Přejít na obsah

Regenerace filtru pevných částic


-.Guest.-

Doporučené příspěvky

před 49 minutami, lojzik76 napsal:

Teplotu spalin a probíhající regenerace ukazuje aplikace VAG DPF, někde je tu na to vlákno.

Mám CFFB, 156tis a výfuk taky černý. Regeneruje tak při 500 a více, podle toho kudy jezdim (na kontrolku na palubce ještě nedošlo).

Zdravim

a vas CFFB ma taky PDF filtr? Ja ne ze by tam byli saze ale je tam lehkej cernej potah

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@N@pster: Tak já nevozim v autě DPF aby regeneroval, ale aby plnil svojí funkci. A pokud se na různých místech tvrdí, že výfuk auta s DPF má být čistý a čistý neni, tak bych rád věděl, jestli to znamená nějaký problém nebo ne.

 

@15degren - dík za info. Dá se to popraskání nebo jiná závada DPF určit bez návštěvy servisu jen podle stavu výfuku, nebo se to nějak projeví i na provozních údajích třeba v aplikaci VAG DPF (na intervalech regenerace apod)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je filtr popraskaný hodně, tak tlaky jednotce nebudou sedět a bude se snažit často regenerovat, pokud jezdíš na proměnlivý interval, tak ti to razantně sníží životnost oleje a pošle tě to dřív do servisu. Zkušený mechanik při pohledu do výfuku ti řekne hned jestli filtr popraskaný je nebo není. Už jsem viděl auta s černým výfukem jak ostrovskou ulici u přívozu a jednotka si myslela že filtr ok vše v pohodě.

Pokud nemáš poškozené vstřiky od špatné nafty tak při 156K km budeš mít filtr určitě v pořádku. Bude mít před sebou ještě nějakých 80-130K km.

Osobně si myslím že filtru nic nebude a panikaříš zbytečně, konec konců jestli jo tak ti to příští rok v létě na emisích řeknou.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zavolej motorpowerovi.... on ti vysvetli proc auta i s cernou koncovkou maj DPF OK. Tohle je dano hltanim clanku na internetu. Pokud jsou v DPF praskliny,tak cidlo to rozpozna kvuli zmenam mezi 1. Cidlem a 2.cidlem. na emisich to projde,ale jak komu ;) bezny smrtelnik bude vyhozen za spatne DPF,ten co tam jezdi casto bude upozornen a emise udela. Driv umre motor u 2.0tdi CBBB 125kw,nez DPF..... DPF umiraj nejcasteji u citroenu a renaultu,ale tam je uplne jine DPF. Citroen ma i mokre DPF,ktery ma dokonce i superb 2.0tdi 103kw... ALE jen motor BSS,ktery se v SII nevyskytuje.. me se regenerace spousti kolem 500-800km. Jak kdy. Ale auto ma najeto skoro 500 000km na puvodni vstriky,spojku,Turbo,DPF. A tankuju naftu u zemedelcu. Zadna verma,maxmotion apod.. VIF to videlo jen asi 10x,kdyz jsem dostal lahvicku s VIFem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, 15degren napsal:

lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný.

 

Před hodinou, 15degren napsal:

Pokud je filtr popraskaný hodně, tak tlaky jednotce nebudou sedět a bude se snažit často regenerovat, pokud jezdíš na proměnlivý interval, tak ti to razantně sníží životnost oleje a pošle tě to dřív do servisu. Zkušený mechanik při pohledu do výfuku ti řekne hned jestli filtr popraskaný je nebo není. Už jsem viděl auta s černým výfukem jak ostrovskou ulici u přívozu a jednotka si myslela že filtr ok vše v pohodě.

Pokud nemáš poškozené vstřiky od špatné nafty tak při 156K km budeš mít filtr určitě v pořádku. Bude mít před sebou ještě nějakých 80-130K km.

Osobně si myslím že filtru nic nebude a panikaříš zbytečně, konec konců jestli jo tak ti to příští rok v létě na emisích řeknou.

Takze ta regenerace se spusti vzdy po urcitych kilometrech? Nebo se spousti jak se ji zachce? Poznam to kdyz bych jel druhym autem za mym Superbem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, 15degren napsal:

lehký černý potah je běžný, ten se tam prostě udělá, ale nesmí to být silná velmi výrazná černá. Pokud projedeš prstem kolem do kola a prst je šediovčerný velmi lehce a místy je vidět kůže tak je to OK. Pokud je prst černý jak úhel a vrstva na prstu je vysoká tak je filtr popraskaný.

No uplne cerny to neni ale lehce jo. Muzu prilozit foto. Jinak soused ma Audi A4 o 3 roky starsi, najeto 290tis s vyfuk cisty jak lilie. Nechapu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Regenerace filtru pevných částic

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...