Přejít na obsah

Garanční, servisní prohlídky.


libero

Doporučené příspěvky

Přesně tak, už to tady bylo co jsem koukal mnohokrát probíráno. Prostě za tohle škodovka nechce nést zodpovědnost. Příkladně si představ, že po roce používání, budeš mít najeto 22000 km, začne ti jet motor na dva válce. Zajedeš do škodovky, sdělíš problém, mj. oni s tebou ani možná nesepíší garanční zakázku, protože budou chtít servisku a tam bude chybět v 15000 km záznam o výměně oleje, který sice proběhl, ale ty ho nebudeš moci nijak doložit. Faktury za olej, olejový filtr a fotky, jak ležíš pod autem a měníš olej ti nepomůžou. Platíš sám. Když budou vstřícní ( lepší servis ), sepíšou garanční zakázku, hodí auto na dílnu, píchnou ho na diagnostiku, zjistí např. rozpoznání vynechávání I. válce. Zkusí cívku, nic, svíčku, nic.. změří tlaky a ejhle - válec bez tlaků. Uvidí auto na plyn, bez servisní historie - uvědomí tě o tom, že záruku neuznávají, že zakázku mění na dílenskou ( kterou si platíš 100% ty ) nebo na kulanční ( to že ve škodovce vyškemrali např. to, že na opravdu ti dá škodovka 30% na díly a 50% na práci ). Zbytek si platíš sám. Takže buď se na tebe vykašlou úplně nebo jen zčásti. Takhle to chodí, ve škodovce jsem chvíli dělal. Můj názor je ten, že stejně s ničím nepočítám. Sám jsem si auto v 9000 km nechal u super firmy předělat na LPG a jsem naprosto spokojen. Srozuměn jsem s tím, že když se něco vyse*e, stejně nic nedostanu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je v případě věcí, které se týkají bezprostředně přestavby na plyn a neježdění na servis ( když si ho budeš dělat sám ). Ovšem taky jsem se setkal s tím, že u OII roky kolem 2005 se vydíraly rámy karoserie tam, kde se dveře opírají vnitřním těsněním o karoserii. Tohle těsnění bylo tvrdé a postupně vydíralo lak až na plech, který pak korodoval. Když nějaký člověk chodil přesně na servisy jak měl, jeden pak vynechal a poté přijel s tím, že mu auto hnije, řekla škodovka že tím, neboť pán nepřijel na prohlídku kdy měl a servis si tak nemohl všimnout postupného ''vyšouchávání'' laku ( omluv výraz, nenapadl mě zrovna jiný ), dávají na opravu 50% materiálu a 70% na práci. Vždy záleží na konkrétním případu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to,ale musí byť zohriaty olej,nechať dobre vykapkať,pri vypúšťaný oleja musí byť vonku aj filter a ešte vyťahujete olej aj z držiaka vložky olej.filtra..tak??...ale aj tak mi to nejde do hlavy,že tých 5l je uprostred mierky.....

teraz si ale zober,že to niekomu takto urobia (že vyúčtujú 5l) a nebude dotyčná osoba u výmeny,tak bude zle-nedobre,že ho oj*bali na oleji  :kol-44:  ...hlavne,keď si prečíta koľko tam má ísť podľa tabuliek...

přesně proto jsem vznesl dodaz na technika, když jsme řešily fakturu a řekl jsem mu ať vznese dotaz do ŠA ať si opraví normy aby se pak někdo necítil ojebán tím že mu účtují více oleje ;)

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som sa konečne dostal do salónu (zároveň aj autorizovaný servis) a opýtal som sa na výmenu oleja a prípad keď by som si doniesol vlastný olej.Povedali mi,samozrejme môžte ale budete mať zapísanú poznámku že bol použitý "vlastný" olej a keď by sa raz niečo stalo motoru tak za to nenesú zodpovednosť.Hovorím ale že v čom je problém keď donesiem olej špecifikovaný presne podľa servisnej knižke,konkrétne 5W-30 507.00(castrol edge) v čom je ten ich olej odlišný? No v jednom určite a to cenou,liter ich oleja je 25€.Ani neviem čo je to vlastne za značku,to balenie bolo také šedé,litrové.

Tak ako je to vlastne oplatí sa mi ušetriť nejaké eurá a potom riskovať že mi neuznajú záruku,alebo sa dá nejako brániť voči tomuto postupu a tej priblblej poznámky?

Editováno: , autor: icosom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co servis to jiný podminky. Já jezdím do porsche Hradec Králové a nosím si také svůj olej a nemám problém, jen je mi řečeno že si uschování zbytek oleje pro případny test oleje kdyby něco. A žádná poznámka v servisce o oleji není. Jo a zatím mi pokaždé stejně vrátily zbytek oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja už mám kúpený vyššie spomínaný Castrol edge 5W-30 (FII 1.6tdi) a tento aj použijem, niečo už v tom servise vymyslím

aby som nemusel kupovať toto šedé predražené čudo.Jednoducho si to ani nemôžem dovoliť a aj keby som mohol nedám 100€ za

olej,ktorý sa dá kúpiť za 30€ to je predsa úžerníctvo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten olej je aj 5W-40 alebo 5W-30 na 15tkm/rok...

 

A cože to je ten bezplatný servis?

teraz sa budeme baviť o SII (má to už aj FII,ale neviem od akého MR)...jednoducho po dobu 4 rokov alebo nájazde 120tkm má zákazník právo na bezplatný servis s poskytnutím všetkých servisných úkonov,ktoré výrobca predpisuje...musia sa však použiť všetky ND dodávané importérom (olej,filtre,chlad.zmes,zmes do ostrekovačov)..podmienkou však je,že vozidlo musí byť zakúpené v krajine,kde sa servis vykonáva!!! ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...