Přejít na obsah

Spolehlivost + životnost 1.0 MPI


Ady2410

Doporučené příspěvky

Odhady nejdřiv tak po roce něco malo spiš po dvou . Ctitigo neni určeno na dlouhý trasy tak bude delši dobu trvat než se přijde na to co se hodně očesalo . Když sem bral 1.2tsi tak to byl super motor bezproblemu s řetězem a ejhle po třech letech se zjištuje že je to velkej  pru...... . Klimatizace tak to budeš muset počkat až bude teplejc na otestovaní    a určitě bych se snim chtěl i jet projet  přeci jenom klimatizace sebere  vykon  a na vlastní zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Citigo vlastni uz nemalo lidi na foru a tak je mozne si precist jejich vlastni zkusenosti s vozem. Co se tyce klimatizace, mel jsem ji moznost odzkouset spis konec leta a tak uz byly vicemene parne dny za mnou, takze spis az letos budu mit nejaky detailnejsi prehled po prozite cele zime s Citigem.

Na vydrz motoru, ktery ma Citigo se pta kde kdo ale spolehlivou odpoved ti neda asi nikdo. zarim to ale nevypada na beh o trati jako s TSI, ale ono se u Citigovskeho MPI nema moc co podelat. Jinak na www.skodaplus.cz jsem zahledl Citiga i s vice jak 20. tisici km a tak snad pujde o kvalitni a jednoduche motory. A kdyby ne, plno lidi si priplaci prodlouzenou zaruku a pokud je clovek alespon trochu ochotny jezdit, verim ze v ramci zaruky tech 50 tisic najede a snad uz by se neco projevilo.

Citigo CNG nebo LPG jsem zadne jeste nevidel, ale jiste se uz nejake prodalo. Kdyz si zadas oboji do googlu, vyjede ti par recenzi, videorecenzi atd. o firmach, ktere toto primo i provadeli. Na druhou stranu Citigo i samo takove jake je je velmi usporne, ale samozrejme vzdy muze byt jeste uspornejsi ale zase pokud bych planoval jezdit rocne treba 30 tisic kilometru, asi bych si nevybral Citigo s LPG ci CNG, ale jine auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Citigo vlastni uz nemalo lidi na foru a tak je mozne si precist jejich vlastni zkusenosti s vozem. Co se tyce klimatizace, mel jsem ji moznost odzkouset spis konec leta a tak uz byly vicemene parne dny za mnou, takze spis az letos budu mit nejaky detailnejsi prehled po prozite cele zime s Citigem.

Na vydrz motoru, ktery ma Citigo se pta kde kdo ale spolehlivou odpoved ti neda asi nikdo. zarim to ale nevypada na beh o trati jako s TSI, ale ono se u Citigovskeho MPI nema moc co podelat. Jinak na www.skodaplus.cz jsem zahledl Citiga i s vice jak 20. tisici km a tak snad pujde o kvalitni a jednoduche motory. A kdyby ne, plno lidi si priplaci prodlouzenou zaruku a pokud je clovek alespon trochu ochotny jezdit, verim ze v ramci zaruky tech 50 tisic najede a snad uz by se neco projevilo.

Citigo CNG nebo LPG jsem zadne jeste nevidel, ale jiste se uz nejake prodalo. Kdyz si zadas oboji do googlu, vyjede ti par recenzi, videorecenzi atd. o firmach, ktere toto primo i provadeli. Na druhou stranu Citigo i samo takove jake je je velmi usporne, ale samozrejme vzdy muze byt jeste uspornejsi ale zase pokud bych planoval jezdit rocne treba 30 tisic kilometru, asi bych si nevybral Citigo s LPG ci CNG, ale jine auto.

 

Ahoj, 

 

Pracujem vo vw v bratislave kde vyrabame up! , citigo a seat mii ,, nakolko som mal moznost si pozicat z roboty sluzobne auto, bol to vw up! a malo to najazdene okolo 45 000 km. Bolo to auto nasej fabriky a co sa tyka motora tak isiel jak hodinky. Toto auto vystriedalo velmi vela ludi a mozem ti povedat ze ten motor dostaval taku bitku od kazdeho ze az.. a jazdi stale bez najmensieho problemu :))) Osobne vlastnim vw polo 1.2 tsi 77kw, mam najazdenych cerstvych 20 000 km a uz mi menili rozvodovu retaz a zacina sa ozyvat znoa, takze sa uvidi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

těch 44kw na toto pitiautíčko stačí sedlal jsem to a byl jsem docela překvapen,ale motor se musí víc točit,víc než v případě HTP,ale je tižší než HTP,údajně mezi verzí 44 a 55kw není žádný velký rozdíl ve městě kam je toto auto určeno to nebude poznat,navíc životnost verze 44kw bude možná lepší a to s toho důvodu,že motor není výkonově našponován.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

mezi 44 a 55kW je pocitově rozdíl ten, že 55kW je jakoby živější, ale zase je třeba ho trochu víc točit. V momentě, kdy je v autě větší náklad (víc jak 1-2 osoby) tak je 55 výraně lepší, ale kolik z nás vozí v Citigu víc lidí jak sebe... Jinak fyzicky se motory neliší, rozdíl mezi 44 a 55 je dán jiným softwarem a kapku jiným zpřevodováním. Jel jsem s oběma a spotřeba je super a životnosti pomáhá i to, že autíčko se neskutečně rychle zahřeje (resp. jeho motor), takže ani při poskakování po městě ho většinou netrápí studený start, studený stop. Výborný je, že když už zmizel z přístrojovky ukazatel teploty, tak je možný najít teplotu chladící kapaliny mezi údaji v pal.PC. Od prodejců (prošel jsem asi 6 salonů) a servisáků jsem slyšel to samý - Citigo sem chodí jen na výměnu oleje, jinak žádnej problem (zatim) nezaznamenali. Nezbývá nám než doufat, že průs..švihy jako byly s prvními HTP a TSI se tomuhle motůrku vyhnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No, a tady:

 

http://auto.idnes.cz/statistiky-spolehlivosti-aut-deq-/auto_ojetiny.aspx?c=A130510_145320_auto_ojetiny_fdv

 

se píše, že start-stop není moc spolehlivej a podobný blbosti. No jasně, pokud budu jezdit 5km do práce a zpět a nechám vypínat a startovat motor pokaždý když zastavím, tak je jasný že to baterka dlouho nebude akceptovat. Ale od toho jde start-stop vypnout, nebo jako v mém případě prostě mít sešlápnutou spojku když vím, že nebudu stát moc dlouho. Start-stop je dobrá věc, ale lidi se to musí naučit používat a prodejci by jim to měli taky vysvětlovat, jenže sami kolikrát nevědí jak to pořádně funguje. Je jasný, že když dojíždím na semafory, kde čeká pár aut a už naskakuje zelená, tak to nebudu chcípat... ach jo, lidi jsou jak ovce.... Jinak mě prodejce tvrdil, že dokud motor nemá teplotu 90stupňů, tak start-stop nefunguje. Dneska jsem koukal, že po dvou km jízdy při teplotě 75stupňů už to veselo vypnulo motor. Ještě doplním, že ve stejný čas, stejná trasa, projetá s a bez start-stopu dělá podle PP rozdíl ve spotřebě 0,4-0,6l/100km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovce jsi maximálně ty, když výrobcům skočíš na líbezné kecy o výhodách start/stopu. Jak ses sám přesvědčil, nefunguje ti to tak, jak by nejspíš mělo. V mém případě co jsem měl možnost jet v OIII, si to dělalo co chtělo. Když si to někdo připlatí jako výbavu navíc, prosím,jeho věc. Ale nesnáším, když mě někdo něco vnucuje bez možnosti výběru - viz první série OIII. To, že to jde vypnout tlačítkem, v tomto případě nehraje žádnou roli, nejsem pilot letadla, abych před každou jízdou pořád něco kontroloval, nebo vypínal. A o stání na spojce - to snad nemyslíš vážně? Jsi li s tímto systémem spokojen, dobře, máš to v malém městském autě, ušetříš nějakou decku benzínu, ale obecně je tvoje obhajoba start/stopu tedy dost slabá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: Já nic neobhajoval, tak nevím proč bych měl být ovce, já jen popsal moji zkušenost. A nikde jsem nepsal že to nefunguje jak by mělo, to je tvůj dojem, já psal co mi tvrdil prodejce a co jsem v rozporu s tím zjistil já. Nikomu nic nenutím, tak se nečerti. U Citiga možnost výběru je, takže ať si každej vybere co mu vyhovuje. A s tou spojkou nevím v čem je problém? Když stojím na rovině, klidně mám sešlápnutej pedál spojky a jsem připravenej vyjet. Když stojím v kopci, tak zatáhnu ručku, rozhodně nehoupu s autem na spojce. Jezdím takhle od doby co mám řidičák a první auto co jsem měl má dnes 250000 a pořád na původní spojce. No, ale nebudeme tu rozdmýchávat nesváry, prostě máš jinej názor, ok beru to, stejně jako máš asi i jinej jízdní styl. Hlavně že jsme s autama spokojený, ne?

 

mike_k: vidím to stejně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...