Jump to content
schimmer

Škoda Kodiaq

Recommended Posts

Předvoj pro Kokodáka:

 

https://www.motor1.com/news/367524/seat-tarraco-fr-phev-revealed/

 

Ze schématu vyplývá, že místo na rezervu nebude. Jsem zvědav, o kolik se zmenší kufr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 21. 9. 2017 na 18:37, jakoubek_ napsal:

Stavajici USB - přiznávám, ze zatím zadne nepouzito, vyuzivam pouze zásuvku na 230V pro ntbk a nabíječku k fotaku,, v kufru pouzivan vystup zapalovace pro lednicku.

20170921_181343.jpg

20170921_181446.jpg

Ahoj, jak připojit nabíječku na notebook či jiný přístroj, když většina má plochý třípólový konektor? Je nějaká redukce na plochý konektor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taková redukce není, protože plochá zásuvka je určena pro spotřebiče s malým odběrem a nevyžadujícím uzemnění. Kulatá zásuvka s kolíkem je určena pro spotřebiče s velkým odběrem a vyžadujícím uzemnění. Pokud tedy má spotřebič 3. kolíkovou zástrčku, není tam jen tak z legrace :-)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Líbí se mi vypíchnutí pojmů “mlžící se světlomety” a “utýraná baterie inteligentním dobíjením” v sekci ZÁVADY.
Další plus u mě redaktoři mají za zmínění montáže EFB akumulátorů a AGM pouzde do vozů s NT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajímavý článek, dobře napsaný.

Ale myslím, že ten domnělý problém s utrápeným akumulátorem zapříčiňujícím odstavení start/stop mohl mít jiný důvod.

A to "vypnutý" start/stop nakódovaným vyšším limitem napětí.

Nasvědčuje tomu i to, že akumulátor byl na zátěžovém testu v pořádku.

Ale pokud jeho výměna pomohla, kdo ví, určitě to nebylo na škodu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 18 hodinami, LukášCBR napsal:

Líbí se mi vypíchnutí pojmů “mlžící se světlomety” a “utýraná baterie inteligentním dobíjením” v sekci ZÁVADY.
Další plus u mě redaktoři mají za zmínění montáže EFB akumulátorů a AGM pouzde do vozů s NT.

Já NT nemám a AGM akumulátor mám.

Jinak jsem i já řešil uchycení záslepek Isofixu, což mě udivilo, že v článku bylo uvedeno. Až na potřetí mi vyměnili výplně sedadel, ovšem postup předešlých oprav byl na pokyn ŠA. Také mě překvapuje, že se redaktor zmiňuje a tom, že servisy nemají čalouníky, můj ho má, teda alespoň ho tak nazývají a při opravách jsem na něj čekal z důvodu nemoci, takže asi každý mechanik to nedělá. Ale asi záleží na zázemí a možnostech servisu.

Edited by l79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj už se ví kdy bude hybrid v Kodiaqu? A s jakým výkonem?  A budou i Matrix led světla v tomto roce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 6. 1. 2020 na 17:21, Pawouk napsal:

Článek z rubriky Bazar SM.

Podle mě mají Karoq i Kodiaq baterii AMG všechny motorizace a výbavy s nezávislím topením z výroby. 

Screenshot_20200124_173938.jpg

Edited by Joker 85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test na 100tkm

https://www.autoforum.cz/predstaveni/nemci-najeli-100-tisic-km-se-skodou-kodiaq-20-tdi-a-rozebrali-ji-na-dily/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...