Přejít na obsah

Regenerace filtru pevných částic


-.Guest.-

Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, cosby napsal:

olej se na stěnách zapéká,nedá se vypálit a snižuje průchodnost.popílek se prach,který se dá vypálit

S tímto tvrzením nemohu souhlasit....

 

1. Jak by se mohl dostat olej do DPF, aby se tam zapekl na stěnách. Jakto, že případný olej neschoří ve válci motoru? Není to s tím olejem trochu jinak? 

 

2. Od kdy se dá popílek vypálit? Dal bych ruku do ohně za to, že popel je jeden z produktů po hoření. A zcela logicky nehoří. Mám to ověřeno z našich kamen. Jestli víš jak spálit popel, nebo popílek (to je jedno) dostaneš nobelovku a budeš milionár!

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skOd@, Napsal jsi to tam dobře, proti tomu žádná. 

Jen bych si dovolil doplnit, že název Oil Ash je poněkud zavádějící a vychází z nedávné historie. V dnešní době  je v bezpopelnatých olejích popelovin málo (molybden, který ovšem dobře maže, už se do oleje nepřidává) a navíc motor olej normálně téměř nežere. Převážná část popela zachyceného v DPF je z paliva a troufnu si tvrdit, že dost z biol-složky,  tedy FAME, která se u nás do nafty přidává (s vyjimkou EuroOilu, který prodává naftu bez Bio-složky). Ten popel v DPF tvoří spíš oxidy kovů a SIO2, ale taky soly. Proště všechno co jde do válce a nejde spálit :-). U vozů, kde se přidává aditiv do paliva pro snížení zápalné teploty sazí a snazší regeneraci filtru je DPF převážně zaplněn kovy, protože ono aditivum je na bázi kovů....

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 28. 11. 2017 na 14:04, 15degren napsal:

No ze zkušenosti můžu říct, že pokud tak často přerušujete regeneraci že se vám rozsvítí kontrolka DPF, tak si kupte benzín, protože to vyloženě jezdíte couračky, které jsou hodné na citigo...

 

Jezdím s ním primárně delší trasy,..ale na podzim toho moc nebylo a navíc benzíňák který mám na tydle cukačky po městě byl mimo provoz, toš sem neměl jiné zbytí než huntovat diesla s DPF,...jinak ta kontrolka se mi stala jen jednou,..jak jsem psal,...DPF po pár cestách 500km+ je opět v klidu,...ale náhle mi umřela spojka viz mé dnešní téma,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 15. 2. 2016 na 15:15, motorpower napsal:

Nemusí, záleží na generaci CR motoru, u piezo vstřiků cca 2009 je čisto , u solenoidových 2010-to teď je černo. Je to normální, pouštějí větší saze. Oxidy síry, nox  atd bez vlivu.

Existuje nějaká tabulka typů motorů od koncernu a typů vstřikovačů (které označení motoru má piezo a které solenoid)...

Děkuji za odpověď. A pokud ne, tak prosím, jaký jsou u CFFB u supa a CFHC u oktávky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím, jdu za vámi pro radu. Par měsíců vlastním Škodu Octavii 3 FL 2.0 TDI CR 110 kw s najezdem 120k. Každý den s ni jezdim 30 km do práce a zase zpět, 1/3 cesty je dálnice zbytek silnice první třídy a par vesnic. Poslední  týdny jsem si všiml, že asi dvakrat do týdne jak prijedu domu, tak je spuštěná regenerace (motor duni, 1000 ot., z výfuku jde velké teplo a po chcipnuti běží ventilátory jako o život). Dnes jsem ho nechal běžet na volnoběh, aby se regenerace dokončila, ale ani po 15ti minutách otáčky neklesly. Dá se nějak udělat, aby se mi regenerace spouštěla dříve a ne vždy až když dojedu domu? Auto je po prvních 10km zahřáté a jezdim kolem 2000 otáček, po dálnici víc. Plus se mi ještě zda, že mi přibylo cca 5mm oleje od výměny před 5 000 km, bude to nedokončenou regeneraci? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Regenerace filtru pevných částic

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...