Patrik1971 Vloženo 29. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2015 V TP mam 91H Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vencbi Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 Jaky rozmer 17" rafku je prosim vas uvedeny v TP? Je tam jen 7,5x17 s pneu 225/45/17 a nebo tam je i 6,0x17 s pneu 205/50/17?? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 30. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2015 RS combi TDI mam: 225/45 R17 91V na 7,5Jx17 ET51 205/50 R17 89V M+S na 6Jx17 ET48 205/50 R17 89V M+S na 6Jx17 ET45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 chlapci cena nakonfigurovanej oct RS 230 combi s DSG pred zlavou 37 000 eur .... a to este take 3 000, mozno aj 4000 eur by som si tam vedel nahadzat keby som ich mal na zvys len som chcel povedat, ze pri octavii RS 230 sa kludne cez milion (ceskych korun) bez problemov prehupnes ked chces. a na margo porovnania s golfom GTI a leonom cupra ... z mojho pohladu ma kazde svoje vyhody aj nevyhody. octavia straca na nich hlavne tym, ze nema DCC a mozno ze nema vykon 250 koni (oficialne) to je fakt obrovska skoda, ba dovolim si tvrdit az pruser. jej sila je zas v jej dokonalej univerzalnosti, ktoru tie dve auta nedosiahnu ani keby sa poskladali. podla mna su to vsetko vydarene auta, zalezi od preferencii majitelov. u mna vyhrala ta univerzalnost a praktickost. klasika, rodina, kociky, vela priestoru na nohy vzadu a tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dex Drexler Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 před pár dny jsem byl v salonu RS230 projet a prodejce mi potvrdil, že to konkrétní velmi dobře vybavené auto by vyšlo na cca 850k CZK, byl to sice manuál a lift, ale i tak jsem zkusil manuál naházet do konfigu a v max možné výbavě jsem se nedostal přes 950k. Takže přes milion se můžeš dostat opravdu jen v kombinaci s DSG a combi. A to stejně jen o fous. Při započtení slevy jsi na 900k ....nekup to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Koukni do techničáku, budeš tam mít 100% správnou a reálnou spotřebu tak 3 l/100 km a tady si určitě jen vymýšlíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 (editace) @biest jakou univerzálnost myslíš? cupra v kombíku mě přijde daleko komfortnější s DCC podvozkem, místa v autě i v kufru je habaděj. na RS 230 by bez problému měli jít 17" kola, vpředu to má 340 mm brzdy jako seriovka, jako golf performance nebo cupra bez paketu. žádnej performance paket škoda nenabízí. Kterou sem já zkoušel, tak ta měla zimní 17".... Editováno: 10. Prosinec 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biest Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 OCT RS 230 ma uplne rovnake brzdy ako klasicka octavia RS predava sa aj so 17´´ diskami a nie len so zimnymi pneu ale aj s letnymi. kokta7 aku univerzalnost myslis? Vseobecne sa povazuje octavia za najpraktickejsie auto svojej triedy. Vyhrava v tomto smere vsetky testy, to neodskriepi nikto. Ak sa chces hrat na cisla, tie su v trojci golf variant/ octavia combi / leon ST zhruba podobne, beriem. Ale postav si vsetky tri auta vedla seba (ako ja) a potom zistis iste poznatky, ktore ti cisla nepovedia. Nakolko som sa teraz rozhodoval medzi tymito troma, mam to porovnane celkom slusne 1, papierovo miesto na prednych sedadlach (sirka) zhruba u vsetkych rovnaka - pocitovo rovnako octavia aj leon, golf najmensi 2, papierovo miesto na zadnych sedadlach (sirka) zhruba u vsetkych rovnaka - pocitovo detto 3, papierovo miesto na nohy v zadu ma najvacsie octavia ... pocitovo tiez, pricom ma prekvapilo aky je ten rozdiel velky 4, papierovo objem kufra u vsetkych rovnaka - pocitovo octavia tych dvoch valcuje. ma o 5 cm dlhsi kufor a to spravi dost ... Ano, das tam rezervu a dostanes sa na cislo zhruba ako ma leon, no ked sa pozres do kufra octavie a do leona vedla seba, je uplne jasne, kto taha za kratsi koniec ... Proste kto mi povie, ze leon a golf je rovnako velke auto ako octavia, tak asi nevidi Pocitovo mi prisiel golf najmensi, taky stiesneny, leon ma prekvapil priestrannostou na prednych sedadlach ale bol som sklamany kufrom a priestorom na nohy. octavia nesklamala. uz 2 gen. bola velika. Toto je este vacsie. Z mojho pohladu najvacsie a najpraktickejsie z tej trojice a pre potreby rodiny najvyhodnejsie. Tym nechcem povedat, ze tie dve su neprakticke. Tie rozdiely su uz v beznom zivote relativne zanedbatelne. Zalezi od priorit. Mam rodinu, 2 deti, potrebujem aby mali dost miesta na nohy + potrebujem co najvacsi prakticky vyuzitelny kufor preto som volil octaviu RS 230 ... hoc musim priznat srdce mi plesalo po cupre st ... hold, rozum zvitazil, O tom, ktore auto je najlepsie sa bavit nejdeme. octavia RS 230 straca na tych dvoch hlavne tym, ze nema DCC. Na druhej strane podvozok je vyladeny celkom dobre. Cupra je v rezime normal tiez pomerne tvrda ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Test Škoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 článek dobrej a diskuze pod ním ještě lepší. Tam už sice nic podstatnýho o autě není, zato se dovíš, kdo je debil, kretén, dement a tak. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 tohle je k pláči. fakt šílený a nic s tím furt neudělali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 u Scouta se stejným motorem sice není vidět žádná koncovka výfuku, ale než jeden fejk a druhá koncovka s jednou deformací, tak to radši nic. napiš mi, kde brečíš, Kokto, přijdu Tě podpořit. Boleslav se k tomu sice staví jako Pavlásek ke StarDance, ČT chce za tu podívanou jen 135 CZK měsíčně, zato Boleslav mega.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 Souhlas je to hnus u čtyřkolky mohli dát dva tlumiče u Passata to tak bývalo. Už se vypořádali s natavováním difuzoru??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 to je fakt síla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 No běžné to je a fotky jsem proletěl jen tak v rychlosti, no přijde mi, že to nemá nikdo jiný vyřešeno tak prasácky a zbastleně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Tak ropáky neřeši protitlak výfuku tak nepotřebuji vzadu prak. Tam bude jistě velký rozdíl i v ceně a maj jen i jednu variantu nárazníku. Když jedeš za autem tak to nepoznáš to už musíš hodně blízko. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 no nejen nekup to, ale pak to taky živ kdyý si trochu zařádíš jako já, průměrná spotřeba 18 litrů jen to fikne... ...a kupuj tomu kola - zimáky prý jen 18" dle prodejce to má větší brzdy než klasická eR-eSa! Ty já nevím, ale dostat se na průměrných 18 s benzínovým RS (a je jedno, jestli je to ta 230 nebo ne) už vyžaduje jízdu level „slušnej dobytek“. Neříkám, že to nejde, ale bude to tempem, které je vhodné spíš na závodní okruh a jinde než na prázdné silnici nejde uplatnit. (další možností je pak plný kotel na Autobahnu). S těma brzdama se mi to moc nezdá - už standardní RS má stejné jako GTI performance a že by dávali na RS230 ještě větší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 (editace) @elxel po okreskách není problém mít tuhle spotřebu, ono v plné zátěži to turbo žere opravdu dost. je to sice cupra, ale motor u RS 230 je slabší jenom.... ale princip je logicky stejný. Editováno: 15. Prosinec 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Však to dozajista byla jízda daleko za limitem, ne? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 (editace) Ved ako si pisal vyssie, "slusnej dobytek" Mal som na par dni nove GTI (zatial 230ps) a aj po poriadnej nalozi, rozumej dialnica miestami 240kmh a okresky dost svizne (150-170kmh) brzda-plyn a spotrebu po cca 150km som mal okolo 11l. Kokta je iny, on dokaze aj nemozne Editováno: 15. Prosinec 2015, autor: Kyselinka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2015 Slušný, já byl s RS TDI na 10 litrech a to jsem nejel na okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 mě by se auto se dvěma dvojitýma koncovkama moc líbilo a mojemu autíčku by myslím i moc slušelo. Bohužel je to ale technicky příliš složitý. Než vymýšlet chujoviny s falešnýma koncovkama, radši to fakt oželím. / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 16. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2015 Rumunská transalpina, úvodných 15 km paradnej zábavy sme si hneď zopakovali... RS TDI DSG, gumy a brzdy dostali zabrať... Po zjazde z kopca z bŕzd stúpal jemný dym... Sériové brzdy nie sú stavané na dlhšiu jazdu na limite... Priemerná spotreba dieslu v tom momente okolo 13... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELXEL Vloženo 18. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2015 A vadly nebo ne? Že z toho stoupá dým nebo ne, to nemusí ničemu vadit. Podle pjandy z autofora má Oct3 jedny z nejlepších sériových brzd z hlediska neutahatelnosti. (Utahat se dá jinak samozřejmě skoro všechno). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 (editace) Ešte nevadli, no auto som mal prvý mesiac a čakať či zvadnu na klukatej horskej ceste s betónovými zvodidlami a hlbokými zrázmi mi neprišiel práve najlepší nápad... Takže sme tempo trochu zvolnili. Editováno: 19. Prosinec 2015, autor: PistaTT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.