Jump to content
Petr.592

1,8 TSI Spotřeba motorového oleje

Recommended Posts

Trabiku, jen dvě věci:
1. Název tématu "Co si o tom myslíte je to normální???" mi nepřijde normální, viz pravidla.

2. Dávej si pro příště pozor, kam co píšeš - napřed máš hledat a pak teprve něco zakládat a psát. Témata jsem spojil.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak takovej problem ted resim taky. Oct scsut 1.8 tsi 2009 najeto 230000km oprava hlavy vymena pistnich krouzku zjevne banalita :-) Jenze nastal problem pistni krouzky obj podle vin vozidla! Pistni krouzky nepasuji na pist!!! Ve znacce mi rekly ze se pistni krouzky nedaji obj na stavajci pisty ale musim koupit 4nove pisty cena za kus 5300kc a dale sadu ojnic cena 18200kc??? Nechapu proc bych mel platit za nove veci kdyz by stacilo koupit sadu krouzku a bylo po problemu! Jenze to by nesmela byt konstrukcni vada pistu proto je v tpi napsano optimalizace krouzku a pistu skodovka to vi a pokud je auto v zaruce takto opravi.Co nastava po zaruce s takovym najezdem km?musi si to kazdy uzivatel techto motoru zaplatit sam.Je to normalni???ps.Valce a pisty bez sebemensiho opotrebeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje zkušenost je takový že jsem koukl po roce na rysku. A od 144000km do 15560km spotřeba oleje klesla na hranici minima. Dolil jsem 1.5 l a je to o.k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, nemáte někdo zkušenost s přípravky od firmy Liqui Moly mají přípravky při úniku oleje a na zlepšení viskozity oleje. Prej to docela funguje. Volal jsem i do centrály do Německa a mluvil s technikem a ten zná tento problém , tak mi doporučil nedříve vypláchnutí motoru před výměnou oleje. Mají přípravky co by měly ty usazeniny na píst. kroužcích rozpustit a pak s novým olejem dát ješte dvě přísady. Mluvil jsem z mechanikem z Brna a prý to dělají běžně a prý to funguje. Tak se chci zeptat jestli nemáte někdo nějakou zkušenost. Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda-li má někdo zkušenost, po výměně pístních kroužků a všech potřebných těsněních už motor olej nežere nebo po nějaké době zase začne žrát? Jestli má vůbec cenu toto dělat nebo ne! Mám motor typ BZB. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, nemáte někdo zkušenost s přípravky od firmy Liqui Moly mají přípravky při úniku oleje a na zlepšení viskozity oleje. Prej to docela funguje. Volal jsem i do centrály do Německa a mluvil s technikem a ten zná tento problém , tak mi doporučil nedříve vypláchnutí motoru před výměnou oleje. Mají přípravky co by měly ty usazeniny na píst. kroužcích rozpustit a pak s novým olejem dát ješte dvě přísady. Mluvil jsem z mechanikem z Brna a prý to dělají běžně a prý to funguje. Tak se chci zeptat jestli nemáte někdo nějakou zkušenost. Dík

V servise BOSH mě tuto variantu nabídli, ale s jiným typem přípravku proti úniku oleje, vyměnili olej z 5w30 na 5w40, provedli výplach systému, vyměnili olej.filtr. Po ujetí cca 450km se rozsvítila kontrolka oleje a na měrce byl olej na spodní rysce(po vyjetí ze servisu byl olej na horní rysce). Tudíž usuzuji, že takové přísady do oleje jsou na p***.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdo chce více informací o spotřebě oleje může kouknout na ru fórum zde https://translate.google.cz/translate?sl=ru&tl=cs&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fvwts.ru%2Fforum_txt%2Findex.php%2Ft192986-0.html&edit-text=

 

Píšou tam o levnější variantě opravy výměna pouze pístů s kroužky 06H 107 065 BK určené pro BZB.

Máš namysli pouze pístní kroužky nebo písty a kroužky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Výměny jsou docela čerstvé, chce to ještě čas. Zatím jsem neslyšel, že by po výměně byl problém.

Chemie by mohla pomoci, ale nevím o nikom, kdo to podstoupil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem byl v servise a technik mi řekl, že na jakýkoli jiný motor by mi dal záruku 50 000km, že motor žrát olej nebude, ale u tohoto motoru mi ji nedá, že po 10 000km se může stát, že to bude to samé.

Jinak nějakou záruku už nemůžu uplatnit, jak kluci psali dříve?!

Edited by Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám takový pocit, že se tady zatím řešily jen CDAA. Mrkni také na sousední forum Octavia club. Tam je o tom několik témat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co vím tak na cdaa je komplet new sada - píst, kroužky, ojnice.

Ty jsou na tom nejhůř.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema niekto skusenosti ako problem zvysenej spotreby oleja riesi Skoda Auto Slovensko? Mam rovnaky problem a rad by som vedel ci u 6 rocneho auta s 80tis km je mozna kulancia. 

 

Auto je momentalne v servise na vahovej skuske tak dufam, ze dnes alebo zajtra sa dozviem vysledok. Potrebujem aj nejake argumenty v pripade, ze by sa zdrahali k tomu postavit celom. Servisak mi pri preberani auta spominal vymenu piestov, ojnic, capov a kruzkov v cene 2400e (vraj to uz robili).

Edited by Sranki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podmienka je splnena.

Rozhodol som sa to auto predat. Nemienim menit polovicu motora a o dva roky sa problem vrati. Podla vyjadrenia servisu ani odporucana vymena nemusi natrvalo odstranit problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...