Jump to content
Petr.592

1,8 TSI Spotřeba motorového oleje

Recommended Posts

před 15 hodinami, TSI-DSG napsal:

Vy jste hlava, pane Vachmajstr. Další po bitvě generál.

To není o žádném šetření, ale o používání výrobku v souladu s Návodem k použití. A kdo mohl tušit při koupi vozidla v roce 2010, že ten v Germánii vyrobený motor bude problémový? Já jsem bohužel naopak předpokládal, že když tu 1,8 tsi cpou němčouři do Audin a Passatů, že to bude kvalitní motor. Ó jak hluboce jsem se mýlil. Má víra v "made in germany" kvalitu vzala za své.

To není po bitvě, témata s tímto problémem jsou tady i na Octavia clubu od roku 2009-2010 +- pokud jsem si dobře všimnul, tak jsi byl byl na GO někdy v roce 2014 a předpokládám, že sis o tom někdy něco načetl, aspoň v té době, kdy jsi měl problém... Shell Helix Ultra 5w 40 + filtr je otázka celých asi sedmi stovek, to jen tak mimo soutěž.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Caute mam Superb 2 s motorom 1,8 TSI CDAA. Ma najazdenych vyse 100 000 km. Zral mi az 1 liter oleja na 400 km. Dal som robit repas v jednej firme na Orave.

 

Spravili mi komplet generalku motora:

– Nové zosilnené piesty s novými krúžkami

– Komplet nové vložky piestov

– Nová rozvodová sada

– Repasácia hlavy valcov

– Nové ložiská

– Regenerácia olejového čerpadla

– Odvetranie motora 

Po generalke som najazdil 6 000 km. Spotreba oleja vyrazne klesla na 0,5 na 1000 km. No pred generalkou mi bolo povedane ze mi uz olej zrat nebude.

Po telefonate s technikom na Orave mi povedali, ze by mohla byt spotreba oleja sposobena este turbom.

 

Aky mate na to nazor? Skuste mi prosim poradit alebo pomoct, lebo generalka nebol lacny spas a uz zacinam byt trocha nestastny.
 

Dakujem

Edited by Peter Poli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem za to že motory 1.8 TSI mají nanesenou tvrzenou vrstvu pomocí plazmy na bloku motoru. Je mi tedy záhadou jak udělali nové vložky ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

v tomto videu je ukazany repas celeho motora v inej Polskej firme. V 5 minute odvrtali valce a dali nove vlozky, tak sa to musi dat

 

 

Edited by Peter Poli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vložky válců??? Nějak nechápu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, p2p napsal:

Vložky válců??? Nějak nechápu...

Cau comu nechapes? Ved aj vo videu vidis ze to tak robia... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 Tsi nemá ocelové vložky a nedělá se.na nich výbrus...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pěkné video, ale nějak se mi nechce věřit že to se dělo s tvým motorem. Kolik jsi za to dal ? 

Teoreticky odvrtat starý materiál a nalisovat nové vložky by asi šlo, ale nějak se mi nechce věřit že by se to finančně vyplatilo.

 

Cenu práce a materiál uvedenou ve videu odhaduji na 150-200 tisíc.

Také je otázka jak se motor bude s vložkou chovat. Rovněž se nabízí otázka jestli video není jen lákadlo a pak udělají pouze výměnu kroužků :-D

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni nerobia vybrus, stare vlozky odfrezuju, nalisuju nove, opracuju, tj bl9k je ako novy. 

Cenovo, velmi na vyber nemas ak chces jazdit, pac kupa jazdenky nema zmysel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mimochodem je to video z pšonkova. Oni toho víc nakecají než ve skutečnosti udělají :-). Nedělám si iluzi o realitě.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby to udělali jak se má, tak by si neměl problém... Ocelové vložky se dávají jenom v případě že je blok válců poškrábány ... Jinak max blok honovat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

možno je to divné ale keď i vezmem že tu bežne vrtajú na motor nikasil a dávajú liatinovú vložku tak asi nie nemožné ... 

na turbo sa mi to zdá málo km , to môj neopravovaný 1,8TSI 2013 kde má turbo 380tis km žerie tak do litra na 6-7tis km a reálne v hadiciach sem tam nejaký olej je ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cela tato generalka stala 2600 EUR = 70 000 CZK...

 

urcite to pomohlo ked mi to zralo 1 liter oleja na 400 km a teraz mi to zerie 1 liter oleja na 2 000 km. No rad by som keby zralo cim menej. 

 

P.s.: auto je v dost dobrom stave a vybave, preto som sa rozhodol motor opravit a investovat do toho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jsem psal. Po naší go cca deci na 1000 km... Výbrus se nedělá. Max honování podle stavu válce a jeho rozměrů....

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, p2p napsal:

Jak jsem psal. Po naší go cca deci na 1000 km... Výbrus se nedělá. Max honování podle stavu válce a jeho rozměrů....

Skoda ze som nevedel o tebe skor...

 

Zaruku na generalku este mam. Telefonoval som im a bolo mi povedane, ze podla ich skusenosti spotreba oleja moze byt zapricinena motorom, odvetranim motora a turbom. Motor a odvetranie mi robili. Preto mi poradili repas turba a ak bude spotreba stale, mam prist.

 

Mam obavu ci ten repas turba pomoze, preto Vam sem pisem o rady....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavne to musis resit s tim kdo to delal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Yeti s CDAA motorem 1,8 TSI 118 kW, který se ve 40 tisících potkal a byl nahrazen na náklady Škodovky novým patníkem s jiným řešením rozvodů, přestavovače sací vačky a pístů s kroužky, se od té doby mění olej po 10 tis. km.

Najeto teď 82 tis.km a mezi výměnami sleze hladina na měrce z maxima tak o 1/3 pod., takže spotřeba asi 1/3 litru na 10 tisíc km.

 

Jestlis najel 6000 km, tak už by písty, válce i kroužky mohly být zaběhnuté.

Já bych je radši napřed požádal o kontrolu toho odlučování oleje v odvětrání motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne ide o to, ze mi motor robili az 300 km odomna. turbo mi vie poslat na repas aj moj mechanik a za par dni ho mam spat. Ked uz budem vediet ze je turbo ok, nebudu mat ty co robili motor inu moznost ako riesit motor....

 

inak kontroloval som stav oleja a tycka s ryskou mi takto zafarbila servitku. Nieje ten olej nejaky cierny? Najazdil 6000 km a boli doliate 3 litre...

2ff89736-b91b-47ee-b636-2490a24450b9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi nemluvim reci tveho kmene... :) Nerozumim...

PS: a pls necitu prispevky... Odporuje to zdejsim pravidlum... Dik 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pytal som sa ci bude ta cernota z toho zabiehania noveho motora alebo je normalne ze je taky cierny...

 

a nevedel som, tak uz necitujem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to normální... Ten motor dost karbonu je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...