Přejít na obsah

Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...


gula221

Doporučené příspěvky

Mám problém. Neviem ako to popísať. Najskôr mi to robilo na trojke keď som pomaličky pridával tak auto akoby vynechalo a zasa išlo a zasa vynechalo a potom už išlo dobre. To všetko asi za jednu sekundu. Teraz mi to urobilo aj na dvojke. Neviem či motor vynecha ale mám pocit, že to môže byť aj spojka tak ako keby šmykla. Počul som aj divný zvuk od motora ale to všetko tak okolo jednej sekundy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Uplne rovnaky problem mam aj so svojim autom - Skoda Octavia II (10/2006) 2,0 TDi (55 tisic km).

V pripade, ze zaradim dvojku a chcem sa naozaj rychlo rozbehnut, po stlaceni plynu tesne pod 2000 otackami auto na okamih strati vykon (cukne) a hned zase obnovi plny vykon z motoru. Stane sa mi to naozaj len ked prudko zosliapnem plynovy pedal. Nie je to pravidelne, i ked do jednej z jednej zakruty sa mi to stane takmer vzdy :) Mne to pride, akoby na uplne kratky okamih auto uplne odpojilo motor od kolies a hned zase zapojilo ;) V motore nepocujem ziadny zvuk, je to uplne trhne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ja mam 1,6 2006 a dela mi to stejne veci. Zjistil jsem ze kdyz jedu na jednicku,plyn jen minimalne, tak si to po cca 20metrech samo ubere. Pri nizkych otackach se neda ani poradne couvat a musim tomu dat alespon 2000 abych se hnul, jinak to chcipne. To me vnuklo myslenku, ze by to mohl byt plynovy pedal. Jde to zjistit na VAGu ale bohuzel, takove zkusenosti nemam abych si provedl kontrolu. Poradi nekdo dalsi ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nazdar chlapi, nevím jak je to u benzínu ale u mé 2.0TDi to dělalo od samého začátku. Už se v servisu smáli, že si vymýšlím ale pak se vysypalo turbo(45tis km) a opravoval to jiný servis. Vyměnili i AGR ventil a bylo to v pohodě. Tvrdily, že se zadrhával právě v těch cca 1800-2000 ot kdy má přepouštět. Teď mám 80tis km a zase se to občas objeví, takže budu muset znova měnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak opět se vracím k problému, který jsem tady zmiňoval asi před 2 měsíci. Motor auta při nastartování a při jizdě vynechává. Jsou to takové cukavé pohyby, jako kdyby nedostával palivo. Co myslíte, podle mého názoru vstřikovací trysky. Jednou se mi to projevilo, ale po 10km se to vrátilo do normálu, pak za dobu cca 3000km vůbec nic, ani náznak nějakého vynechání a teď už se mi i rožla kontrolka motoru. Jinak je to DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne toto iste robilo (manuál), ale to len pri jemnom pridávaní, niekde medzi 1600-2500 ot.,nie vždy. Začalo mi to robiť po čipovaní, bolo tam pridané toho viac hneď od spodu, potom sa to upravilo - ubral sa v nižších otáčkach výkon a odvtedy pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže výměna kabelů a zatím auto jede v pohodě, uvidím, jestli se něco nezačne projevovat pozděj, ale je to nesrovnatelně lepší, v podstatě auto jede jak předtím. Nicméně mi stejně v servisu řekli že setrvák bude potřebovat v blízké době výměnu, takže zase další investice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v podstatě mi to zdůvodnili tak, že jde slyšet, alé abych řekl pravdu včera jsem se z autem projel i ho trošku zatížil a nějakou změnu oproti tomu, jak to jelo předtím nepozoruji. Dneska jsem si ještě na tipcarsu četl téma dvouhmotnostní setrvačník jak se projevuje poškození, takže to odpoledne vyzkouším. Nicméně podle toho co tady různě čtu, tak to musí s motorem solidně rachotit, aby byl špatný. Je pravda, že když vynechával třetí válec, tak to s motorem při přeřazení, než auto dostalo nad 2000ot/min solidně házelo, ale teď se mi to zdá celkem v pohodě, tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavle, musíš to brát tak, že servis tam není kvůli tobě, ale ty tam jezdíš kvůli nim. Ten dvouhmotnostní setrvák umí dělat trochu potíže, což se projevuje obvykle na neklidným chodu motoru při volnoběhu. Aby se to ale nějak totálně rozvalilo určitě nehrozí. Takže pokud sám nebudeš mít pocit, že něco není v pořádku, nenech se znérvoznit kecama servisního technika, kterej by ti určitě strašně rád ten setrvák vyměnil :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern. To s tim servisem je docela divna hlaska (cituji:Pavle, musíš to brát tak, že servis tam není kvůli tobě, ale ty tam jezdíš kvůli nim), ja mel za to ze servis je tady proto aby resil moje problemy :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme nehajim servisy, pac mame sve zkusenosti. Jen rikam ze ta hlaska je divna. To ze v servise jsou schopni vojebavat uz je vec toho servisu. S tim se tezko neco udela a nejhure je na tom lajk a je to smutne ze to tak je. Problem je jasnej, mechosi nedostavaj adekvatni penize a ti co neco umi utecou a zustanou tam jen ojebavky co pak natahnou kde koho aby si odnesly domu dobej dil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já se nenechám jen tak zvyklat, navíc to byl známý přes bratránka. Já zatím nepozoruji zásadní změnu a to tady čtu diskuze, jak to mlátí na volnoběh nebo při rozjezdu a to mi vůbec nepřipadá, takže jak pocítím nějaký zásadní rozdíl, nechám setrvák vyměnit. Más DSG najeto 85tis. nevím jak dlouho to vydrží, ale četl jsem že se to mění i klidně po 80tis. V kolika jste to měnili vy? pokud teda ano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U DSG je problém v tom, pokud nemáš dobrý soft. v ŘJ tak se často stává,

že spojka vystavuje dost nízko a celé to špatně řadí.

Tím se motor podtáčí a v těch vysokých vibracích se rozhodí i setrvačník :aggressive:

U TDI by se ekonomická jízda měla pohybovat v rozmezí 1500-2500 ot/min.

Editováno: , autor: Dodo-Kolín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U DSG je problém v tom, pokud nemáš dobrý soft. v ŘJ tak se často stává,

že spojka vystavuje dost nízko a celé to špatně řadí.

Tím se motor podtáčí a v těch vysokých vibracích se rozhodí i setrvačník :aggressive:

U TDI by se ekonomická jízda měla pohybovat v rozmezí 1500-2500 ot/min.

Zdravim...podle mě to není softem...DSG je prostě známý tím, že motor podtáčí ... a tím pádem odchází i setrvák ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau Remy.

A myslíš že to nejde softwarově upravit?

Že to je mechanická závada?

No to by mi zajímalo, jestli to jde upravit nebo ne ... Možná kdyby tady někdo poradil...

Já to teda hlídám, že když to podtáčí do kopce, tak to podřadim ručně, aby ten nový setrvák netrpěl...

Jestli teda o tom někdo víte víc, jestli to jde nějak přehrát, tak prosím písněte..

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern. To s tim servisem je docela divna hlaska (cituji:Pavle, musíš to brát tak, že servis tam není kvůli tobě, ale ty tam jezdíš kvůli nim), ja mel za to ze servis je tady proto aby resil moje problemy :kuk:

co se ti na tom zdá divnýho ? Slyšel jsi snad málo případů, kdy servis vyměnil zbytečně součástku jen kvůli vlastnímu profitu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...