ako jednoznačný fakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, Pawouk a jini by mohli vypravet. Me staci z osobni zkusenosti co se Rapida tyce pristup s docela rozsirenym problemem s klepajicim silentblokem prevodovky u 1.2 tsi. Skoda tutla a tutla jak jen to jde a to i pred servisnimi partnery. U vetsiny s R co sem chodi se tento problem vyskytl. Tedy zadna nahoda, ale to jen jako priklad. Tady se resi jiny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

e1: a taky neznamena, kdyz nejaky problem zrovna ty nemas, ze neexistuje. Me zatim rozvody taky nechrasti - posledni verze Tsi s retezem. Olej mi taky nezere. Ale trochu si tu pocti a zjistis jaky docela casty problem maji majitele tsi (jedno jaky obdah) co se oleje tyce. U nekoho olej zere - coz jeste jde. U nekoho ubyva a nasledne pribyva - vlivem prolinani benzinu do oleje atd. Dokonce se tento jev uz zaznamenal u noveho Rap. S 10tis tento rok vyrobeny - ted se to sleduje jestli nebyla chyba v mereni dotycneho. A takhle bych mohl pokracovat do aleluja. Staci tady jen poradne cist.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som netvrdil že nie je žiaden problém, ale týka sa to iba malého percenta vyrobených TSI a toto fórum určite nie je reprezentačnou vzorkou. Treba si uvedomiť, že väčšina majiteľov jazdí bez problémov, tak preto sa treba krotiť s hláškami typu: "všetky TSI žerú olej, všetky 1.2-ky sa do 100 tisíc km pokazia" atď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná většina majitelu nechodí hlásit své závady sem na toto forum, takže se ze vzorku 20 lid, kteří sem chodí nedozvíš kolika lidí se to týká.. když jsem byl se svým autem na garančce, bavil jsem se se servisákem a nepřímo mi říkal, že dost majitelů s Tsi tam jezdí brečet.. ale , může to být kec, těžko říci... musel by jsi mít zaručené informace přímo od nějakýho známýho mechanika ze škodovky, jak to tam funguje.. nikdo cizí ti neřekne na plnou hubub- tsi jsou šrot, sype se to jak hrušky na podzim, nekupujte to..to si nikdo nelajzne..já když kupoval v roce 2011 auto, tak jsem prošel pár prodejen škoda, a to už tsi aféra s řetězi byla dávno na světě a horečně se probírala a ve všech prodejnách se na mě dívali, jakože o tom vuuubec nic neví a divili jse, kde jsem k tomu došel..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě to vyměnit nechtěli (ACA TŘEBOVICE) až po mailu do Boleslavi. Řek jsem si zkusím jiný servis (RT TORAX) a když jsem mu řekl že mám info z netu tak mi řekl,že takové informace nebere vůbec vážně.... do dalšího servisu už jsem nejel (neměl jsem chuť)-aby tam ze mně nějaký další sedmilhář zase dělal vola...

Editováno: , autor: Jay Kay
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko tím jak píšeš že ti nikdo cizí neřekne na plnou hubu že tsi je šrot bych si nebyl až tak jistý,většinou je problém někde jako je autorizák škodovky kde nic jiného než škodovku nemají,tam ti to budou tlačit za každou cenu a lhát ti do očí jen aby prodali a vydělali,mi například když jsem si byl auto projet dokonce prodejce tvrdil že tsi nemá žádný řetěz jako htp ale má řemen a to bylo v roce 2011,osobně jsem ale zažil už několikrát jak přímo prodejce v autosalonu kde mají v nabídce například dvě značky a to dokonce i člověk který prodává auta snad celý život mi při mém zájmu o některou značku auta to konkrétní auto tak splul že mě na něj opravdu přešla chuť a přitom kdyby mu šlo jen o to to za každou cenu prodat,tak by tohle asi nedělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Moje zkušenost je v celku pozitivní, klop klop na dřevo, mam 1,2 tsi 63kw, březen2011, teď mám najeto 92500km, řachtaní se oziva po výměně oleje (ne hned po výměně ale napr. tyden po výměně sm tak to zarachta).

Doufam, že budu mít vše v pohodě i po překročení 100tisc.km.

Řetěz mám původní, kryt je označením C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když budete chodit do autorizáku tak se snad vztahuje na vadu motoru kulance,kor u řetězu ne? .... nemam sice takový km nábeh...pouze 33tis,několikrát jsem byl na reklamaci či pozáručnim servisu a ani jednou s motorem.jestli do toho počítáte drnčící palivové hadice,tak jo.

Motor nijak nešetřim,zrychluju jak se mi to hodí.Průměrná spotřeba dlouhodobě mluví za vše 6,7L/100 , chystám se na chip a vůbec se toho nebojim.Když to klekne,tak se to opraví a co?Příště si kupte atmosféru.

hoa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to nemyslel. Taky koukám na to abych zbytečně neplatil navíc.Ale už jenom nákupem nové koncepce neozkoušeného motoru vám nešlo o peníze,ale hlavně že máte turbínu a teď tu někteří fňukaj.Já se taky nechal ukecat.Původně jsem šel pro klasiku a čekám kdy to klekne,ale taky motor nešetřim,když už do případné opravy budu muset investovat,tak si ho chci užít a nejezdit s tim jako duchodce na spotřebu.

držim se pravidla klekne,oprav,chvíli pojezdi,prodej

 

jinak řetez už nevrčí po startu když je auto z kopce či do kopce.Tak to bylo asi mrazy po ránu :) teď už bývá kolem +2 +4°C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Čo takto skusiť zvážiť či to občasne rachotenie nie je naozaj bežny prejav tohoto motora ??? Trebarz vždy po najazdení par km po vymene oleja? inak to už prestava davať zmysel že aj po x opravnych sadach a vymenach sa to zase objavi..Určite je možne že su ludia ktory maju najazdene trebarz 100000 km a možno mali menenu opravnu sadu a stale im to občas zarachoti ale motor šlape dalej....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už bez tak je dosť že maš najazdenych tolko km a reťaz stale šlape...lebo podla toho čo tu bolo pisane tak ak je to naozaj taka vada tak by tolko km nemala vydržať..samozrejme ten rachot niekedy je otrasny to bez debaty ale otazkou však zostava či to poškodenie motora u tych par jedincov nevyvolalo aj niečo ine...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak tu někdo psal......kolik je z prodaných tsi 63kw a 77kw u nás těch kazových?myslím že to nijak veliké číslo nebude....kdyby bylo škoda to myslím řeší jinak....znám spoustu lidí co mají tsi a najeto přes 100tisíc a bez problému....ale taky znám plno co ty problémy mají.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...