Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Tazatel se ještě ptal na HTP. Rodičům bych u F2 doporučil z vlastní zkušenosti HTP ve verzích CGPA, CGPB (oba Euro 5 od 2011). Jde o bezvadné motůrky bez závad. U F3 stejně jako ostatní MPI. Pár bazarů pořád ještě nabízí Rapidy 1.2 MPI (CGPC) s 55kW, s ním by také neudělali chybu.

Editováno: , autor: radlat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Twisted napsal:

Já bych upozornil, že 1.2 TSI 81 kW ani 1.4 TSI, kromě nepříliš spolehlivého twinchargeru, nemají s F2 nic společného. Tam byl 1.2 TSI EA111, tedy starší konstrukce. V roce 2013 netrpěl na rozvody jako dřívější ročníky, přesto bych při případné koupi doporučil jejich změření, a nemá rád krátké trasy, protože se velmi pomalu zahřívá. 

 

EA211 o kterých se bavíme byly v rapidech a FIII v F2 ne.

Twincharger je také pouze problém starší verze 1.4 TSi

 

Problém s EA111 se také přehání. Poslední motorizace s vyřešeným napínákem jsou také nesmrtelné.

Problém s krátkými trasami vzniká jen když se jezdí opravdu krátké a motor se ani neohřeje.

Starší EA111 se déle zahřívala proto některé rapidy měli elektrický příhřev který to řešil, problém byl že během zahřívání se dostává benzín do oleje, ale to je problém všech moderních benzínů. Pokud se občas nenechá benzín odpařit delší jízdou tak tam prostě ten benzín bude, ale nikdy jsem neslyšel že by TSi motor byl kvůli tomu zadřený.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že poslední verze EA111 mají odolné rozvody, ale pořád se může stát, že se vytahají nad stanovený limit. Benzín v oleji může být velký problém a EA111 na to trpí víc než EA211, ačkoli to dobře snáší. V případě, že bude auto provozováno pouze na krátkých trasách, bych se tomu motoru vyhnul nebo zkrátil výměny. Pokud ne, tak je to jedno. 

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci nám už takhle jedna EA111 nahrkala po 5km trasách celkem 90K km a motor je pořád původní i když benzín smrdí už při nastupování do auta...

Olej se tam mění po 30K km, podle mě to prostě problém není a už vůbec ne pokud se olej vymění o něco dřív.

Nevím o žádném EA111 zadřené na benzín v oleji. Řetěz se občas vyměnit musí to je jasné i řemen se musí měnit.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale těch 5km tras předpokládám za den najede víc. Vím, že se 1.2 TSI nezadírají, ale tak každého volba, jestli bude s přímovstřikovým motorem jezdit 5km trasy s přibývajícím olejem, nebo chce auto na delší dobu a zkrátí výměny. 

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to že nic jiného v koncernu není. Pořád lepší hrkat s TSI než s TDI.

S MPi nikdo soudný jezdit nechce. Ten výkon MPI vs TSI je v realitě ještě mnohem větší rozdíl než na papíru.

Než MPI tak už raději elektrokolo, nebo nějaký elektromobil.

 

MPi motorizace za ty prachy při nájezdech 5 km za den už dnes nedává smysl. Jedině něco elektrického, kvůli údržbě to má za 3 roky zpět.

Hlavní výhodu elektrických aut EU zabijí, kdyby byly ekonomicky výhodné malá auta s baterií a ne obludy jako enyaq atd. věřím že rozmach elektromobility bude mnohem rychlejší.

 

Při dnešní nabídce, pokud hledám auto na krátké trasy každý den tak mi nic jiného než elektro nedává smysl.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ak to dopadlo?
Ja osobne by som pre tento druh mestskej prevádzky odporučil skôr atmosféru, lebo ak už sú rodičia dôchodcovia, tak je dosť pravdepodobné, že budú jazdiť kľudným tempom, čo pre preplňované motory nie je najlepšie pri takto krátkych trasách. Ak pravidelnej dajú aj nejakú dlhšiu trasu, tak už by to mohol byť lepšie.
Inak ak nechcú trojvalcové HTP/MPI a ročník 2013 je daný, tak by som sa asi poobzeral mimo koncernu a hľadal by som atmosféru s objemom 1,4-1,6 litra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...