Přejít na obsah

Nestartuje 1.9 TDI PD


italik

Doporučené příspěvky

Žhavicí svíčky jsou také velmi citlivé na předepsaný utahovací moment. Pokud se dotáhnou větším momentem může dojít k tomu. že se vnější kuželová  část dotáhne až na elektrodu (není tam mezera jako před montáží), což znamená jejich okamžitý nebo velmi brzký konec...

Editováno: , autor: kapl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj. Měl sem podobné problémy u OI 1.9TDI - PD 74kW 4x4 ... Nechal sem udělat repas startéru, novou baterku, palivový filtr a nakonec to bylo gumičkama pod vstřikama. Na rok to dalo pokoj a teď začlo zlobení se startováním na novo. Tak sem nechal vyměnit žhavičky, ale tím to nebylo... Jak zde píšete, tak čerpadlo v nádrži je slyšet ... A také jak sem někdo psal, tak jakmile ručička nadrže začne klesat k první čárce před rezervou, tak začnou problémy ... Nevím čím to je, ale po nastartování když je motor studený tak sebou občas zaklepe. Děje se to pouze dokud se trochu neohřeje ...   Předem děkuji za rady a snad se vám vaše potíže povede vyřešit :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapci (a děvčata), ač nerad, opět se připojuji k této diskusi... Problém se zdál zažehnán, ale pouze chvíli. Vypozoroval jsem, že je problém, jakmile je velký rozdíl teplot mezi dnem a nocí, to pak ráno mrška něpremává... No, každopádně to na začátku srpna opět pojede k mechanikovi (bratranec) tak uvidim, jestli na něco přijde... No, každopádně už mě to štve, protože když někam přijedu, tak v poho, všichni chválej auto atd., no, přijde ráno a jsem za blbce, že mi to nestartuje :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravim

Auto Octavia 2 2005 1,9 tdi 77kw

Auto stale jazdilo az dnes sa vyplo za jazdy a uz neslo nastartovat

Ked otocim klucom nenabehnu ani kontrolky ( Baterka je dobra vymenil som z druheho auta myslel som ze ak by bol alternator zly alebo nieco take...)

zaujimave je ze kontrolky nenaskocia ale stretavacie svetla mi zapne pri zapnutom kluci. Diagnostika sa nepripoji....

Otazka znie co by mohlo byt zle? nejake relatko,spinacka?

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

obcas mam problem s nastartovanim podebne jak popisuji predchozi prispevky.

Po delsim stani (asi tyden) nejde nastartovat napoprve. Vypada to jako, kdyby motor nemel naftu.

V pripade, ze stojim predkem do kopce se tento problem projevi po kratsi dobe (asi 2 dny).

Jednu dobu to delalo stale. Ted se to objevuje prerusovane.

 

Podarilo se Vam, kteri jste toto resili najit pricinu?

Nekolik tipu jsem tu vycetl, ale popisu uspesnych reseni lidi, kteri se na to tu ptali, na foru moc neni.

 

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim,

Mam podobny problem. Vozidlo stoji v kopci - mirny. Otocim klickem, necham zhasnout vsechny kontrolky, startuji, motor je nabehly, pustim klicek a ejhle, chcipne to. Pote mam problem nastartovat. Tocim cca 5-10vterin a auto nastartuje...a mam za to, ze mi to dlouhe startovani vymlati baterii, protoze se zvysi otacky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, mám Octavku 2 facelift ,1.9 TDI 77 Kw.

 

Při jízde došlo k samovlnému zhasnutí motoru, po zastavení nešlo motor nastartovat, svítily všechny kontrolky i kontrolka žhavení. Po nějaké době se motor podařilo po dlouhém startování nastartovat.Problém se opakoval asi po 20 km. Technik se provedl kontrolu čerpadla , které davalo dostatečná tlak a palivový filtr byl také v pořádku. Neumíte někdo poradit. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravim,

mam problem so studenym a teplym startovanim pocas celeho roka. Jedna sa o motor BKC 2005. Odpojil som teplotny snimac chladiacej kvapaliny a motor startoval bez problemov na prvy tuk tak som myslel ze som prisiel na pricinu. Vymenil som ho a zase startuje zle ako predtym. Nastartuje vzdy no toci aspon 10x. Stretol sa s tym uz niekto? Co by to mohlo byt? Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Baterka bude při teplém startu,né studeném.Pravděpodobně chyba v tepl.čidle.Zkus je odpojit

Když nastartuji za studena, třeba po ránu, tak to blafne okamžitě, snad na jedno otočení. Ale někdy se mi stane, když někam přijedu a chcípnu to, tak třeba po 5min chci nastartovat, tak to tocím 3-8s než to chytne. To může být baterkou???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

[VYRESENO]Zdravím všechny!

 

Potřeboval bych radu s následujícím problémem, mám 1.9 tdi 77 kw BXE, r.v. 2006, najeto 175t km. Jsem v zahraničí, teploty tu jsou posledních pár dní pod nulou tak jsem dnes chtěl octu trochu projet. Všechno v pořádku, nastartování, jízda cca 30 minut, auto se zahřálo na standardní teplotu. Nicméně při návratu cca 100 m od domu mi auto chcíplo - rozsvítila se kontrolka dobíjení + cca 5 s nepřerušovaný zvukový signál. Žádné jiné kontrolky jsem si nevšiml, ale je možné, že se ještě rozsvítila i další (stalo se to při odbočování, tak jsem dával pozor hlavně cestu), nemůžu potvrdit ani vyvrátit.

 

Nicméně auto poté nešlo nastartovat, zkoušel jsem cca 5x po dobu 5 vteřin, poté jsem to vzdal. Startér se zdá ok, jen auto ne a ne naskočit. V tuhle chvíli se vše jeví jako obvykle, žhavení se rozsvítí i zhasne, prostě všechny kontrolky při otočení klíčku do první polohy vypadají jako obvykle.

 

Auto nikdy v minulosti nemělo problémy se starty v zimě a to i při -18 stupních. Mám tu před domem servis, kam určitě zamířím. Nicméně se chci nejdřív zeptat, zda-li s tím někdo nemá zkušenosti.

 

Prošel jsem toto vlákno a podobný problém jsem nenašel. Pokud někdo ano, poprosím o odkaz.

 

Předem díky.[/VYRESENO]

 

EDIT: Problém byl zřejmě v zamrzlé naftě, tahle možnost mě nenepadla, protože auto chcíplo po 15 minutách jízdy. Vyřešeno

Editováno: , autor: Dexter_M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj pánové. čím to že pozahřátí motoru nejde nastartovat.

asi deset minut jízdy do pekárny.koupím rohlík chci nastartovat a nic zustane svítit jen kontrolka tlaku v pneu a esp.až na asi třetí pokus chytne.baterka má pul roku. vag nic nehlásí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to, ze toci naprazdno, muze byt prave ono. Ono staci, ze starter toci o 1 otacku za minutu min nez ma ridici jednotka motoru nastavene a tak RJ proste nedava naftu a ceka, az se motor roztoci na pozadovane otacky. Coz se nakonec stane, tak to chytne... Ale ty kontrolky jsou divne. Hlavne to, ze neni na diagnostice zadna chyba... :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...