Přejít na obsah

1.6 77kw bliká kontolka žhavenia


Doporučené příspěvky

Čaute,stáva sa mi čoraz častejšie že po zapnutí zapalovania síce kontrolka žhavenia pekne naskočí ale po nažhavení začne blikať.Čo som sa dočítal má to byť vadný brzdový snímač no mne brzdové fungujú a tento problém platí pri OII.Pri vyčítaní chýb pamäte je to sporadická chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono spravilo mi to raz.Mal som k dispozízii kábel tak som dal vyčítanie spor. chyba jednoducho som ju vymazal a tento týžden sa mi to rozblikalo asi 3 x prístup ku káblu bude cez víkend potom pozrem čoho chyba.V podstate to bolo aj tak celé v nemčine ...moja chyba že som si to nepreložil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, chtěl bych trochu navázat a nechtěl jsem zakládat nové téma. Mám tedy 1,6 66kW CAYB. Mám ten problém, že se mi rozbliká kontrolka žhavení, vždy nahodile téměř nezávisle na ujetých km. Z diagnostiky jsem zjistil, že je to váhou vzduchu - zkrat na zem. Byl jsem s tím v servisu, tam mi prošli kabeláž a doporučili výměnu váhy. Tak jsem jí koupil sám a sám jsem jí vyměnil a doufal jsem, že problém pominul. Bohužel však ne. Tak jsem prošel znova veškerou kabeláž k váze, dokonce rozpáral hlavní svazek a kabely v pohodě. Přes diagnostiku mohu udělat test validity signálu váhy vzduchu. Vždy však dojde k rozblikání kontrolky žhavení po zapnutí testu. Tudíž - buď je i nová váha vzduchu špatná (což je nepravděpodobné, kupoval jsem originální), nebo prostě řídící jednotka motoru bere špatné informace. Mohl by mi někdo poradit, co s tím jestli se s tím někdo nesetkal, jestli se třeba nemá udělat nějaké základní nastavení nebo tak něco? Bral jsem to jako výměnný díl, u kterého se nemusí nic v ŘJ nastavovat. Vyvědtě mě někdo z omylu, už je to vážně otravné..

 

děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdárek. Minulý týden jsem koupil Fabii 1,6 TDi 66kW a když jsem odjížděl z autobazaru, začala mi blikat kontrolka žhavení. Prodejce mi řekl, že jsem Jouza, protože prý jsem to auto nastartoval moc rychle. Po přestartování kontrolka zhasla. Nicméně, při cestě domů se mi rozblikala ještě třikrát. Když jsem dojel domů, nechal motor vypnutý cca 10 minut, se mi rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru a už nezhasla. Na druhý den v autoservise mi udělali diagnostiku motoru, vyměnili váhy vzduchu a vymazali poruchu. Od té doby kontrolka nesvítí. :kol-47: Myslím si, že tam udělali ještě něco v nastavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U mě je evidentně problém s tím, že ŘJ motoru porovnává signál o množství vzduchu z váhy vzduchu s vypočítanou hodnotou. Pokud se tyto hodnoty nějak rozchází tak se rozbliká žhavení. Když se žhavení rozbliká asi 4krát tak se rozsvítí i kontrolka motoru. Tudíž to u sebe přisuzuji přisávání falešného vzduchu. Měl jsem sundanou hadici sání z filtru (od váhy vzduchu k motoru), ale na hadici jsem nenašel žádnou trhlinku ani netěsnost. Signál z váhy vzduchu dost výrazně kmitá, nemá nijak hlaký charater. Proto nevím, jestli i nová origo váha vzduchu už může být špatná. Kabeláž jsem proměřil, a poté i pro jistotu prošel kabelový svazek a je netknutá. Někdo nějakou radu co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozoruji že s tím máš potíže už delší dobu. Nemáš třeba špatně nalisovaný pin v některém konektoru?

A nebo studeňák v řj. Měl jsem venku hlavní řj, a když jsem viděl ty spoje pinů v plošňáku, tak se divím že to funguje. Nejsou zapájeny, jen vtlačeny do prokovených děr.

Jestli by nestálo zato se do ní podívat a piny klasicky zapájet.

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Teď jsem řešil podobný problém respektive rozblikala se kontrolka žhavení po několika nastartování naskočila i kontrolka motoru a padlo to do nouzaku. Výsledek to baňka na regulaci podtlaku turba cena 4500+ práce s tím že mi na to ve škodovce dají 10% slevu. Najeto 230tis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Me toto na 30 000km udelala cca 30x. Vzdy stacilo otocit klickem zpet a znova zhavit a ve vetsine pripadu Ok a kdyz ne tak na 2-3 pokus.

Na servisce vymenené cidlo teploty paliva (cca 2000kc) .Udajne presne to jim hlasila diagnostika. Hned po servisce v týdnu 2x opet.... pak 2 mes klid a ted opet ze 2x na 10 000km. Nejcasteji mi to vyskakovalo ale asi na podzim ve vlhkem pocasi, ale v lete zase u horkeho motoru, kdy jsem brzy startoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Nechcem zakladat rovnaku temu, tak pisem priamo sem.

Uz druhy mesiac mi nepravidelne ostava blikat kontrolka zhavenia a motor pada do nudzoveho rezimu. Po tom co sa to stane 5x, rozsvieti sa kontrolka zavady motora. Den alebo dva ide auto v nudzovom rezime a potom vsetko zhasne a auto ide bez akehokolvek problemu. Toto sa opakuje viac menej pravidelne. Ked som isiel na pocitac, nenasla sa ziadna zavada a to ani v historii. Dohodol som sa v servise, ze pridem zas ked sa to zas rozsvieti. Ked sa to stalo isiel som tam a vyhodilo zavadu EGR ventilu (mam najazdene 45 000 prevazne v meste) Moze toto robit egr-ko, alebo ma s tym niekto skusenosti? Nerozumiem tomu, preco to raz ide a raz nie a preco neostal ziaden zaznam o takej zavaznej zavade. Je to naozaj egr, alebo moze byt chyba v riadiacej jednotke? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jen doplnim ze po prvnim neuspesnem pokusu (vymena cidla teploty paliva) to ve Skoda servisu zvladnuli :D

Na dalsi servisce vymenen svazek kabelu k cidlu teploty paliva za cca 1000kc. Od te doby 12 000km se zhaveni ani jednou nerozblikalo ;)

Jen me to delavalo prevazne za vlhka a jak jsme psal vise na 30 000km cca jen 30x.

Editováno: , autor: TooMooX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím všechny škodováky. Potřeboval bych poradit ohledně závady,včera se mi stalo že jsem nastartoval auto a nešel posilovač brzd,byly úplně tvrdý,zkoušel jsem víckrát nastartovat,ale nic.Zkusil jsem s tím jet a zjistil jsem že mi nefunguje ani turbo,motor netáhl,po ujetí asi 500 metrů mi začalo blikat žhavení,tak jsem zastavil a najednou začal posilovač makat,tak jsem zastavil,vypnul a znovu nastartoval motor a vše v pohodě.Pak jsem ujel asi 60 km bez jakéhokoliv problému i se zastávkami a nastartováním. Kouknul jsem se přes elm327 na caristu a ta mi vypsala závady viz foto. Můžete mi poradit co to je a na co se soustředit?

 

carista.thumb.jpg.be27621579281b8a657cffda4abb13d5.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Díky za odpověď 15degren. Je fakt že jsem zkusil zahýbat všemi konektory co vedou na sání,k turbu atd a od té doby se nic nestalo. Ono to vlastně udělalo jen 1x a od té doby klid. Tak doufám že to byl jen nějaký špatný dotek nebo vlhkost v konektoru. Baterie je rok stará a drží dobře. Na kabely jsem koukal,protože jsem myslel na kunu,která tady u nás často běhá,ale vše se zdá v pořádku.

Jo a ta poslední chyba 00705,tak ta mě trápí už cca rok,našel jsem si že by to měl být spínač větráku,tak jsem koupil nový a nechal vyměnit,ale chyba tam stále zůstává. Tedy ona se ukazuje stále jen v caristě,v žádném jiném programu přes elm327 se neukáže a ani přes vcds to žádnou neukáže. Tak nevím zda je problém v caristě nebo opravdu v tom spínači.

Editováno: , autor: Albín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...