Přejít na obsah

Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...


gula221

Doporučené příspěvky

OII PD s najetými 270tis.km, klidně se s tebou vsadím, že to trhání je dvojhmota setrvačníku, ale to přeci nevylučuje, že tam máš ještě chybu na vstřikách.

Najdi si na youtube slovenské video „ako nastavit rozvody na 19tdi…“, tam to máš všechno popsané.

Mně dělali na autě celou spojku(lamela, ložisko, přítlačák i dvouhmotu) + výměna toho ložiska v převodovce(celkem za 25tis.) co o něm hovoří také Sixta na svých stránkách a mám vibrace v tahu(na dálnici do kopečka apod.) stále! Nejvíce je to cítit  když mám zařazeno 5 nebo 6. Při těchto otáčkách má člověk pěkně zmasírované tělo až je to nepříjmné.

Vibrace se mně projevují při otáčkách od 2000 do 2500. Spíš než motor si myslím, že je na vině převodovka.

Také nevím co s tím má někdo nějakou radu?

Editováno: , autor: PetrL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udělat diagnostiku, vyjet chyby, vstřiky, tlak turba, váhu,
seřídit rozvody atd. prostě zkontrolovat to i kabelem když říkáš, že mechanicky
ti to prošli a vyměnili?


Zase hloupý dotaz, ale původní spojkový set ti dali do
ruky? Jedna věc je jestli jsi setrvačník zaplatit a druhá jestli ti ho tam
mechanik opravdu dal...

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ten set mi ukazovali. I podivné rýhy na lamele(i když byla jinak dobrá - doporučili výměnu i té). Ale ty díly mohli mít z jiného auta. Tu jistotu samozřejmě nemám, protože u výměny jsem nebyl. Ale dělal to kamarád mého příbuzného, tak si myslím, že věřit jim můžu.

Editováno: , autor: PetrL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

ja mam podobny problem a pozeral som teraz na vag a tam som mal hodnotu po nastartovani 1,0. Pred nastartovanim 0,0 ale to bolo asi normalne kedze motor nebezal. Doniesol som autom ked som ho kupil pred pol rokom a zle startovalo. Mechanik mi tvrdil ze rozvody nastavil ze bolo treba doladit ale asi len mechanicky a na vagu nic takze do toho som sa nemontoval.Co by som mal urobit poradte. Je to 2,0tdi BKD 16ventil. Inak pomenene vstreky a dvojhmota komplet spojka vsetko nove. Este podotknem nove turbo lebo uz sralo olej.Dakujem za rekacie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dobrý den poradci.

Prošel jsem spoustu různých článku témat na Diesel foru, škoda, home apod. ohledně různých projevů jízdních závad motoru na ŠKODĚ OTAVII 2.0 TDI BMM 09/2009 FL. Vím, že nelze radit takto „na sucho“ bez toho aby někdo z Vás vozidlo viděl, diagnostikoval, nebo projel, ale prosím napište mi svůj názor, nebo radu, jak by jste dále postupovali k objasnění závady.

Octavia II 2.0 TDi BMM naj. 141212 km jezdila naprosto bez problému a hladce v celém spektru otáček. Cca před měsícem jsem začal pozorovat , že když mám minimum plynu, tak vozidlo lehce škube. Abych správně popsal projev, tak to není škubání v nějakém úzkém pásu ot, ale dělá to prakticky v nízkých, nebo i ve vysokých ot. , ale vždy jen při minimu plynu. Nejlépe jde celá situace nasimulovat, tak, že do kopce vytočím motor na nějakou úroveň a uberu plyn na minimální tah a tam to právě dělá. Stačí ovšem jen lehce plyn přidat a škubání ustane. Ještě popíšu to škubání.Je to jako by jste jeli proti větru, takové houpání, nebo chtěli profouknou nějakou zátku, kterou se vám stěží daří protlačit, ale nějakou část se vám daří protlačit. Krásně jde celou věc cítit např. na dálnici při tempomatu, kdy sjíždíte lehce z kopce a přichází lehké stoupání, kde to lze cítit nejvíce.

 

Vozidlo bylo v loni na velkém servisu.Při 120 tis byly měněny rozvody, multi řemeny, filtry vzduch, nafta,pyl,vodní pumpa,chl.kapalina, brzd.kap

 

Nyní po těchto projevech bylo: Odstraněn DPF filtr i když za celou dobu provozu nedělal potíže (kontrolka zaplnění),Dále odstraněn (zaslepen) EGR. Vše ošefováno v mapách a pro jistotu byl nahrán soft. nejnovější pro daný motor. Dále byly dle některých rad vyčištěny vstřiky VIFem a VYMYNS pro čištění vstřiku přímo napojeny do lahve. Dle VAGu na kanále  13 byly vstřiky 0,18  0,14  0,07  0,09. Po očistě byly rozdíly minimální. Vozidlo jezdí na naftu pouze od čepra (EURO OIL) bez bio složek. Je provozováno každý den.

 

Vzhledem k tomu, že tyto minimální úpravy už něco stály , prosím každého, kdo by dokázal poradit jak postupovat dále…

Četl jsem story o kabelovém svazku ke vstřikum, jenže nevím, jestli tyto obtíže byly ještě i u BMM, ale to by zřejmě dělalo stále a né jen na minimu plynu. Dále lze logovat turbo, regulaci, ale nevím jaké hodnoty a řádek sledovat. VAG k dispozici mám. Do nouzáku nic nepadá, žádná chyba nikdy nebyla. Řádek 13 taky není určující, zdali jsou vstřiky o.k.

Díky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych to podle popisu tipoval na vstriky, ale na diagnostice se zdaji byt v pohode, tak tezko rict..

 

Napisu ti k tomu jen to, ze mi neco podobneho delala ma 1.9 TDI. Vstriky na diagnostice taky v pohode (0,05 -0,12 0,00 0,02). Zkusil jsem do nafty jednou nalit cistic vstriku (konkretne od znacky STP) a tankoval jen OMV MaxxMotion. Postupne se problem vytracel az zmizel uplne (myslim, ze tak po 3 nadrzich). Nyni tankuji jen Vervu a taky vse v poradku. Takze ma rada zni, zkus zmenit znacku nafty. Idealne asi Vervu (i kdyz mne problem vyresil MaxxMotion, tezko rict, jestli by to s Vervou dopadlo stejne). Bud to pomuze, nebo ne. Nemas co ztratit, na moc penez to nevyjde...

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co se týče samotné benzínky, tak na ni jezdím leta a tím, že nepoužívá bio složky jsem ji považoval za vhodnou.Jediná změna, kterou jsem před 2 mesíci absolvoval byla jiná značka aditiva.Do té doby jsem používal VIF, ale nyní jsem dostal zdarma 1 litr jiného.Nevím přesně ani značku (zjistím), ale asi jí preventivně přestanu dávat a uvidím, jestli problém nevymizí.Můj názor je taky na vstřik, vzhledem k tomu, že je to docela mírné a dělá to za studena i za tepla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes absolvoval jízdu cca 430 km a vypozoroval jsem zajímavou věc a to, že škubání se projevuje hlavně při přejíždění nerovností.Vzhledem k tomu, že jsem minulý týden absolvoval napružení kontaktu na vstřikovačích, bez žádné změny, začínám uvažovat, že příčinou těchto projevů může být některý ze silentbloku, nebo např.Silentblok Reakční Vzpěry.Nasvědčovalo by tomu, že po krásně novém asfaltu se škubání neprojevuje vůbec.Prakticky jsem doteď neměl vůbec žádnou šanci vyzkoušet si jízdu do kopce po novém asfaltu až náhodou nyní.

Můžete mi poradit, jestli lze zjistit vizuálně zdali je některý siletblok vadný.Motor je prakticky pevný, pokud se snažím s ním zahýbat vlastníma rukama...Nebo odkaz...cokoliv...

Díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...

Kluci,potřebuji poradit. Koupil jsem octavii 2 RS combi,2.0 tdi PD,r.v.konec 2006,najeto 208 000 a vstřiky měněny ve 195 000 km,ve škodě při svolávačce. Už při koupi,při projížďce v autobazaru jemňounce cukla,při pomalém sešlápnutí plynu,ne na každý kvalt. Myslel jsem že je to normální,po študování netu. Doma jsem vypozoroval že to dělá hlavně za studena a jen okolo 2000 otáček. A dělá to hlavně když jedu třeba za jedna nebo za dva a s nohou z plynu,jako když jede na volnoběžné otáčky,a cukne když jemně přidám,když přidám ostře,žádné cuknutí nepřijde. Jen vyloženě okolo volnoběhu a mírném přidání. A včera jsem jel celkem naložen a to na jedničku začlo cukat až jsem musel vyšlápnout spojku. Nevíte někdo co s tím,chybu to nepíše žádnou. Auto mám chvíli,moc octavie nezmá,.měl jsem fabii rs. Tady jsem to prolezl,naštudoval,ale nikde jsem nenašel stejné projevy. Za každou radu moc děkuji. Závad asi může být víc,což jsem vyčetl. Od špatné nafty,přes vadné kabely ke vstřikům,nějaká čidla a další. Potřeboval bych to trochu přesněji specifikovat,ať nezačnu výměnou něčeho,co na to nemá vliv. Díky moc,budu vděčný za jakoukoliv informaci. Milhauss

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Zdar chlapi, trápím se s uvedeným problém od vánoc.2020.vyměnila se škrtící klapka,, namontovaná na zkoušku druhá váha vzduchu, odpojen egr ventil, nová elektrická kabeláž a stále to dělalo. Nakonec jsem nechal na můj popud vservisu vyměnit čidlo klikového hřídele(dost blbý přístup byl k tomu,) a auto přestalo škubat. Škrtící klapka připojena najeto přes 300km a vše ok. Akorát vyskočil vrtulník takže musim nechat načíst vag . Pak dám vědět co to napsalo. Měj tě se. Doufám že to někomu pomůže. Maroš 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zdrar borci. Problém ohledně cukání řeším víc jak rok. Plno věcí vyčištěných, naměřených a vyměněných. 

Cukání nejvíce kolem 2000 na 4 st. Kolem 60km/h. Samozřejmě i při jiných podobných podmínkách. Při tomto projevu a studeném motoru se vozidlo rychleji ohřívá a nepatrně smrdí.

Můj závěr. 

Vše řešeno úplně na.....

Ona to není úplně tak závada. Na autě začne probíhat regenerace DPF. Situace se opakuje stále dokola cca každých 300 - 500 km. 

Stačí když pojedeš 10 min nad 2000 otáček a cukání přestane. 

Napište tady zda to pomohlo nebo mám taky problém řešit ještě dál 😃😃😃

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...