Přejít na obsah

Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4


PTiCA

Doporučené příspěvky

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Kontrolni dotaz,je mozne ze mam v rsku 2015, 162kw vaq,prijde mi ze v zatackach proste zakousne a drzi a na mokru kdyz prokluzujou kola tak to dela takovy rany ze si vzdy myslim ze sem neco urval,nejsem petrolhead?,jenom sem nekde zahledl clanek,kde to bylo podobne popsano,navic znameho tdi rs na mokru nic podobneho nedela ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OAuto sem kupoval v de a nema treba ani vyber modu rs a otravny reprak v kabine ale ty rany jsou vazne brutalni,ted sem to zkousel opet za deste a pritelkyne no to rika ted si to rozbil na s.....dela to jenom pri plnym knedliku,kdyz castecne vypnu esp,je to o neco lepsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně přesně tohle dělá obyč TDI ne RS. Při každým rozjezdu na mokru si musím dávat bacha, jak to prohrábne tak to jsou rány, že čekám kdy ten motor vypadne ven. Dělá to na letních i na zimních. 

Budu dělat silentblok na převodovce (hučení v levé zatáčce) tak třeba to pomůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Patttres napsal:

A dal se primo od skodovky dokoupit,pri objednavce??nebo jednoduse,pri prudkem rozjedu na mokru,rany od kol u tsi??

Nedalo, byl a je pouze ve verzích RS230, RS 245 a RS FL (což je motoricky RS 245) - 180kW, a je tam stále, i v OIV. Z nějakého důvodu to byla marketingově "tajná"/neuváděná informace a teď už to není psané ani ve výpisu standardní výbavy ORS. Kdoví proč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáš svor, rány od kol při rozjezdu hlavně na mokru jsou skákající hrabající kola. Samosvor měla pouze předfl RS230 a pofl RS245. Jestli v autě svor máš nebo nemáš poznáš jednoduše, z výjezdu z nějaké ostré vracečky dej v půlce zatáčky plný plyn. Jestli jede auto do směru kde máš kola a vytáhne tě ze zatáčky pod plným, máš samosvor. Jestli to uděláš a auto začne být nedotáčivé a začne se smýkat ven ze zatáčky, nemáš ho. Rozdíl mezi RS220 a RS230 potenciálně i RS230fl a RS245 je při ostré jízdě obrovský. Porovnávám RS220 vs RS230, stejná trasa, stejný řidič, hned po sobě.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Domněnky z jízdy jsou subjektivní dojem.. ničím nepodložené..

jestli ta mám nebo nemáš VAQ poznáš jedině když vlezeš pod auto.

Když máš svor tak za prvé máš obě poloosy stejně dlouhé

a za druhé na straně od motoru je k převodovce přichycená celá jednotka.. viz obrázek

 

pokud by byl pán purista není to jen o dokoupení samosvoru, ale o jiné převodovce a kratší poloose. 

(tedy bavíme se o originál VAQ né mechanickém, který se montuje přímo do převodovky)

 

d63f70a650b260fb9f849fe630848fa9b59f66bfa431d8669ac512f6e80ce63a.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím,

 

měl bych dotaz. Zítra se jedu podívat na jednu RS 135 kW, DSG, 4x4 a chtěl bych se informovat na pár věcí. Nemám o RS nějak moc přehled, ale oproti klasické Octavii jaké má zásadní věci například ve výbavě navíc? Jestli například už zde bylo el.ovládání kufru, automatické přepínání dálkových světel, LED svícení, navigaci pokud jsem koukal správně to má Columbus, 5 tlačítek pouze vlevo, zda to kromě zrcadlení umí už Android auto, atd, než se rozjedu. Neřeším nyní motor či že to je DSG se 4x4, prostě tak nějak výbava co čekat trochu. 

 

Děkuji předem.

 

update: Tak už je doma, takže vím :-) 

Editováno: , autor: 007jarda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, měl bych dotaz ohledně OIII RS245 a DSGčka. Když jedu v normálním režimu, tak převodovka řadí OK, ale když přepnu na Sport a klesají mi otáčky, tak převodovka logicky podřadí, ale vždy to trošku kopne, je to normální stav? :D

 

Dále bych se chtěl zeptat na FullLED světla, přijde mi, že to svítí ne moc daleko, hlavně levá strana, vidím na silnici před sebou ohraničení levého světlometu, pravá strana svítí dál.

Nivelace funguje. Je to normální? :D

 

Díky, mám Ochcáfku pár dní, včera jsem měl první jízdu v noci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S DSG neporadím, "trošku kopne" je pro někoho něco jiného. Jestli máš itr na benzín a pětistovku jako odměnu, zkus třeba Sixtu, nebo jiného odborníka na převodovky (zvlášť AT), on bude vědět, zadkem to bezpečně pozná, co je trochu a co je hodně.

Světla si nech seřídit v autorizáku, není to obvyklý regloskop. Moje spekulace je, že to umí simulovat i nájezd na hrb, tedy změnu úhlu osvitu vozovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Dedek007 napsal:

Ahoj, měl bych dotaz ohledně OIII RS245 a DSGčka. Když jedu v normálním režimu, tak převodovka řadí OK, ale když přepnu na Sport a klesají mi otáčky, tak převodovka logicky podřadí, ale vždy to trošku kopne, je to normální stav? :D

 

Dále bych se chtěl zeptat na FullLED světla, přijde mi, že to svítí ne moc daleko, hlavně levá strana, vidím na silnici před sebou ohraničení levého světlometu, pravá strana svítí dál.

Nivelace funguje. Je to normální? :D

 

Díky, mám Ochcáfku pár dní, včera jsem měl první jízdu v noci.

Ahoj, kopání ve sportu je vlastnost. Moje 245 to dělá, stejně tak bráchův sup a otcův tiguan.

Světla si nech seřídit, dost lidí s LED světly to řešilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...