Přejít na obsah

Autobaterie - jaký typ + výměna (postup)


tomson1

Doporučené příspěvky

V 16. 7. 2018 na 14:34, McMatej napsal:

...U start stop je opačný problém - dobíjí se "jen" při rekuperaci (vyšším proudem a napětím) a tím pádem mohou nastat situace, kdy se dobíjí málo. ..

Sú 2 veci Start/Stop a Ynteligentné nabíjanie(rekuperácia). A niesu vždy v aute osadené oba súčasne..

Takže start/sto ešte nutne neznamená že sa rekuperuje.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 9. 2019 na 12:42, rarach89 napsal:

Nemam byl to myslím článek v časopise o autech.

Battery import se specializuje na baterie přes 15 let, přes 10 maj e-shop a prodejny, přes 5 let dělaj dokonce pro zákazníky výměny v autě, stánky na veletrzích, atd..

Nevím jaká jiná firma by tomu víc rozuměla.


Nepřeceňoval bych je. Říkali mi, že mnou vybraná baterie není do auta a že se tam nevejde. Chyba, vešla se tam a dodnes spolehlivě funguje. Doporučil bych amtoleje.cz, mají tam mj. týpka, co o bateriích natáčí videa na youtube.

Editováno: , autor: Caster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Nedá mi to a musím se ozvat. První blábol, který mě točí a pořád se zde opakuje je, že baterie s větší kapacitou se nestihne dobít. Proboha! Při startu se odebere stejné množství energie jak z malé, tak z velké baterky. Alternátor tedy VŽDY dotlačí STEJNÉ množství energie a to za STEJNOU dobu.

Naopak platí, že pokud se nejedná o trakční baterii (a to se v tomto případě opravdu nejedná), tak běžným akumulátorům velmi vadí větší % vybití. Při stejném odebraném množství energie je tak ve výhodě větší baterie, protože to % je logicky menší.

Vítěz testu Banner. Možná ano, ale z hlediska dlouhodobé spolehlivosti mám s Bannerem zlé zkušenosti ve dvou služebních vozech (různá kapacita a různé roky výroby). Tohle mi dokonce potrdil jeden regionální prodejce autodílů, který je před časem kvůli vysokému % reklamací přestal prodávat. Jiné značky Vartu/Bosch, Exide a ještě nějaké noname si v nabídce nechal. Doporučoval mi Exide, ale proti Vartě taky nic neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mam octaviu combi 2 1.6 tdci CR 77kw ,r.v.2011 tuto bateriu tam mam, hladal som datum vyroby, neviem či dobre vidim ze 2011 čiže od vyroby asi", otazka chcel som ju dobiť ale vobec ju nedobijalo, start stop system mi este nikdy akoby nefungoval, na panely mi ukaze ked zastavim na krizovatke taky kruh preskrtnuty ,taka značka, neviem čo to je, je potrebne ju meniť ked este startuje?

IMG_20201009_122208.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

ahoj,

 

aku najvacsiu bateriu viem dat do svojej OII FL (2009) 2.0TDI PD?

 

Momentalne tam mam 6 rocnu Vartu Silver Dynamic 77Ah 780A ktora ma dlzku 278mm. Potom je variant s dlzkou 315mm a 353mm. Na prvy pohlad vyzera ze ta 315mm verzia tam vojde (o 3,5cm dlhsia), ma s tym niekto skusenosti?

 

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vejde se max 77Ah s rozměrem 278x175x190. Nejlepší poměr cena/kvalita je https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/ . V současný době nebrat Vartu a Bosch, jedou ze stejný linky a kvalita šla dost dolu. Případně pak https://www.battery-import.cz/power-bull-pro/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40-technologie-ca-ca/ .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Také jsem teď hodně o bateriích přečetl, protože už ta stará měla své za sebou. Nakonec to vyhrála EXIDE EL700. Podle všech diskuzí, článků a názorů není důležité se hnát za co nejvyššími ampéry, jsou zde i jiná kritéria. I přes to, že nemám v autě start/stop, tak jsem zvolil EFB. Jedná se vlastně o vylepšenou běžnou baterii, která se dává buď do základních start/stopů (bez rekuperace brzdné energie) a nebo se doporučují právě do aut s větší výbavou (v mém případě i Webasto).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

 Tak se také přidám se svými zkušenostmi s baterií. OII výroba 2005, první majitel. První origo baterie vydržela sedm let a dva měsíce. Druhá, Škoda ekonomy osm let a devět měsíců, nyní opět Škoda ekonomy. Baterie 72 Ah, motor 2,0 TDI. Jezdím spíš krátké trasy do třiceti km.

  V rodině ještě dvě Fabie, opět přibližně stejné zkušenosti. První origo baterie vydrží něco mezi sedmi až osmi lety, poté dávám vždy Škoda baterie. Někdy Ekonomy, jindy originální díl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...